fox Skrevet 14. november 2019 Rapporter Del Skrevet 14. november 2019 (endret) Er det bare meg som har den rutinen nå? -våkne -sjekke twitter -bli skuffet når jeg ser at Unai har fortsatt ikke fått sparken -vente til neste dag Endret 14. november 2019 av fox Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. november 2019 Rapporter Del Skrevet 14. november 2019 fox skrev (5 timer siden): Er det bare meg som har den rutinen nå? -våkne -sjekke twitter -bli skuffet når jeg ser at Unai har fortsatt ikke fått sparken -vente til neste dag Ja 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 https://www.instagram.com/p/B5Af5mZpFHd/?igshid=dmb6zryp3hs8 2 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 Liker tankegangen om at Unai bør få tid, men om det ikke er tegn til forbedring så ser jeg ikke poenget i å gi han tid. Burde kanskje hente litt inspirasjon fra Tottenham som nettopp sparket Pochettino... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 Fått ett år, null forbedring. Da er det bare å si goodbye. Vi skylder ikke Unai noe. Tullete å skulle gi han mer tid nå. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 DårligNavn skrev (1 time siden): Liker tankegangen om at Unai bør få tid, men om det ikke er tegn til forbedring så ser jeg ikke poenget i å gi han tid. Burde kanskje hente litt inspirasjon fra Tottenham som nettopp sparket Pochettino... De ventet jo i 5 år før han ble sparket elns. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. november 2019 Rapporter Del Skrevet 20. november 2019 oOF skrev (9 timer siden): De ventet jo i 5 år før han ble sparket elns. Ventet 5 år? Unnskyld meg, men jeg mener han og trenerteamet var en gavepakke sendt fra himmelen til den klubben. Han har akseptert mye og har vært lojal til klubben. Kunne gått til hvilken som helst klubb, og det kan han fortsatt. Ender han nå opp i Manchester United? 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. november 2019 Rapporter Del Skrevet 20. november 2019 Nå slipper vi uroe oss for Mourinho i hvert fall! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. november 2019 Rapporter Del Skrevet 20. november 2019 oOF skrev (13 timer siden): De ventet jo i 5 år før han ble sparket elns. Om du ser bort ifra at laget ikke klarte å vinne noe så har Tottenham vert et av de mest stabile lagene i PL de siste årene. Nå har ting begynt å skjære seg litt og da finner de ny mann, akkurat slik det bør gjøres imo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. november 2019 Rapporter Del Skrevet 20. november 2019 barezell skrev (7 timer siden): Nå slipper vi uroe oss for Mourinho i hvert fall! På en side.. fikk ikke londons-hatoppgjør nettopp en ny dimensjon.. Vi må ikke tape north london derby!! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Ser ikke kampen engang, men må bare si det: Hahahaha Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Hahaha!!! støtter dere fortsatt Unai? Smartinger... Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Unai må bort. Fortsetter det slik er vi snart på nedrykk 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 13 minutes ago, DårligNavn said: Unai må bort. Fortsetter det slik er vi snart på nedrykk Artig om det for en gangs skyld er noe spenning Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Benbjo skrev (1 minutt siden): Artig om det for en gangs skyld er noe spenning Hehe ja, man kan jo se slik på det også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Hvorfor ingen pepe? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 3 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Hvorfor ingen pepe? Har jo vært elendig og er fortjent benket. Jevn kamp så langt. Soton hakket bedre. Dette er jo et lag vi ofte blir rundspilt av, så 1 poeng er bra! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 24 minutes ago, Benbjo said: Har jo vært elendig og er fortjent benket. Alt er ekstremt med deg. Det er aldri nyanser i motsvarene dine. Barnslig tendens. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 (endret) Elendig? Generelt vært veldig god bortsett fra forran mål. Mtp hvor håpløst hele laget har vært har han på ingen måte vært i nærheten av værst. Hørte jeg riktig at Emery ble bua av etter første omgang? Har hatt gjester så fikk ikke fulgt med. Edit: Heldige der, driver sokratis med? ? Endret 23. november 2019 av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2019 Rapporter Del Skrevet 23. november 2019 Poch er singel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå