Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en jævla korrupt liga det her er. Det er så soleklart rødt at til og med min døde bestemor kunne sett det. At de med VAR FREMDELES ikke griper inn, det er helt hinsides!

• Liker 2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kovacic scorer nok det avgjørende målet skal vi se.

Skrevet

Jeg lurer jo på om spillerene i city faktisk jubler om de skulle vinne denne kampen? Soleklart rødt og dommer ser ikke på skjermen engang. Skandale

• Liker 1
Skrevet

Helt vilt. Og når han at på til ikke gir gult på den 2. Der. 

VAR kan vel ikke gripe inn ettersom det er gult det er snakk om? Burde vært slik at de der siden det er snakk om en evt. Utvisning så burde de se på det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men hvor er det blitt av han fyren på forumet som snakka om brune konvolutter og korrupsjon hele forrige sesong? Jeg slenger meg med han, fotballen er kjøpt og betalt

Skrevet
barezell skrev (14 minutter siden):

Helt vilt. Og når han at på til ikke gir gult på den 2. Der. 

VAR kan vel ikke gripe inn ettersom det er gult det er snakk om? Burde vært slik at de der siden det er snakk om en evt. Utvisning så burde de se på det.

Kan ikke gripe inn på gult nei, men det andre var jo også rødt. Pinlig dømming, as per fucking usual i den ligaen her.

Skrevet
MartinF skrev (13 minutter siden):

Kan ikke gripe inn på gult nei, men det andre var jo også rødt. Pinlig dømming, as per fucking usual i den ligaen her.

Spør sikkert dumt, men kan man få direkte rødt når man har gult alt? Var smutthull? 😂

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ake Bake søte!

Skrevet

Veldig bra kamp bakover. Med unntak av den nervøse starten. 

Haaland så langt neddi lomma på stopperne at det er nesten flaut og synes Ben White var veldig god. Fin lita luke på daka mot slutten og😂

Alt i alt godt fornøyd. Får håpe Saka, martinelli og partey alle er i god form om 14 dager. 

Skrevet

Ekstra digg når city skulle hatt rødt i tillegg. 

Litt krise første 20, men syns dette var en bra gjennomført kamp. 
Ikke overraskende så skaper vi ikke så mye og vi har jo flaks som scorer, men jeg tar den.

• Liker 1
Skrevet

Det irriterer meg fortsatt at Kovacic får spille de tre neste kampene… latterlig av Oliver og FA, det må være korrupt når han slapp unna TO GANGER

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...