Gå til innhold

Morsom gave til kompis med unge?


DrThomas

Anbefalte innlegg

Hei

 

En kamerat av meg har bursdag om 2 ukers tid, og jeg tenkte å kjøpe noe til han. Det skulle gjerne vært noe stilig/morsomt noe (ikke noe perverst, sexleketøy eller noe). Han har nettopp fått unge (4-5 måneder siden), så tenkte kanskje å finne på noe moro til ungen. Noe a'la små fotballsko, liten innebandykølle eller noe, men vil gjerne ha noen forslag.

 

Han (kompisen min) er glad i natur og fjellturer, noe der som kunne vært aktuelt? For han og/eller ungen altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har sikkert fått så sykt masse dilldall til ungen allerede. Jeg tipper det flyter rundt med diverse leker hjemme med dem. Vist du absolutt må kjøpe noe til ungen, så ikke legg pengene i det. Kjøp heller noe til kompisen din.

 

Hmmm, ide:

Snus litt rundt og finn ut hvem de bruker som barnevakt. Betal han/henne for en kveld, og ta med kompisen din på byen (avtal med moren også - "send" henne til en veninne eller noe). Guttekveld ute.... DET er noe han sikkert ikke har gjort så mye av siste tiden.

Lenke til kommentar

Veldig bra forslag egentlig Skraml, MEN, han bor på østlandet, og jeg i Bergen :x

 

Har veldig lyst å ta en tur bort der og besøke han da, kunne kanskje spandert en skikkelig tur på byen på han. Men det krever jo at han har en helg der han kan få besøk og ikke må jobbe eller noe. Hmm.

 

Takker for forslag ihvertfall, keep em coming :) Han har ikke bursdag før i slutten av august, så har litt tid å planlegge fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...