skaftetryne32 Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Da var Christian Nørgaard signert, meget god signering i mine øyne. https://arseblog.news/2025/07/confirmed-arsenal-sign-christian-norgaard-from-brentford/
barezell Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Here we go på Madueke. Kul spiller, men spent på hva det betyr for resten. Har vi uendelig med peng? gyokores og rodrygo Next?
BIlly Bones Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Det er verfall en tydelig forskjell på Berta og Edu sin transferstrategi. Virker som vi har veldig mange baller i luften på en gang. Var vi ikke på jakt etter Eze også?
Reg2000 Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli 1 hour ago, barezell said: Here we go på Madueke. Kul spiller, men spent på hva det betyr for resten. Har vi uendelig med peng? gyokores og rodrygo Next? Den årlige chelsea spilleren vi kjøper?
barezell Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Reg2000 skrev (21 timer siden): Den årlige chelsea spilleren vi kjøper? Trudde det var Kepa. 🤔
Reg2000 Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli 16 hours ago, barezell said: Trudde det var Kepa. 🤔 Haha ja hadde allerede glemt ham.
barezell Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Da ser det ut som gyokores er mer eller mindre klar. Madueke klar. Han unge stopperen fra Valencia nærmer seg Ny kontrakt med nwaneri straks klar. Kan bli bra uke ☺️
Whiteshit Skrevet onsdag kl 12:47 Skrevet onsdag kl 12:47 (endret) gyokores inn for det som i dagens overgangsvindu må vere et kjempekjøp. Korleis blir setupen framover for Arsenal då ved seriestart? (no er eg også litt i fantasymodus) Endret onsdag kl 12:47 av Whiteshit
BIlly Bones Skrevet onsdag kl 15:28 Skrevet onsdag kl 15:28 Det jeg har tatt fra dette vinduet er at vi har lett etter spillere som skaper litt kaos. Det tror jeg er korrekt. Om Eze/Rodrygo kommer så er nok vinduet komplett, men da bør noen spillere også selges.
barezell Skrevet onsdag kl 19:57 Skrevet onsdag kl 19:57 (endret) Med gyokores og han midtstopperen inn må vel vinduet sies å være veldig bra. Spennende om det kommer mer, men med pengene brukt til nå ville det kanskje være rart om vi har 50-80 til å bruke på Eze/rodrygo? Seier over Milan i dag og.☺️ Endret onsdag kl 19:58 av barezell
barezell Skrevet torsdag kl 12:31 Skrevet torsdag kl 12:31 ser ut som Isak vil vekk fra Newcastle. Litt irriterende når den andre svensken nettopp er bekreftet 😂
Reg2000 Skrevet lørdag kl 20:33 Skrevet lørdag kl 20:33 Endelig en spiss. Da får jeg litt mer tro på neste sesong.
MartinF Skrevet lørdag kl 21:47 Skrevet lørdag kl 21:47 barezell skrev (5 minutter siden): Digg ☺️ spent på om det er stopp nå Tror vi ender opp med Eze og nå faktisk. For et vindu det her er uansett om det er stopp nå eller ikke. Berta har vært på jobb!
barezell Skrevet i går, 09:19 Skrevet i går, 09:19 Så Romano skrev vi fortsatt vi interessert i Eze, men at fokus var på outgoings nå. Hvem skal ut tro? Reiss Nelson er åpenbar og nær Fulham, men tror dere vi kommer til å selge fler? If so, hvem? Kan ikke huske å ha sett noe rykter om flere. Bortsett fra Martinelli til Saudi som visstnok var bare tull.
Reg2000 Skrevet i går, 10:09 Skrevet i går, 10:09 (endret) 49 minutes ago, barezell said: Så Romano skrev vi fortsatt vi interessert i Eze, men at fokus var på outgoings nå. Hvem skal ut tro? Reiss Nelson er åpenbar og nær Fulham, men tror dere vi kommer til å selge fler? If so, hvem? Kan ikke huske å ha sett noe rykter om flere. Bortsett fra Martinelli til Saudi som visstnok var bare tull. Kiwior, Zinchenko, Lokonga, Vieira, Reiss Nelson, og det har vel også vært snakk om en av Trossard eller Martinelli. Var vel også snakk om at Jesus skulle ut på lån. Endret i går, 10:09 av Reg2000
MartinF Skrevet i går, 11:57 Skrevet i går, 11:57 barezell skrev (2 timer siden): Så Romano skrev vi fortsatt vi interessert i Eze, men at fokus var på outgoings nå. Hvem skal ut tro? Reiss Nelson er åpenbar og nær Fulham, men tror dere vi kommer til å selge fler? If so, hvem? Kan ikke huske å ha sett noe rykter om flere. Bortsett fra Martinelli til Saudi som visstnok var bare tull. Nelson, Trossard, Lokonga og Jesus er vel de som burde prioriteres ut. Men det er jo ikke noe særlig verdi i noen av dem? Reg2000 skrev (1 time siden): Kiwior, Zinchenko, Lokonga, Vieira, Reiss Nelson, og det har vel også vært snakk om en av Trossard eller Martinelli. Var vel også snakk om at Jesus skulle ut på lån. Kiwior? Han må vi selvfølgelig holde på. Klassespiller.
barezell Skrevet i går, 12:27 Skrevet i går, 12:27 Lokonga hadde jeg glemt😂 han og viera må nok ut. Vi må ha bredde da. Mtp på hvor mye skader vi har hatt bak tror jeg zinchenko blir. Kiwior det jeg ikke for meg ryker før januar tidligst. Vi henter en wing til så er det naturlig trossard ryker kanskje. Om vi selger Jesus er vi like skrapa foran som sist sesong? Bør ha han for bredde vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå