Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

En uhøytidelig test av Bot.as sin troverdighet:


Anbefalte innlegg

Bra! Da har jeg fått bekreftet det jeg heletiden har trodd, at Rune Sandø har noe med dette å gjøre! Det gjør det lettere når man har en person å anmelde.

 

Ikke vet jeg, fikk jo en mail der det sto at han ikke hadde det (lenger).

 

Dette får bli min siste post i denne tråden.

 

Hvorfor skulle bot.as ellers legge press på at du trakk anmeldelsen? Dersom denne personen ikke har noen tilknytning til dette tvilsomme selskapet så ville jo en eventuelle siktelse ha frafalt ganske raskt uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra! Da har jeg fått bekreftet det jeg heletiden har trodd, at Rune Sandø har noe med dette å gjøre! Det gjør det lettere når man har en person å anmelde.

 

Ikke vet jeg, fikk jo en mail der det sto at han ikke hadde det (lenger).

 

Dette får bli min siste post i denne tråden.

 

 

 

Her er en korreksjon til alle spekulasjoner.

 

Jeg kjenner folk som jobber for Geir Holstad og de kan fortelle at det er han som eier Bot.as og Firma24 Regnskap. Firma24 Regnskap har INGENTING med bot å gjøre, annet enn at de prøvde å føre regnskapet for bot, men har nå trukket seg. Ellers er det et helt ordinært regnskapsbyrå, og det er ikke Frank Hågensen som er eier av Firma24 R. Han er kun daglig leder og har ingen aksjer eller sitter ikke i noe styre. Geir Holstad er eneeier i begge selskap. Når det gjelder Rune Sandø, så har han ingenting annet med Bot å gjøre enn at han tok i mot bestillinger og hjalp til med fakturering. Rune eier sitt eget firma som jobbet på oppdrag for Bot, og kan ikke klandres for at eier ikke gjør som han er pliktig til, nemlig å følge opp sine egne kunder. Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv.

 

Sandø har trukket seg fra Bot for lenge siden. Det samme har Firma24 Regnskap. Det ER faktisk lov å si opp jobben i Norge, og ikke bli forfulgt i ettertid.

 

Håper dette rensker litt opp i alle spekulasjonene. Om noen ikke får stoppet abonnementet sitt så skal det visstnok være lagt ut en link til et tlfnummer hvor man får umiddelbar hjelp på hjemmesida til bot. Jeg har ikke adressen i hodet, men dere som har abonnert vet vel hva den er.

Lenke til kommentar
Bra! Da har jeg fått bekreftet det jeg heletiden har trodd, at Rune Sandø har noe med dette å gjøre! Det gjør det lettere når man har en person å anmelde.

 

Ikke vet jeg, fikk jo en mail der det sto at han ikke hadde det (lenger).

 

Dette får bli min siste post i denne tråden.

 

 

 

Her er en korreksjon til alle spekulasjoner.

 

Jeg kjenner folk som jobber for Geir Holstad og de kan fortelle at det er han som eier Bot.as og Firma24 Regnskap. Firma24 Regnskap har INGENTING med bot å gjøre, annet enn at de prøvde å føre regnskapet for bot, men har nå trukket seg. Ellers er det et helt ordinært regnskapsbyrå, og det er ikke Frank Hågensen som er eier av Firma24 R. Han er kun daglig leder og har ingen aksjer eller sitter ikke i noe styre. Geir Holstad er eneeier i begge selskap. Når det gjelder Rune Sandø, så har han ingenting annet med Bot å gjøre enn at han tok i mot bestillinger og hjalp til med fakturering. Rune eier sitt eget firma som jobbet på oppdrag for Bot, og kan ikke klandres for at eier ikke gjør som han er pliktig til, nemlig å følge opp sine egne kunder. Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv.

 

Sandø har trukket seg fra Bot for lenge siden. Det samme har Firma24 Regnskap. Det ER faktisk lov å si opp jobben i Norge, og ikke bli forfulgt i ettertid.

 

Håper dette rensker litt opp i alle spekulasjonene. Om noen ikke får stoppet abonnementet sitt så skal det visstnok være lagt ut en link til et tlfnummer hvor man får umiddelbar hjelp på hjemmesida til bot. Jeg har ikke adressen i hodet, men dere som har abonnert vet vel hva den er.

"Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv."

Så det er denne mannen vi skal henvende oss til vi som er FORBANNA fordi vi ikke får dekket bøter?

Lenke til kommentar
Bra! Da har jeg fått bekreftet det jeg heletiden har trodd, at Rune Sandø har noe med dette å gjøre! Det gjør det lettere når man har en person å anmelde.

 

Ikke vet jeg, fikk jo en mail der det sto at han ikke hadde det (lenger).

 

Dette får bli min siste post i denne tråden.

 

 

 

Her er en korreksjon til alle spekulasjoner.

 

Jeg kjenner folk som jobber for Geir Holstad og de kan fortelle at det er han som eier Bot.as og Firma24 Regnskap. Firma24 Regnskap har INGENTING med bot å gjøre, annet enn at de prøvde å føre regnskapet for bot, men har nå trukket seg. Ellers er det et helt ordinært regnskapsbyrå, og det er ikke Frank Hågensen som er eier av Firma24 R. Han er kun daglig leder og har ingen aksjer eller sitter ikke i noe styre. Geir Holstad er eneeier i begge selskap. Når det gjelder Rune Sandø, så har han ingenting annet med Bot å gjøre enn at han tok i mot bestillinger og hjalp til med fakturering. Rune eier sitt eget firma som jobbet på oppdrag for Bot, og kan ikke klandres for at eier ikke gjør som han er pliktig til, nemlig å følge opp sine egne kunder. Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv.

 

Sandø har trukket seg fra Bot for lenge siden. Det samme har Firma24 Regnskap. Det ER faktisk lov å si opp jobben i Norge, og ikke bli forfulgt i ettertid.

 

Håper dette rensker litt opp i alle spekulasjonene. Om noen ikke får stoppet abonnementet sitt så skal det visstnok være lagt ut en link til et tlfnummer hvor man får umiddelbar hjelp på hjemmesida til bot. Jeg har ikke adressen i hodet, men dere som har abonnert vet vel hva den er.

"Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv."

Så det er denne mannen vi skal henvende oss til vi som er FORBANNA fordi vi ikke får dekket bøter?

 

 

To tilsynelatene like sider: www.bot.as og http://speedingticket.no...men man får oppgitt forskjellig nummer til support.

 

http://speedingticket.no/mail_ny.htm

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=9182...amp;x=0&y=0

 

http://www.bot.as/side_kontakt.asp

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=970+...amp;x=0&y=0

Lenke til kommentar
Firma24 Regnskap har INGENTING med bot å gjøre, annet enn at de prøvde å føre regnskapet for bot, men har nå trukket seg.

 

Er det ikke da litt merkelig at det er Firma 24 som eier domenet bot.as?

 

Er vel ikke helt vanlig at regnskapsbyråer kjøper domener for kundene sine?

 

Jeg har ikke helt tillit til opplysningene tuddeluu kommer med, men kanskje han kan avsløre sin egen kilde, eller hvilke interesser han selv har i dette?

 

Resultat av søk på nic.as:

ASNIC Whois Server

 

Name: bot.as

Registered by: Firma24

 

Nameservers: ns1.hyp.net

ns2.hyp.net

ns3.hyp.net

Lenke til kommentar
"Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv."

Så det er denne mannen vi skal henvende oss til vi som er FORBANNA fordi vi ikke får dekket bøter?

 

Nå har jeg mistet litt av oversikten i tråden her, men er det slik at du har tenkt å anmelde for udekkede bøter også? Hvis det er flere av oss burde vi jo gått sammen.

Lenke til kommentar
Bra! Da har jeg fått bekreftet det jeg heletiden har trodd, at Rune Sandø har noe med dette å gjøre! Det gjør det lettere når man har en person å anmelde.

 

Ikke vet jeg, fikk jo en mail der det sto at han ikke hadde det (lenger).

 

Dette får bli min siste post i denne tråden.

 

 

 

Her er en korreksjon til alle spekulasjoner.

 

Jeg kjenner folk som jobber for Geir Holstad og de kan fortelle at det er han som eier Bot.as og Firma24 Regnskap. Firma24 Regnskap har INGENTING med bot å gjøre, annet enn at de prøvde å føre regnskapet for bot, men har nå trukket seg. Ellers er det et helt ordinært regnskapsbyrå, og det er ikke Frank Hågensen som er eier av Firma24 R. Han er kun daglig leder og har ingen aksjer eller sitter ikke i noe styre. Geir Holstad er eneeier i begge selskap. Når det gjelder Rune Sandø, så har han ingenting annet med Bot å gjøre enn at han tok i mot bestillinger og hjalp til med fakturering. Rune eier sitt eget firma som jobbet på oppdrag for Bot, og kan ikke klandres for at eier ikke gjør som han er pliktig til, nemlig å følge opp sine egne kunder. Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv.

 

Sandø har trukket seg fra Bot for lenge siden. Det samme har Firma24 Regnskap. Det ER faktisk lov å si opp jobben i Norge, og ikke bli forfulgt i ettertid.

 

Håper dette rensker litt opp i alle spekulasjonene. Om noen ikke får stoppet abonnementet sitt så skal det visstnok være lagt ut en link til et tlfnummer hvor man får umiddelbar hjelp på hjemmesida til bot. Jeg har ikke adressen i hodet, men dere som har abonnert vet vel hva den er.

 

Mitt spørsmål til deg blir jo følgende, hvem er din kilde? Du registrerer deg på forumet med den ene hensikt å gjøre rede for "uklarheter" omkring ansvarsforholdene hos et lugubert firma, og hevder at dette bare er basert på at du kjenner noen?

Lenke til kommentar
"Summa sumarum så er det Geir Holstad som er den stygge ulven her, om noen ikke har fått dekket bøter, fått svar på henvendelser osv."

Så det er denne mannen vi skal henvende oss til vi som er FORBANNA fordi vi ikke får dekket bøter?

 

Nå har jeg mistet litt av oversikten i tråden her, men er det slik at du har tenkt å anmelde for udekkede bøter også? Hvis det er flere av oss burde vi jo gått sammen.

Jeg har planer om det ja. Ser det er flere som har gjort det her inne, med resultat at de får dekket bøtene sine.

Men dette firmaet burde vært anmeldt uansett for utrolig dårlig kundeservice og oppfølging av forplikteslene i avtalen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei folkens..I mars meldte jeg meg inn i d som kalles bot.as..I april fikk jeg en bot,og som jeg trodde sendte jeg inn et rekumandert brev med bota som var betalt og pluss IMEI til bank kontoen min osv..Deretter gikk det en måned og jeg hørte ingenting ifra de..Så ringte jeg på nytt og etter 150 ganger ringing,klarte jeg å få tak i han..Han sa at brevet var mottatt,men han ville samme brev på nytt,så tenkte jeg at kanskje han ikke har fått det første brevet,så sendte jeg akkurat samme papirene på nytt igjen...Gjett om jeg hørte noe fra de,NOPE...Jeg ringte og ringte og de svarte aldri,intill jeg reiste bort til utlandet..Jeg var borte i 5 månedere(24.11.2007)..i mellom tiden så klarte jeg å fa tak i han fra Canada..Hvergang måtte jeg være våken helt til klokka 4 og 5 på morgenen(Canada ligger jo 6 timer bak)..Og hvergang jeg ringte,så slo han av tlf(Det å kostet penger)..Jeg prøvde flere ganger(Mer enn 20 ganger).Jeg avtalte ting med han,men ingenting skjedde..Så ringte jeg til ei vennine her i landet og ba henne ta opp saken,hun å klarte ingenting,siden han posto at han befant seg i utlandet(Løgn som alltid)..Så inatt satt jeg våken og leste hele forumet om bot.as og jeg kjente meg igjen i denne saken..Jeg har snakket med forbrukrerådet og de anbefalte å ta kontakt med http://www.forsikringsklagekontoret.no/vis.asp?id=1 ...Så idag skal jeg snakke med en jurist,Og derette skal jeg til politistasjon og anmelde Geir Holstad(Siden hans nr er registert på bot.as sida)..Jeg skal kreve 4200kr(Bota)+omkostninger...Vet dere,boten er betalt for lenge siden,så penga her er ikke problemet,men at han tror at han kan leke med våre penger og lure oss,det gjør meg forbannet..Og han skal anmeldes for sure....Så Jeg skal anmelde og det kommer jeg til å gjøre enten i ettermiddag eller imorgen...Så jeg skal nok skrive om resultatet..Så ber dere som vil ta opp saken om å la oss alle få vite deres erfaringer og lignende...Håper at oss alle får våre penger og bot.as går rett ned i sjøen :-) lykke til og vi snx

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Force majeure: Streik, lockout, blockade eller andre forhold som partene ikke rår over, som feks brann, eksplosjon, maskinskade, avbrytelse av strøm, telefon m.v., opptøyer, krig eller inngrep av offentlig myndighet, fritar bot.as fra å oppfylle sine forpliktelser iht disse vilkår. Likedan bortfaller under slike forhold plikt til å tilbakebetale allerede innbetalt medlemsavgift, herunder også betale taps- eller skadeerstatning.

 

 

Det er med beklagelse at vi har måttet fatte denne beslutning, da vi i det lengste har forsøkt å imøtegå Kredittilsynets innstilling.

 

 

Hehe, ja det var jo leit for Geir Holstad at han skulle slippe å betale ut mer penger. Veldig ubeleilig. Kan vi nå gjøre som Terra-kommunene og gå etter de som står som ansvarlige for selskapet? Har ikke overraskende ikke fått noen respons på brevet mitt.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg fått brev fra Nord Trøndelag politidistrikt der saken ble behandlet. Den er nå henlagt pga bevisets stilling.

 

Med alle de utskriftene jeg har lagt med for å dokumentere alle hendelser på mail og telefon så sender det bare et signal om at det er helt greit å være kriminell i Norge!

Lenke til kommentar

Eneste kriminelle som politiet putter litt innsats i ( på grunn av budsjett) er våpen, gjenger og delvis narkotika.

 

Blander du dette inn, så bruker de muligens en time eller tre ekstra på jobben.

 

"Hei, det er et ran her"

=

Ring tilbake i kontortiden... og er du snill å sperre området også?

 

 

"Hei, det er et ran her, og ene raneren har noe som ligner en Ag3 eller lignende. Noe langt tynt noe, men litt mørkt så jeg er ikke sikker og tør ikke gå nærmere"

 

=

3 politibiler og tv2 i hælene

Lenke til kommentar
Eneste kriminelle som politiet putter litt innsats i ( på grunn av budsjett) er våpen, gjenger og delvis narkotika.

 

Blander du dette inn, så bruker de muligens en time eller tre ekstra på jobben.

 

"Hei, det er et ran her"

=

Ring tilbake i kontortiden... og er du snill å sperre området også?

 

 

"Hei, det er et ran her, og ene raneren har noe som ligner en Ag3 eller lignende. Noe langt tynt noe, men litt mørkt så jeg er ikke sikker og tør ikke gå nærmere"

 

=

3 politibiler og tv2 i hælene

og fint for deg hvis dem finner ut at du juger noe de sannsynligvis gjør.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått brev fra Nord Trøndelag politidistrikt der saken ble behandlet. Den er nå henlagt pga bevisets stilling.

 

Med alle de utskriftene jeg har lagt med for å dokumentere alle hendelser på mail og telefon så sender det bare et signal om at det er helt greit å være kriminell i Norge!

 

Det er bare å klage på henleggelsen det, er fullt mulig. Dessuten kan de tvære lurt å tipse avisene om dette, for å få press på politiet og den som er anmeldt den vegen også.

 

Ellers så kan dere spørre forbrukerrådet hvor dere skal sende kravet, slik at dere får et juridisk bindende krav mot vedkommende. Som senere igjen kan tvangsinndrives. Men denne veien kan være lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...