Gå til innhold

Guild Wars - The Berserkers of Doom rekruterer. (norsk)


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det domt, det er no dere som har lagt opp det hele.

Hadde det ikke vøre for alt tullet så hadde eg ikke tatt opp noe som helst.

Så eg klarte dessverre ikke å dy med å legge det ut i offentligheten.

Beklager for det, men likevell såg eg at andre fra guilden din Ky kom med usaklige innlegg etter meg.

Eg måtte selvsagt svare på noe som ikke var relevant, men skjedd er skjedd og det ser jaggu ut som at dere virkelig har tatt tak.

 

Uten om Masserart som er heilt i hundre :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eh, xGFx er en guild på godt over 70 stykker, dere leavet/ble kicket. De 70 andre har det fint sammen. Du er vel klar over at en vt server faktisk er delt inn i mer en et rom? Og at man maks kan være 8 i ett party? Rite? Så hva mener du med 80stk på vt blir litt mye? Dere bare beviser igjen at dere suger maks+ Hvis dere har nooba sammen et party i GH, hvorfor gir dere fra dere leaden da? Vi driter vel langt faen i hva dere loker rundt med når det ikke er GvG. +btw, jeg er ikke i xGFx lenger, bare svarer for "oss" da jeg husker [noen] ekstremt irriterende folk som ikke gjorde som de skulle. Navnet deres betyr ikke noe mer en "vårt", Vicious Vikings er akkurat det samme som "vårt". Xx Dark Guardian Force Xx. Begge navn bare konstaterer hva man "er". Når det gjelder hva A-Net lagde chatten for, så var det for allmenn kommunikasjon, ikke nedspamming om hjelp- det er dårlig kommunikasjon. + dere klager på holdningene til folk, et nei ER faktisk et nei. Kjell har vel hjulper de fleste i snart 2 år, han har jo knappt tid til noe annet da det alltid er noen som skal ha hjelp. Hvorfor vi har så mange officerer? Fordi det er noen av "oss" som faktisk er veteraner og har vært sammen i 2år+. Det er også av GvG/Rekrutteringsmessige årsaker. Holdningen vår= Spør pent, så får du hjelp- men ikke under GvG. Spam så blir du kicka eller ignora. Deres holdning = Hjelp oss eller vi klikker maks og leaver+ klager på et helt annet forum en guildforumet, som dere sikkert ikke engang har giddet å registrere dere på, slik som dere ikke gadd å laste ned vt, eller bruke det.

 

To ord å tygge på: Verdiløse nabb

9327471[/snapback]

 

Du har tydeligvis gått glipp av noe.

Vi blei kicka etter at Naits sa at guilden var latterlig. Han skrev det pågrunn av at en member spurte i chatten hva fff var men fekk til svar at han skulle finne ut av det sjøl. Det var forresten en officer som slengte det. Er ikke det patetisk så vet no ikke eg. Og er det ikke litt tungvindt at en god bunch på vt'en skal mase etter hjelp i steden for noe så enkelt skrive i chatten?

Vi kom sjeldent inn på deres vt pågrunn av at det ofte resulterte med styr og monging. Derfor sitter vi på ape ape's vt. Enkelt og greit.

Kansje Kjell hjalp litt med noe, men hva med resten? Folk whispet meg 24/7 og spurte om hjelp fordi de hadde fått en advarsel om å bli kicket om de maste mer.

Dere gjekk no så langt at dere kicket en som spurte etter noen gull stykke. Når blei slike spørsmål straffbart?

Forresten så er vi registert på forumet men ky ay godtok oss aldri.

 

Ledelsen i xGFx er og forblir latterlig.

Hvor lenge skal du forsvare?

9329668[/snapback]

 

 

Her må jeg kommentere.. dette klarer jeg ikke mer..

DERE KICKET PGA AV AT NOEN TRENGTE PENGER?

Jeg forstår ikke, til nå har jeg gitt vekk 20k og rundt 500 materialer (som var veldig dyre! Jeg har til og med craftet materialer til dem fordi de ikke visste hvordan, jeg sier ikke: "finn det på wiki")

Og ikke prøv å si at jeg går i minus med penger og ditt og datt, jeg klarer meg fint! Og det burde dere også om dere liksom skal være norges beste\mest ettertraktede guild

Lenke til kommentar
Jeg snakker om retardposten din ovenfor spørsmålet mitt. Personlig kunne jeg ikke gitt mer faen i din økonomi.

9379476[/snapback]

 

 

 

Jeg tror jeg begynner å grine av dette..

Er dere klar over at mesteparten av dere høres ut som noen fjortisser? Lederen deres må være den eneste SAKLIGE personen her, selv om denne tråden har gått langt ut på viddene.

Lenke til kommentar

Men hva mener du med at flesteparten høres ut som en gjeng med fjortisser?

Mordi kommentaren var vel kanskje litt drøy men var mest på kødd....

Kan vel ikke helt si hva dere sikter til at er usaklige i Posten min bla, og Mikael sier jo nesten akkkurat det samme til dere som dere gjør mot xGFx. Men selvfølgelig når man ikke tåler at folk sier no imot guilden deres, som forresten brukte "At dere mener at xGFx er en latterlig guild, så kom og bli med i vår vi er jo hyggelige" for å rekrutere folk... Da er det noe å begynne å grine av!

Og som jeg har hørt og selv opplevde, PMa Naits folk fra xGFx for å prøve å få de over i guild... Kan vel si at det er litt frekt og umodent.

Men for all del siden dere har slengt dritt til oss, så har vi jo hatt noe å gjøre, og vi har hatt nesten moro med å lese postene her...

Endret av Masserart
Lenke til kommentar
Så mye sinne :p

 

Petersk91, guild er du med i? Norsk? Tenkte jeg skulle finne meg en norsk guild som var trivelig.

9383840[/snapback]

 

 

jeg er med i vicious vikings.. jeg vet ikke om du vil joine guilden eller ikke joine den.. Men jeg sier en ting; den eneste grunnen til at jeg oppfører meg som jeg gjør nå er for å forsvare de jeg kjenner.

Om du vurderer guilden, så ikke ta meg med i betraktningen som en surpomp.

 

 

Du velger da selv det du synes er best, men vil du joine vicious vikings så kan du ta kontakt med meg for eksempel (azdaroth darkblade), mithos (turok talzeet), eller sjefen Naits r good (tror jeg det var)

 

Vi er stort sett online hele tiden, men jeg er som regel først i 2 tiden (14:00) og utover..

 

 

men jeg skal inrømme om det er sant: Om naits prøver å "lokke" over folk så er det ikke så veldig snilt gjort, men det er da opp til dere å skaffe et bedre miljø som gjør at folkene holder seg inne

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager enda mer offtopic, men jeg begynte nettop med GW igjen etter ett års pause, når jeg da kom tilbake joinet jeg xGFx for første gang, jeg har alltid hatt god kontakt med ledelsen, og hatt noen heftige diskusjoner med Ky Ay, bl.a. om allianse, vi var nok så uenig, men det betyr ikke at man ikke kan være saklig å bli irriterende, dermed bli guildkicket eller ignoret som da hadde vært mitt tilfelle. Men at man rett og slett oppfører seg og ikke går til person-angrep som jeg regner med skjedde i guildchatten den dagen du / dere ble kicket, og det skjønner jeg godt at ikke går ann.

 

Selv joinet jeg XFVX (PvP guilden til xGFx) for mindre en en uke siden. Jeg stortrives her, og det er fremdeles den samme ledelsen, og det gode miljøet på ventrilo.

 

Så det jeg ikke fatter er hvordan har det seg at de var arrogante og blærete mot dere? Har dere aldri tengt at det kan gå begge veier? Dessuten, de kan ikke bruke all sin energi på nybegynnerene i GW. Med det sier jeg ikke at man ikke skal hjelpe nybegynnerene, men at man ikke kan hjelpe dem konstant. Det ER forskeld på og spørre 1-2 sprøsmål som er litt omfattende, enn å spamme 20 spm. i minuttet, da er det ikke rart at man får en GW-wiki kommentar i trynet.

 

Dessuten trodde jeg at gleden med å begynne var å utforske spillet, ikke få alt i fanget?

 

Beklager noen leifer litt her og der.

 

-Ajaco

Lenke til kommentar
Beklager enda mer offtopic, men jeg begynte nettop med GW igjen etter ett års pause, når jeg da kom tilbake joinet jeg xGFx for første gang, jeg har alltid hatt god kontakt med ledelsen, og hatt noen heftige diskusjoner med Ky Ay, bl.a. om allianse, vi var nok så uenig, men det betyr ikke at man ikke kan være saklig å bli irriterende, dermed bli guildkicket eller ignoret som da hadde vært mitt tilfelle. Men at man rett og slett oppfører seg og ikke går til person-angrep som jeg regner med skjedde i guildchatten den dagen du / dere ble kicket, og det skjønner jeg godt at ikke går ann.

 

Selv joinet jeg XFVX (PvP guilden til xGFx) for mindre en en uke siden. Jeg stortrives her, og det er fremdeles den samme ledelsen, og det gode miljøet på ventrilo.

 

Så det jeg ikke fatter er hvordan har det seg at de var arrogante og blærete mot dere? Har dere aldri tengt at det kan gå begge veier? Dessuten, de kan ikke bruke all sin energi på nybegynnerene i GW. Med det sier jeg ikke at man ikke skal hjelpe nybegynnerene, men at man ikke kan hjelpe dem konstant. Det ER forskeld på og spørre 1-2 sprøsmål som er litt omfattende, enn å spamme 20 spm. i minuttet, da er det ikke rart at man får en GW-wiki kommentar i trynet.

 

Dessuten trodde jeg at gleden med å begynne var å utforske spillet, ikke få alt i fanget?

 

Beklager noen leifer litt her og der.

 

-Ajaco

9527904[/snapback]

 

 

 

 

For pokker, hvem gidder å lete gjennom 4 ekspansjonspakker og gud hvet hvor mange instanser etter f.eks elite skills fra bosser som ofte ikke spawner hver gang. Hvem?

 

"Oi, se der en monk boss. Etnaran tangleroot is casting Spellbreaker", også leter du etter "life sheat", gjennta samme dritten over og over igjen som kan ta flere dager og du trenger skillen så fort som mulig.

Med min monk hadde jeg søren meg aldri ville sprunget rundt som en gal i sumpen, begge shiverpeaks, ørkenen og (lite trolig), ascalon området for å finne ut at Life Barrier er 2 plasser, og på begge de plassene er det ikke alltid bossen spawner engang.

 

Og skal du absolutt være så arrgoant å si at du skal alikevel skal gå gjennom hver eneste kvadratcentimeter 4 ganger, og hver gang etter en update har kommet, så får du versegod å memorere hvor alt er så om en tilsvarende situasjon skulle oppstå, kan du gi et FORNUFTIG svar på det. Jeg kan hjelpe med de fleste elitene innen ranger, warrior, monk, elementalist og ritualist inne cantha og tyria, fordi jeg er ofte inne og sjekker for andre folk, og hjelper dem med å gjøre ting, for det er ikke alltid at det er så sykt morsomt å fare på tur med en gjeng henchmen som springer så snart noe dukker opp (ja, jeg har metoder for å beskytte og returnere skade om noe skulle dukke opp, men hva søren hjelper det når henchmen bare springer?)

Lenke til kommentar
Beklager enda mer offtopic, men jeg begynte nettop med GW igjen etter ett års pause, når jeg da kom tilbake joinet jeg xGFx for første gang, jeg har alltid hatt god kontakt med ledelsen, og hatt noen heftige diskusjoner med Ky Ay, bl.a. om allianse, vi var nok så uenig, men det betyr ikke at man ikke kan være saklig å bli irriterende, dermed bli guildkicket eller ignoret som da hadde vært mitt tilfelle. Men at man rett og slett oppfører seg og ikke går til person-angrep som jeg regner med skjedde i guildchatten den dagen du / dere ble kicket, og det skjønner jeg godt at ikke går ann.

 

Selv joinet jeg XFVX (PvP guilden til xGFx) for mindre en en uke siden. Jeg stortrives her, og det er fremdeles den samme ledelsen, og det gode miljøet på ventrilo.

 

Så det jeg ikke fatter er hvordan har det seg at de var arrogante og blærete mot dere? Har dere aldri tengt at det kan gå begge veier? Dessuten, de kan ikke bruke all sin energi på nybegynnerene i GW. Med det sier jeg ikke at man ikke skal hjelpe nybegynnerene, men at man ikke kan hjelpe dem konstant. Det ER forskeld på og spørre 1-2 sprøsmål som er litt omfattende, enn å spamme 20 spm. i minuttet, da er det ikke rart at man får en GW-wiki kommentar i trynet.

 

Dessuten trodde jeg at gleden med å begynne var å utforske spillet, ikke få alt i fanget?

 

Beklager noen leifer litt her og der.

 

-Ajaco

9527904[/snapback]

 

 

 

 

For pokker, hvem gidder å lete gjennom 4 ekspansjonspakker og gud hvet hvor mange instanser etter f.eks elite skills fra bosser som ofte ikke spawner hver gang. Hvem?

 

"Oi, se der en monk boss. Etnaran tangleroot is casting Spellbreaker", også leter du etter "life sheat", gjennta samme dritten over og over igjen som kan ta flere dager og du trenger skillen så fort som mulig.

Med min monk hadde jeg søren meg aldri ville sprunget rundt som en gal i sumpen, begge shiverpeaks, ørkenen og (lite trolig), ascalon området for å finne ut at Life Barrier er 2 plasser, og på begge de plassene er det ikke alltid bossen spawner engang.

 

Og skal du absolutt være så arrgoant å si at du skal alikevel skal gå gjennom hver eneste kvadratcentimeter 4 ganger, og hver gang etter en update har kommet, så får du versegod å memorere hvor alt er så om en tilsvarende situasjon skulle oppstå, kan du gi et FORNUFTIG svar på det. Jeg kan hjelpe med de fleste elitene innen ranger, warrior, monk, elementalist og ritualist inne cantha og tyria, fordi jeg er ofte inne og sjekker for andre folk, og hjelper dem med å gjøre ting, for det er ikke alltid at det er så sykt morsomt å fare på tur med en gjeng henchmen som springer så snart noe dukker opp (ja, jeg har metoder for å beskytte og returnere skade om noe skulle dukke opp, men hva søren hjelper det når henchmen bare springer?)

9528126[/snapback]

Nå svarte ikke du på det jeg skrev. Det jeg mente var at dere kanskje ikke har sett dere i speilet? At dere kun har ett synspungt i denne saken? Og dessuten, jeg ser ikke problemet med å sjekke wiki når det er DU som skal ha skillen, istedet for at noen skal sjekke wiki for DEG når du skal cappe det. De fleske kan vel søke på wiki, og hvis du mener at det er klin umulig å huske hvor alle elitene er i hodet, hvorfor skal dere da spøre om det i guildchat hvis du finner det unødvendig å kunne alt i hodet - som om guildet skulle kunne det?

 

Nei vet du hva, og bli bedt om å slå opp på wiki synes ikke jeg er noe grusomt eller frekt i det hele tatt. Der er jeg enig med Herm, at det blir som en skoletime, hvor du sitter med historieboka rett forran deg og spør når hitler døde, dermed få beskjed om å se i boken rett forran nesen på deg.

 

Mulig dette ikke var svaret du lette etter men det var slik jeg tolket deg. Dessuten så må du huske den gyldne regel.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...