Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!

Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

• Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjørte naken gjennom en drivethru i sted :S Hva gjør man ikke for en knute.

Vi kjørte nakne fra Skien til Oslo på E18, på jakt etter en drivethru som var åpen. Tipper det så rart ut for andre bilister, der vi satt 4 nakne menn i en liten Golf. :p

Skrevet

Faen ass. Mista mobilen og pengboka i natt. Og russegenseren. Men jeg har kortet mitt likosm , wtf. Sperret mobilen, så kan ingen ringe med den i hvertfall. Men noen som vet hvordan jeg får nytt førerkort? Skal jeg anmelde dette?

Skrevet
Jeg skal drikke en kasse øl idag, en flaske vin på 20 minutter og døgne. Kommer til å være skutt =D

En flaske på 20 min? Her i byen skal det gjøres på under ett minutt! Tok den forøvrig forrige uke.

Skrevet
Jeg skal drikke en kasse øl idag, en flaske vin på 20 minutter og døgne. Kommer til å være skutt =D

En flaske på 20 min? Her i byen skal det gjøres på under ett minutt! Tok den forøvrig forrige uke.

En på skolen tok den på 9sek :p

Skrevet

Haha.. Bringer minner om kongeparken. Var ein gjeng som gjekk rundt med trakt og ein svær slange. Eg helte på ein smirnoff, nokon andre litt øl, og eine kameraten min "chugga" heile driten :p

Skrevet

En på skolen tok den på 9sek :p

Lol jeg greide det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...