Gå til innhold

Guild Wars - The Berserkers of Doom rekruterer. (norsk)


Anbefalte innlegg

Det var nå en gang jeg som kicket vedkommende grunnet et språkbruk og en flaming som ikke hører hjemme noe sted.

Vi har alltid hatt klare regler og de har vært basert på kardemommeloven.

 

Nå har det seg at X dark Guardian Force X er norges nest eldste guild og norges største dette grunnet at man har hatt et godt lederskap som har klart å forene norske spillere.

De enseste som er i nærheten er vel team utspekulert men de har stort sett vært en liten pvp guild av gamle gwnorge medlemmer.

 

Og det med pengespørsmålet var at en person spammer konstant om hjelp til samtlige quest og missions for så og spørre om 10 gull. Det er da ingen som tar han alvorlig og en sier gå ut å drep en fiende så spør vedkommende om hvordan da svarer jeg gå å finn det ut selv.

 

Jeg hjelper gjerne til det er et ansvar som leder og som funding father men har da selv lyst til å spille og hjelpe folk som ikke engang gidder å lese boken man fikk med spillet og ikke finner ut hvordan man dreper fiender sier det jo litt om vedkommende.

 

Når det gjelder miljø kan du jo selv spørre folk fra guildwarsmiljøet hvor de liker seg da det stadig kommer folk fra andre norske guilder inn på vten vår fordi det er mer sosialt hos oss. Jeg og jkjell +de andre offiserene har da brukt mye tid og penger på guildene xgfx og xfvx(pvp alternativet) at vi forventer en hvis oppførsel ifra folk og vi har sagt klart og tydelig fra om hva vi mener ikke skal forekomme.

 

Dere er vel unge de fleste av dere ser jeg så man kan jo unnskylde noe men usannheter og løgn vil vi ha oss frabedt og dere leavet ikke XGFX dere ble sparket.

Det sier faktisk noe om dere selv da de fleste i gwnorge miljøet som dere også flamer for de dere er så l33t nettopp vet hva xgfx og xfvx betyr for det norske gw miljøet.

 

.

Og forresten guildnavnet deres er feil skrevet.

 

 

Ps durin det er da flere enn goh som har vært topp 100 da

 

 

ps Norges eldste guild heter hunting lions og består stort sett av en kjerne på 10 stk som og er i allianse med xfvx og xgfx.

Endret av balderaasadreper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Members har vi vel rundt en 50-60 stykker, gvg har vi ikke gjort på en stund, men vi lå på 2000 i rank etter 2-3 dager med noen få GvG matcher.

Beste guilden vi har slått lå på 1000

 

 

Hva med dere?

Og et tillegsspørsmål; Hvordan er holdningen deres til folk dere ikke liker?

 

 

En ting til; Er ikke "En Fyr" medlem i en av guildene deres? Eller, hva skal jeg si? Var?

 

 

 

 

 

Jeg brukte ikke 2 timer på å svare på det spørsmålet dtt, men jeg har bedre ting å gjøre på innen GW en å sitte her hele tiden.. Jeg er bare innom 1-3 ganger om timen (spørst på hvor stor aktivitet det er i tråden).

Vi har tross alt en guild å ta oss av

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...