Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08


Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

  1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

    • Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77


Anbefalte innlegg

Ja da er du kanskje heldig hvis du rekker 23:59 toget..Tar jo 10 minutter ned til Oslo S også, også minst 5 minutter fra t-bane og til togene siden må ut og rundt. Og den køen fra VH ned til t-banen er ikke grei. Ble nesten panikk etter Springsteen, for de som sto lengre bak begynte å presse noe helt vanvittig når første puljen slapp ned til banen, folk ramla og ble tråkka på og ropte, og vaktene ble krakilske og skreik at folk måtte slutte og presse. Noen er totalt idioter. Vi som sto fremst ble omtrent dytta gjennom vaktene pga presset bakfra. 30000 mennesker blir vanvittig mange når de strekker seg ut istedet for å være samlet inn i en firkant på stadion, vil du merke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg tenke meg. Selv har jeg aldri kommet sent på t-banen etter Valle Hovin-konsert, så jeg vet ikke. Første gang på Metallica gikk vi til sentrum, og på Springsteen var vi såpass tidlige at det ikke var kommet noen enda (begynte å gå bakover litt tidligere slik at vi var ved utgangene når konserten var ferdig). Det er nok lurt hvis man har noe man må rekke å enten gå litt tidligere, eller hvert fall sørge for å være rimelig i nærheten av utgangene til det slutter. Det å stå bak 30 000 når alle skal ut og så på t-banen kan nok fort sørge for at det tar tid.

Lenke til kommentar

Lurer veldig på hvordan man går ned til sentrum, og hvor lang tid det tar? Vet ikke hvor man går. Godt mulig man sparer mye tid på det. Etter Metallica ifjor ble jeg stående fast i tunnelen halvveis inne i t-banebygget, midt i folkemengden som sto som sild i tønne, og minst 40 varmegrader i mengden.

 

Har ikke turt å følge etter random folk heller, for man vet jo aldri hvilken bydel de skal til. Plutselig er man på vestkanten, liksom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tilgi meg, men jeg er ikke über-Maiden-geek. Hører en del på dem, men ikke så mye en del andre her gjør. Derfor spør jeg: Hvilke album/sanger er de mest aktuelle? Må lære meg de sangene jeg ikke kan, ser dere. Og hvilke sanger ble spilt i Sverige?

 

Skal på konserten, ja, som dere sikkert skjønner :p

Lenke til kommentar

Wikipedia:

 

The stage is designed with an Ancient Egyptian theme and the set list primarily consists of songs from the 1984 album Powerslave. Songs from The Number of the Beast (1982), Piece of Mind (1983), Somewhere in Time (1986) Seventh Son of a Seventh Son (1988) Fear of the Dark (1992) also comprise the set list.

 

Da kan du jo höre en del fra de albuma som står der. :)

Lenke til kommentar
Hm, kunne vært fint å få vite om vi kan rekke 23:59-toget. Hvis ikke så må vi kjøre. Men som dere sa så bør man rekke det hvis man går litt nærmere inngangen mot konserten?

Gode muligheter for det hvis du sørger for å gå mot utgangene litt tidligere, men er likevel langt ifra garantert noen ting. Har du mulighet er det vel bedre å kjøre, så slipper du stresset og kan nye konserten.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan setlist blir om det blir den som er i ''hovedposten'' eller om det blir en annen? Vist noen har den sett den i spoiler, er sikkert ikke alle som vil vite hvilke sanger som er der.

 

Edit: Og hvilket band varmer opp? Har hørt det skal være Avenged Sevenfold..

Endret av Raytee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...