Gå til innhold

Netshop Q6600 stepping?


T2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min Q6600 fra NetShop i dag (bestilt d. 14/8).

 

Det er en SLACR Malay - stepping G0.

Labelen på boksen sir: Pack Date 07/31/07. :D

 

At det er en G0 betyr også, at jeg måtte oppgradere BIOS'n på mitt Asus P5W DH Deluxe til 2206 (beta).

 

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Hadde ikke tenkt å overklokke den...

9303835[/snapback]

:omg: Den eneste i hele kongeriket som ikke skal overklokke denne cpu'en klarer seff å få tak i en G0.

 

Legg den ut på bruktmarkedet. (budrunde) :cool:

9304186[/snapback]

 

Ligger på bruktmarkedet nå.

Lenke til kommentar

;)

@Kimmer.

Jeg er meget interreseert i hva du kan få ut av den cpu'en på det HK.

 

mvh r.-

9304503[/snapback]

 

He he - ja det er jeg også. ;)

Kommer med tilbakemelding i løbet av søndagen.

 

@jalejale

Jeg er av den oppfattelse, at Intel har greiet å lage en nokså bra 24/7 OC kjøler til deres C2D serie. Jeg spenderer hellere de 500,- kr (som en monster kjøler koster) på bedre minne eller bedre HK (eller en ekstra harddisk).

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Eklinger... :mad:

All den masingen om quadcore, steppings.. og ukens tilbud..

Restskatt får være restskatt..

Da var en Q6600 bestilt hos Netshop (Oslo).

Uff, jeg er lett påvirkelig, og ett "ødeland" (fritt fra Onkel Skrue).. :!:

Lenke til kommentar
Jeg fikk min Q6600 fra NetShop i dag (bestilt d. 14/8).

 

Det er en SLACR Malay - stepping G0.

Labelen på boksen sir: Pack Date 07/31/07.  :D

 

At det er en G0 betyr også, at jeg måtte oppgradere BIOS'n på mitt Asus P5W DH Deluxe til 2006 (beta).

 

Kimmer

9304341[/snapback]

 

 

CPU-Z?

---------

Kanskje emnestarter skal omdøpe denne tråden til "Jeg har Q6600 G0!" :p

 

Men anyways... To stykker som har bestilt fra Netshop og fått G0!

Skal bestille min Q6600 fra SHG (sammen med resten av oppsettet). Noen andre som har bestilt derfra som har fått G0? (Kan jo eventuelt bestille CPU fra Netshop, men det virker jo en smule motstridende fra deres side og AVKREFTE at de har G0 på lager. :nei:

Endret av Ralon
Lenke til kommentar

Jo det var jo litt løyent at de ikke vil bekrefte det! :hmm:

Edit/ SLACR står jo tydeligt som de 5 siste bokstaver i "Prod Code" på CPU pakningen. De som jobber på lageret burde jo lett ku se dette!

SLACR kan slås opp på Intel's processor finder. (sSpec Number) og vises tydeligt som 'G0' stepping!

 

 

Jeg bestilte utifra det ukentlige nyhetsbrev fra NetShop.

Jeg satt med 'et par lapper' og tenkte, at det var nu jeg sku slå til mht en Q6600.

Var OBS på det med B3/G0 steppingen og håbte på at det var en G0 stepping - siden deres lagerstatus plutselig var på +100 stk.

 

Jeg så og læste først denne tråd i dag - efter at jeg hadde hentet pakken på Posten.

 

PS. Da jeg gik ut av Posten ku jeg høre at der var noget der raslet fælt inneni pakken. Ikke gode tegn - tenkte jeg.

Da jeg kom hjem viste det sig, at det var en pakke med "Fruity Smarties" fra Haribo der raslet så fælt (CPU-pakken var skikkeligt pakket inn).

Gumlet hele pakken mens jeg leste denne tråd igennom ;)

 

"Lukk opp for noget godt - lukk opp for Haribo" - synger de i en reklame :D

 

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Jo det var jo litt løyent at de ikke vil bekrefte det!  :hmm:

Edit/ SLACR står jo tydeligt som de 5 siste bokstaver i "Prod Code" på CPU pakningen. De som jobber på lageret burde jo lett ku se dette!

SLACR kan slås opp på Intel's processor finder. (sSpec Number) og vises tydeligt som 'G0' stepping!

 

 

Jeg bestilte utifra det ukentlige nyhetsbrev fra NetShop.

Jeg satt med 'et par lapper' og tenkte, at det var nu jeg sku slå til mht en Q6600.

Var OBS på det med B3/G0 steppingen og håbte på at det var en G0 stepping - siden deres lagerstatus plutselig var på +100 stk.

 

Jeg så og læste først denne tråd i dag - efter at jeg hadde hentet pakken på Posten.

 

PS. Da jeg gik ut av Posten ku jeg høre at der var noget der raslet fælt inneni pakken. Ikke gode tegn - tenkte jeg.

Da jeg kom hjem viste det sig, at det var en pakke med "Fruity Smarties" fra Haribo der raslet så fælt (CPU-pakken var skikkeligt pakket inn).

Gumlet hele pakken mens jeg leste denne tråd igennom  ;)

 

"Lukk opp for noget godt - lukk opp for Haribo" - synger de i en reklame :D

 

Kimmer

9305651[/snapback]

Fikk plutselig lyst på en Q6600(fra netshop da, med mindre andre hiver inn smågodt i datadelene) :cool:

 

Kansje man får Fruity Smarties vis man har G0 stepping, og Lion sjokolade vis man har b3? :whistle:

Lenke til kommentar
Jo det var jo litt løyent at de ikke vil bekrefte det!  :hmm:

Edit/ SLACR står jo tydeligt som de 5 siste bokstaver i "Prod Code" på CPU pakningen. De som jobber på lageret burde jo lett ku se dette!

SLACR kan slås opp på Intel's processor finder. (sSpec Number) og vises tydeligt som 'G0' stepping!

 

 

Jeg bestilte utifra det ukentlige nyhetsbrev fra NetShop.

Jeg satt med 'et par lapper' og tenkte, at det var nu jeg sku slå til mht en Q6600.

Var OBS på det med B3/G0 steppingen og håbte på at det var en G0 stepping - siden deres lagerstatus plutselig var på +100 stk.

 

Jeg så og læste først denne tråd i dag - efter at jeg hadde hentet pakken på Posten.

 

PS. Da jeg gik ut av Posten ku jeg høre at der var noget der raslet fælt inneni pakken. Ikke gode tegn - tenkte jeg.

Da jeg kom hjem viste det sig, at det var en pakke med "Fruity Smarties" fra Haribo der raslet så fælt (CPU-pakken var skikkeligt pakket inn).

Gumlet hele pakken mens jeg leste denne tråd igennom  ;)

 

"Lukk opp for noget godt - lukk opp for Haribo" - synger de i en reklame :D

 

Kimmer

9305651[/snapback]

Fikk plutselig lyst på en Q6600(fra netshop da, med mindre andre hiver inn smågodt i datadelene) :cool:

 

Kansje man får Fruity Smarties vis man har G0 stepping, og Lion sjokolade vis man har b3? :whistle:

9305800[/snapback]

 

jeg fikk Fruity Smarties og fikk B3 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...