Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt å høre at vi har et lag uten stjernene som kan slå et så godt lag..

 

"Arsene Wenger began with only two of the players from the starting XI that helped Arsenal to a 5-0 win over Derby last weekend."

 

Og det andre jeg er veldig glad for er at skuddfoten til spillerne har blitt overraskende bra hittil denne sesongen.

 

Brazil international Denilson then scored a spectacular second when he let loose with a rocket from 25 yards.

Lenke til kommentar

de har allerede mye erfaring, mange av dem har erfaring fra CL. Tror det er mest snakk om rutine og skader. Vi har mange skader i året og fjor, men folk glemmer det tydeligvis hele tiden og ser på tre andre topplag.

 

Når de taper, da er det pga skadet.

Når vi taper, da er det pga rutine og erfaring. Selv om vi har mistet ELLEVE A-spillere, det er latterlig påstand ang erfaring og rutine egentlig.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Ja, Nå er det ikke lenge til vi møter The Hammers..

Hva blir resultatet?

I fjor tapte vi begge kampene mot dem og jeg mener det er disse kampene vi må vinne for å virkelig kjempe i toppen denne sesongen.

Vi har foreløpig ikke tapt på hele 17 kamper og vi kan bare håpe på at det blir 18.

Gallas rekker dessverre ikke denne kampen heller.

Ikke Lehman heller og Almunia får en ekstra tid for å vise seg frem.

 

Denne kampen får vi i alle fall se!

Den går på Canal +Sport 1 - 16.00 på lørdag

 

Tror vi kan vinne 3-1. ( 2 fra Adebayor og 1 fra Cesc eller Dudu)

 

Come on Gooners!

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar

Var en bra kamp, Hleb blei skadet så han er vel ute en stund. Men jeg regner med at de fleste andre er tilbake fra skade veldig snart, så regner med at vi ikke blir svekket altfor mye.

Så til Tirsdag klokkken 20:45 er det tid for Steaua Bucharest på bortebane. Jeg tror at Arsenal skal ha denne kampen ganske så fint i boks, hvis de presterer like godt som mot Sevilla! :)

 

Kampen går på Sportn

Lenke til kommentar

Jaja, i dag er det kamp mot Steaua Bucharest kl 20.45 DIREKTE (av alle ting) på SportN.

 

Håper på dette laget:

 

------------------Almunia-------------------

-Sagna---Toure©---Senderos---Clichy-

 

-Eboue---Fabregas---Gilberto----Diaby-

 

-----------Van Persie---Bendtner----------

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...