Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var bra kamp av Arsenal, kontrollerte hele kampen. Noen unødvendige feil vi gjorde, men det tillates når det blei 3-1 :)

 

Synes at når Lehmann blir frisk, så burde han lære av Almunia. Almunia har mye mer selvtillit enn Lehmann, og slurver ikke så mye. Han er sikkert med ballen. Så Almunia burde nok nesten vurderes som førstevalg nå, synes jeg! :)

 

Kani sitt mål var flaks :D Men var fint da :)

Lenke til kommentar
Cesc Fabregas har vel scoret i 2 kamper på rad. Er det ikke han som har fått så mye kritikk for å score for lite mål?

9412429[/snapback]

 

Jo det var ifjor. Men han avsluttet i fjor med å score, så han har fortsatt med det i år. Er gledelig å se. Han har en herlig skuddfot, og er flink til å lese spillet :D

 

Lassana Diarra tror jeg kan bli en fin brikke i et ungt Arsenal lag.

Må se han debutere før jeg uttaler meg noe nærmere om han! :)

Lenke til kommentar

Deilig å kontrollere denne kampen slik Arsenal gjorde i dag. Allikevel er jeg skuffet over enkelte spillere som bør utgjøre litt mer enn hva som ble gjort. Både Adebayor og Clichy var middelmådige. Flamini som back(!) og Rosicky derimot var fantastiske. Også nydelig å se positivt innhopp i Diaby som burde scoret. Gleder meg til fremtiden; Bendtner spesielt. Det bor noe stort i den gutten.

Lenke til kommentar

Clichy middelmådig!? Syns han var en av kandidatene til MoM, jeg. Han spilte helt fantastisk og slutta aldri å løpe, takle og blø for drakta. Kandidatene er forresten Flamster, Kolo, Clichy, Rosicky og Fabregas. Det blir nesten litt vanskelig å utnevne noen som banens beste, for det var så mange som stod frem. De eneste som skuffet var Adebayor og van Persie egentlig. Men som sagt, Clichy var klasse i dag. Så du innlegget hans på kjempebommen til Diaby?

Lenke til kommentar
Deilig å kontrollere denne kampen slik Arsenal gjorde i dag. Allikevel er jeg skuffet over enkelte spillere som bør utgjøre litt mer enn hva som ble gjort. Både Adebayor og Clichy var middelmådige. Flamini som back(!) og Rosicky derimot var fantastiske. Også nydelig å se positivt innhopp i Diaby som burde scoret. Gleder meg til fremtiden; Bendtner spesielt. Det bor noe stort i den gutten.

9412693[/snapback]

 

Flamini var ikke back fra start:

 

Almunia

Toure---Senderos---Gilberto---Clichy

Hleb---Fabregas---Flamini---Rosicky

van Persie---Adebayor

 

Som du ser så var Flamini midtbane...

 

Hva mener du med at Clichy var middelmådig? Han spilte en strålende kamp. Tok mye ansvar, lange løp på kanten. Skapte sjangser. Var han som åpna for mange av Sjangsene til Arsenal!

Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke at Touré startet på høyrebacken. Man så jo tydelig at det var Flamini som spilte der. Sikkert TV-kanalene som satt sammen feil lagoppstilling.

 

Men hvorfor spilte ikke Hoyte? Han er ikke oppført i Injury News på Arsenal.com og spilte jo mot Praha. At Wenger foretrekker Flamini på backen tror jeg betyr slutten på unge Justin, dessverre. :(

Lenke til kommentar

Faktisk mener jeg Flamini gjorde en bedre kamp på backplass enn Clichy, denne gangen. Innlegget fra Clichy var utrolig og at Diaby bommet der var helt fenomenalt bra gjort, allikevel var han ikke i den klassen han har gjort før. Flamini derimot imponerte meg. Fra å være en tullefrans på midten til å gjøre alt på backplass? Trodde nesten ikke han var der engang jeg, men ryddet opp gjorde han. Clichy hadde noen stygge miss som kunne laget flere mål. Mange av angrepene til Pompey kom faktisk fra høyre kant. :) (Var kanskje ikke rart når Clichy hadde med Utaka og gjøre) :roll:

Lenke til kommentar

Fabregas £0 mill

Toure £0,15 mill

Senderos £2,5 mill

Rosicky £6,8 mill

van Persie £3 mill

Hleb £8 mill

Flamini £0 mill

Gilberto £4,5 mill

Clichy £0,25 mill

Almunia £1 mill

Adebayor £3 mill

 

Tilsammen blir det £30 mill, omtrent halvpart av enkelte stjernespillere hos ManU, Liverpool og Chelsea.. Er det ikke sjukt? :p

 

Endring; Et lag som er billigere enn Sjevtsjenko :ohmy:

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Fabregas £0 mill

Toure £0,15 mill

Senderos £2,5 mill

Rosicky £6,8 mill

van Persie £3 mill

Hleb £8 mill

Flamini £0 mill

Gilberto £4,5 mill

Clichy £0,25 mill

Almunia £1 mill

Adebayor £3 mill

 

Tilsammen blir det £30 mill, omtrent halvpart av enkelte stjernespillere hos  ManU, Liverpool og Chelsea.. Er det ikke sjukt? :p

 

Endring; Et lag som er billigere enn Sjevtsjenko  :ohmy:

9414466[/snapback]

 

Det er sjukt når du ser prisene. Wenger er genial. Et lag, som er verdsatt med mindre verdi enn en spiller, som ikke er noe god engang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...