Gå til innhold

Netshop Q6600 stepping?

T2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Halv pris, kr.1000 er sikkert fornuftig for "voldtatt" hardware.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg legger ut min B3 for salg til kr 1.600. Vil ha G0 :(

Jeg vet ikke om prisen er naivt lav, eller om den er über-optimistisk med tanke på at den er planslipt. Er det noen som med sikkerhet kan si at garantien ryker ut vinduet dersom man plansliper IHS?

9540493[/snapback]

Ja, ikke bare garantien, men også reklamasjonsretten utgår med høye kneløft.

9540571[/snapback]

Hahaha

Skrevet

Har bare fått skummlest de 24 sidene i denne tråden så har ikke skikkelig fått med meg fordelene med go foran b3.

Hva er egentlig fordelene i tall ? Og merker man stor forskjell på de ?

Skrevet
Har bare  fått skummlest de 24 sidene i denne tråden så har ikke skikkelig fått med meg fordelene med go foran b3.

Hva er egentlig fordelene i tall ? Og merker man stor forskjell på de ?

9540838[/snapback]

G0 gir mindre varme og klokker bedre, hvis jeg ikke tar feil. :)

Skrevet

G0 avgir "litt" mindre varme, kan ikke operere på høyere temp´s, kunn xeon G0 som kan det (xeon avgir like mye varme/watt som før, men tåler mer).

Man er heller IKKE garantert høyere klokk med G0, men forholdene ligger bedre til rette for at den skal greie det ;)

håper det var til hjelp :p hiv deg på "hypen" G0 du også :whistle:

Skrevet

Det er like viktig hvilken batch prosessoren kommer fra også, ikke bare steppinga. L726B ser ut til å være en batch som alle klarer 3.6 Ghz på rundt 1.4V

Får sikkert en batch av B3 som klarer nesten det samme, men det er mer sjeldent.

Skrevet (endret)

Er man mer eller mindre garantert G0 fra Netshop nå? Noen som har fått B3 i det siste? Har alltid slik uflaks, så jeg har ventet og ventet for at sjansene skal bli store nok :p

Endret av Pennywise
Skrevet
Er man mer eller mindre garantert G0 fra Netshop nå? Noen som har fått B3 i det siste? Har alltid slik uflaks, så jeg har ventet og ventet for at sjansene skal bli store nok :p

9545250[/snapback]

Snakket med en kundekonsulent derfra, og fikk beskjed om at det "fløt" av G0-steppinger, så betill før 16-kjernene kommer! :p

Skrevet
I morra får jeg q6600 :D

Håper på en g0 prosessor.

Prosessoren ble bestilt den 2. september, men det var først nå alt kom på lager.

9545386[/snapback]

Da kan det godt hende av CPU ble plukket 2. September og du får en B3, men det finner du jo fort ut av.

Skrevet
I morra får jeg q6600 :D

Håper på en g0 prosessor.

Prosessoren ble bestilt den 2. september, men det var først nå alt kom på lager.

9545386[/snapback]

Da kan det godt hende av CPU ble plukket 2. September og du får en B3, men det finner du jo fort ut av.

9546554[/snapback]

fikk en go prosesor :D

pack date: 8/29/07

Er dette en god "batch" ?

Skrevet
hva står det på Batch Code på boksen/CPUen?

9549867[/snapback]

Glemte og skrive ned det som står på cpuen, og på bilde jeg tok er det umulig og se hva som står.

står dette noen plass på eska?

product code: BX80562q6600slacr

mm#: 891337

FPO#: L728A882

Skrevet (endret)
Kan vel blir vanskelig å finne "Bacth" på boksen, FPO# derimot finner du.

9550001[/snapback]

Nei L728A er faktisk batchen. Nyere og kanskje enn min L726B det der! ;)

En uke nyere enn min....men den må ikke klokke bedre fordet.

Endret av Betroz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...