Gå til innhold

Guild Wars - The Berserkers of Doom rekruterer. (norsk)


Anbefalte innlegg

Hvem søren har sagt at jeg skal svare? Jeg kommenterer dine korrupte utsagn om teamplay. Hat meg gjerne for det om du vil, men det hjelper ikke dem som trenger hjelp.

 

 

 

 

Jeg spyr snart av den dritten som kommer ut av kjeften deres. Det henger ikke på greip vet dere, for hva med de nye? Hva med dem som ikke vet hva en capture signet er, eller at det er den enste måten å faktisk skaffe seg en elite som de faktisk ikke vet hva det er for noe.

 

 

 

Jeg ville ikke blitt med i "norges mest populære guild" om jeg så hadde fått penger for det..'

 

 

 

 

 

 

edit: nå skal jeg ikke lyve; Jeg gadd faktisk å lese hele posten din, men jeg fant pokker ikke et eneste spørsmål i den. Det eneste den posten egner seg til er en kommentar som jeg da NÅ SKRIVER I DETTE ØYEBLIKK

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MikaelS, jeg har en beskjed til deg.

 

 

Guilden har nå vart i god over 2 uker, vi har det supert her, og dårlig namn? Hehe.. er det noe bedre med dark guardian force (jeg er nokså sikker på det.. Men vi kaller det GFX eller noe.. Unskyld, men jeg har overhodet ikke interresse en å vite noe annet fra dere en hvorfor dere oppfører dere som dere gjør.. Unskyld, men "nabbs"? Nå tar det virkelig av her.. Trodde det rette engelske utrykket var newbie, eller NYBYRJAR på ekte gammelnorsk :p )

 

 

 

Jeg har tro på at guilden varer mer en du har anslått, men respekten min for dere har sunket noe enormt. Vanligvis ser jeg på andre mennesker som likemenn til det motsatte er bevist. Og dere har skutt dere selv i foten (det er et uttrykk).

Lenke til kommentar
bla bla bla.

 

edit: nå skal jeg ikke lyve; Jeg gadd faktisk å lese hele posten din, men jeg fant pokker ikke et eneste spørsmål i den. Det eneste den posten egner seg til er en kommentar som jeg da NÅ SKRIVER I DETTE ØYEBLIKK

9533048[/snapback]

Så det jeg ikke fatter er hvordan har det seg at de var arrogante og blærete mot dere? Har dere aldri tengt at det kan gå begge veier?

Er du blind? Uansett, det jeg mener og si, og sier for tredde gang er det at det kanskje går begge veier, kanskje dere kom litt skjeft ut og tråkket i salaten, dermed legger skylden på oss?

 

Og btw, "kankjse ikke alle vet hva signet of capture gjør". Man får faktist et quest om skillen for å lære og bruke den, så jeg skjønner ikke helt poenget. Dessuten står det beskrevet på skillen hva den gjør. OG kan man ikke såpass engelsk har man ikke noe i GW å gjøre.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar

Petersk91 forsterker sin posisjon som GW Norge miljøets største taper, men et ordforråd tilsvarende en førstegenerasjons innvandrer, liksomsmarte replikker og ignoranse, som selv en nåtids nynazist hadde hatt problemer med å følge opp.

 

Du sa: Jeg spyr snart av den dritten som kommer ut av kjeften deres. Det henger ikke på greip vet dere, for hva med de nye? Hva med dem som ikke vet hva en capture signet er, eller at det er den enste måten å faktisk skaffe seg en elite som de faktisk ikke vet hva det er for noe.

 

Svar: Ok.. For dem som ikke vet hva capsig er. så fortjener de faen ikke hjelp da det kommer en SCHVÆR jævla popup i høyre hjørne (med default interface) når du får questet om skillen & hva du skal gjøre.

 

 

Du sa: Jeg ville ikke blitt med i "norges mest populære guild" om jeg så hadde fått penger for det..'

 

Svar: Du ville ikke fått blitt med om du så hadde betalt for det.

 

Hvor mange bekreftelser må du få for å innse at XGFX og dens alliance har et godt miljø? Å kalle Ajaco korrupt, hahaha! Det viser vel hvor saklig du er, slenger random kommentarer hit og dit som det passer deg.

 

Hvis du lurer på hvorfor jeg kaller dere nabbs og ikke newbie- er det fordi en Newbie er en som er ny i spillet, en nabb er en fornorsket versjon som betyr at du har spillt lenge, men allikevel er en ignorant taper som sitter med null spillkunnskap og ferdighet.

Lenke til kommentar

Dette var nå faktisk en rekkruteringstråd, ikke en flame-en-guild-vi-ikke-liker tråd. Edrama er ikke noe nytt. Begge parter bruker drittkasting som halvparten av argumentene mot den andre. At dere ikke liker hverandre kommer klart fram, men det er unødvendig å skremme vekk nye spillere på grunn av dette.

 

MikaelS burde sånn sett være forsiktig med å kalle noen umodne,. Han har tross alt får GW-kontoen sin bannet flere ganger for spamming og rasistiske utsagn.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri kalt ajaco korrupt, men utsagnene hans derimot. det er vel en annen sak..

 

 

GW norge? Jeg hater den plassen. Taper? Nåja, men da kan jeg ikke forestille meg hvor lavt dere faktisk ligger da...

 

random kommentar? Jeg kommenterer det dere sier jeg.

 

 

 

Og jeg har aldri sett noe til den questen som du snakker om, med untak av muligens magi eller hva han het i lions arch, men det er rundt 2,5 år siden jeg tok det sist gang.. Nye characters? Jeg har mine gode gamle, så om det er en popup greie har jeg ikke sett noe til den, for mine characters er gamle.

Jeg tok meg da en tur innom GW for å se hva som står på capture signet.. Det står bare at den skal brukes til å kapre skiller fra døde helter.. Også står der noe som ikke er særlig utfyllende om elites med, som tar oss tilbake til de som ikke vet hva en elite er..

 

 

 

Og unskyld for at jeg ikke har kunnskap om ting jeg ikke vet absolutt noe om da? Vet du hvor mange suer det finnes i kina (uten å slå opp i noe oppslagsverk, ring en venn, 50/50 eller spør publikum)?

det der oppe er bare min humor. Men dere liker vel ikke den heller da..

 

 

 

Svar: Du ville ikke fått blitt med om du så hadde betalt for det.

Det ligner fælt mye på en liksomsmart kommentar..

 

Men så svarer dere det samme om det jeg skrev rett ovenfor..

 

 

 

Nå gidder jeg ikke å skrive mer, for jeg trenger en liten pause fra dette styret.. Kommer tilbake om en halvtime for å se om der er noe konstruktivt.

 

 

 

Men en siste ting; "Nabb" fornorsket ja, jeg har da sett folk fra helt andre plasser en norge som bruker det.. Kanskje det er bare jeg som er litt rar da.. eller? (nei, jeg trenger ikke meningen deres, jeg vet nøyaktig hva dere vil svare :) )

 

 

 

 

til dinosaurmann:

Takk.. Der fikk jeg dagens latter!

 

unskyld meg mikaelS, men jeg tror jeg stopper her før jeg får latteranfall :thumbup:

 

 

 

Takk for den, har ikke ledd så godt på lenge :thumbup:

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at noen er umodne. Og når det gjelder rasismepåstandene- så stemmer de. Men spammingen stemmer ikke. Rasismebannene mine har vært pga politiske navn eller navn angående viktige saker- som f.eks muhammed tegningene. Jeg har også kommet til å kalle Israelian Defense Force for Dumb jews i HA de de ba om stratcaller, men ikke fulgte stratcalls.

Endret av MikaelS
Lenke til kommentar
er der mange medlemmer? jeg kunne tenke meg å joine.

Ha nettop dratt frem guild wars igjen.

9292189[/snapback]

 

I skrivende stund har vi rundt 10 medlemmer. Er på ferie no så har ikke akkurat heilt oversikten men vi har mange på listen som skal joine ettersom de ikke får hjelp i fra den guilden vi var med i før. Vi har også venner som spiller Guild Wars. Den gamle guilden het noe med Dark Guardian Force (xGFx) med en leder og officerer som er så overlegne, sta og wannabees at du nesten får lyst grine over kor latterlig det er. :(

9300507[/snapback]

 

Hvis dette skal være en rekruteringstråd og ikke drittslenging, hvorfor slenger da officere ut kommentarer som dette?

Har ikke hatt no imot Vicious Vikings eller no av medlemmene deres, inntil denne postene dukka opp, og det er vel mer eller mindre Mithos som må stå for at posten har blitt som den har blitt....

Ganske mye usaklig her, men siden trådsterterene som rekruterer har lagt opp til det må de tåle litt, og de svarer i tillegg på en helt usaklige måte på alle poster her, så tviler på at posten på den måten blir no bedre.

Og btw vet ikke hvem av dere som er Turok, men er ikke han medlem av deres guild?? For isåfall så kaller dere jo en av deres egne: Overlegne, Sta, og wannabee.

For etter som jeg husker så var han officer selv!

Og Petersk kan du være så snill og si hva du mener med korrupte utsagn fra Ajaco? Var det bare et ord som du ikke vet hva betyr som hørtes veldig seriøst ut, og du tilfeldigvis fant i ordboka?

 

Og Petersk du sier bare at du svarer på det vi sier? Hele det her starta jo med at vi svarte på kommentaren fra Mithos, fordi at det er no vås....

Gleder meg til å se måten du prøver å vri dette over til at vi starta denna diskusjonene....

Endret av Masserart
Lenke til kommentar

Hva mener du? Jeg er ikke opptatt med gvg eller lignende nå, så da svarer jeg faktisk. Så sykt skjerpet? Javel.. Har du blitt psykoanalytiker også nå? Selv om jeg har et synspunkt angående eliteskills, og at de som ikke vet hva det er, faktisk er nabbs- så kan jeg vel få lov til å hjelpe? Jeg vet godt hvem dinosaurmannen er, og vi har spillt sammen mye i gw.

 

Du snakker hele tiden om å skrive noe konstruktivt, men det eneste du gjør i hver jævla post er å framprovosere et nytt innlegg for å fortsette diskusjonen. Jeg har sagt meg fornøyd minst 2 ganger, men du har fortsatt.

Lenke til kommentar
Hva mener du? Jeg er ikke opptatt med gvg eller lignende nå, så da svarer jeg faktisk. Så sykt skjerpet? Javel.. Har du blitt psykoanalytiker også nå? Selv om jeg har et synspunkt angående eliteskills, og at de som ikke vet hva det er, faktisk er nabbs- så kan jeg vel få lov til å hjelpe? Jeg vet godt hvem dinosaurmannen er, og vi har spillt sammen mye i gw.

 

Du snakker hele tiden om å skrive noe konstruktivt, men det eneste du gjør i hver jævla post er å framprovosere et nytt innlegg for å fortsette diskusjonen. Jeg har sagt meg fornøyd minst 2 ganger, men du har fortsatt.

9537699[/snapback]

 

 

 

Hehe.. Javel da, jeg provoserer FORDI JEG ER SÅ DRITTLEI! Men nå skal jeg ikke provosere igjen før dere tar et neste steg..

 

Men psykoanalytiker er jeg aldeles ikke.. Selv om egil band synger om at det er mye damer akkurat i den utdanningen (tror det var den utdanning der ja).

 

Jeg tror at dere ville fortsatt på samme måten om dere var i min posisjon, og hadde det som trengs for å stå imot noe.

 

 

 

 

Så om dere ikke begynner på igjen, så sier jeg takk for praten, det var faktisk kontruktivt til slutt!

 

 

La rekrutteringen fortsette

Lenke til kommentar

Lykke til med rekruteringen.

 

Men det at du kaller meg korrupt finner jeg direkte ufint, og hvilket av _lagspill_(har jeg nvent ordet lagspill?) utsagnene mine var _korrupte_. Nei, her synes jeg virkelig du bør ta deg sammen og innse at det er du som er kverulanten her.Og at du i tilleg går ut på et offentlig forum - i en rekruterings tråd, dermed påstå at xGFx er styrt av arrogante ledere.

 

Jeg sier meg enig med herm og masserart, og ikke minst ky ay, ta deg sammen og se deg i speilet er dagens motto.

 

Dette var ikke en oppfølging til krangelen, men mitt synspungt i saken.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar

Kanskje på tide at jeg stepper inn?

 

Hahaha, alt som har blitt sakt her er jo bare piss, ingen av dere har en anelse på hva som VIRKELIG har skjedd.. bortsett fra de som var online da det skjedde da, men latterlig er det ihvertfall :!: (det vil si at officerene dine er redd for deg Kjell, klarer ikke fortelle deg sannheten engeng)

 

Så her kommer det: En eller annen "Newbie" spurte om "noen som kunne lære meg faster factions".

Så siern det igjen og (husker ikke hvem det var) en officer svarer " finn det ut sjøl! \wiki".

Så sier jeg " denne guilden er latterlig" så svarer han officeren "så leav da". Så skrev jeg "hadde tenkt på det" mere en det fikk jeg ikke høre før jeg spørte kammeraten min som fortsatt var i guilden om hvem som kicka meg.. Det husker ikke jeg akkuratt nå og bryr meg fint lite også.

Han og Turok prøvde å si noe til dere men det veit ikke jeg hva var siden jeg tydlig vis ikke kunne se det.. ikke lengge etter var vi guildløse alle mann.

 

Så ja DET VAR GALT av Mithos å fortelle alle at det er BARE dere som er synderne, men i dette tillefelle så var det ikke VI som gjorde noe galt og heller ikke tidligere som dere mener. Jeg og Baker har faktisk ALDRI spurt om hjelp fra dere via guild chatten. Seff scrimmage er noe annet.. (mest fordi vi elsker å KNUSE de som er "proffe" (bruker proff istedet for nabbs jeg :cool: )

 

Og det med at guilden vår kan gå til helvete, ja det er en sjangs, men også en sjangs for at deres går til helvete. Vi har tross alt klart å skaffe oss nermest 40 members, og 3 alliancer. Ikke for å skryte eller no men på en kveld fikk vi ranken vår ned på 5800 etter å ha tapt siste matchen vi spillte mot en guild med 1200 rating (og her kommer poenget) PÅ UNDER 2 TIMER. Der dere hadde brukt 2 timer på å ordne med de fine buildsa deres.

 

Også grunnen til at jeg og de andre ikke kom til vt'n deres for å snakke om hva som har skjedd er vell mest fordi at vi gir faen, vi klarte oss fint uten dere, så vi lagde heller vår egen guild :)

 

Og en siste ting: La oss ikke glemme at dette er bare ett spill :) vi er her for å ha det gøy ikke "skjele hverandre ut så ingen joiner guilden til de andre" :thumbup:

Btw: Mithos er Turok :tease:

 

 

GL HF Naits R Good (they realy are)

Endret av rAPEd
Lenke til kommentar

Har du screenshots?

 

Og btw, de to andre som ble kicket "som ikke hadde gjort noe annet galt enn å spørre om scrimmage for å EIE i scrimmage" dere var vel helt uskyldige da, når dere begynte å gå til person angrep i chatten. Og du har kanskje underdrevet dine egene spørsmål en smule.

 

Dessuten så jeg ikke noe om signet of capture i den teksten der, så hvor kommer det inn - eller var det rett og slett BS?

 

Og en siste ting, men folkene i FV har vel mer pvp erfaring en de fleste i et rank 5000 guild regner jeg med, selv har jeg spilt top 100GvG, så jeg vet hva dette dreier seg om.

 

Her synes jeg du blir for subjektiv, og les dagens motto to poster over denne.

 

Denne ble vel kanskje ikke for objektiv, men jeg tør og påstå at den er mer objektiv en posten over.

Lenke til kommentar
Har du screenshots?

 

Og btw, de to andre som ble kicket "som ikke hadde gjort noe annet galt enn å spørre om scrimmage for å EIE i scrimmage" dere var vel helt uskyldige da, når dere begynte å gå til person angrep i chatten. Og du har kanskje underdrevet dine egene spørsmål en smule.

 

Dessuten så jeg ikke noe om signet of capture i den teksten der, så hvor kommer det inn - eller var det rett og slett BS?

 

Og en siste ting, men folkene i FV har vel mer pvp erfaring en de fleste i et rank 5000 guild regner jeg med, selv har jeg spilt top 100GvG, så jeg vet hva dette dreier seg om.

 

Her synes jeg du blir for subjektiv, og les dagens motto to poster over denne.

 

Denne ble vel kanskje ikke for objektiv, men jeg tør og påstå at den er mer objektiv en posten over.

9539002[/snapback]

 

For å vere helt erlig så sa jeg akkuratt det som sto der og jeg ble fortalt akkuratt det som sto der. Ikke no angrep på den og den personen.

 

Signet Of Capture aner ikke jeg hvor kom fram, var vell ett eksempel eller no tidligre...

 

Og det med at du veit hva det dreier seg om er sikkert riktig, men det betyr ikke at vi som er i 5000 ranken ikke gjør det.. problemet med GW er at det er tittel krevende.. Man kommer seg ikke noe sted uten en r3+ tittel for å joine en så si ok guild som er egentlig det samme som alle andre..

Wow topp 100 lissom.. har du r12 Legendary Champion titlen da eller... betyr bare at du har fritids problemer?

 

Som sakt dette er et spill som vi liker å spille for å ha det gøy! Ikke for å monge og whine her inne på diskusjon.no(selv om det kan bli en diskusjon av hvilke poster som er "objektive og subjektive")

Lenke til kommentar
Har du screenshots?

 

Og btw, de to andre som ble kicket "som ikke hadde gjort noe annet galt enn å spørre om scrimmage for å EIE i scrimmage" dere var vel helt uskyldige da, når dere begynte å gå til person angrep i chatten. Og du har kanskje underdrevet dine egene spørsmål en smule.

 

Dessuten så jeg ikke noe om signet of capture i den teksten der, så hvor kommer det inn - eller var det rett og slett BS?

 

Og en siste ting, men folkene i FV har vel mer pvp erfaring en de fleste i et rank 5000 guild regner jeg med, selv har jeg spilt top 100GvG, så jeg vet hva dette dreier seg om.

 

Her synes jeg du blir for subjektiv, og les dagens motto to poster over denne.

 

Denne ble vel kanskje ikke for objektiv, men jeg tør og påstå at den er mer objektiv en posten over.

9539002[/snapback]

 

For å vere helt erlig så sa jeg akkuratt det som sto der og jeg ble fortalt akkuratt det som sto der. Ikke no angrep på den og den personen.

 

Signet Of Capture aner ikke jeg hvor kom fram, var vell ett eksempel eller no tidligre...

 

Og det med at du veit hva det dreier seg om er sikkert riktig, men det betyr ikke at vi som er i 5000 ranken ikke gjør det.. problemet med GW er at det er tittel krevende.. Man kommer seg ikke noe sted uten en r3+ tittel for å joine en så si ok guild som er egentlig det samme som alle andre..

Wow topp 100 lissom.. har du r12 Legendary Champion titlen da eller... betyr bare at du har fritids problemer?

 

Som sakt dette er et spill som vi liker å spille for å ha det gøy! Ikke for å monge og whine her inne på diskusjon.no(selv om det kan bli en diskusjon av hvilke poster som er "objektive og subjektive")

9539583[/snapback]

Jeg sa ikke at dere på rank 5000 ikke hadde peiling, men at top 100 har mer peiling.

 

Uansett, jeg gidder ikke diskutere dette på en real måte hvis alle innleggene skal resultere i person angrep etter pseron angrep, jeg har prøvd å være saklig noe som viste seg å være vanskelig.

 

Skal vi fortsette diskusjonen kom med ordentlige påstander og ikke personandgrep og noob utsagn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...