Gå til innhold

PS3 en knakende god stabil maskin


My2Cents

Anbefalte innlegg

Etter å lest denne tråden her, så lurer jeg på om heletatt finnes noen problemer med PS3

 

Er det noen som kjenner eller selv har levert sin PS3 på grunn av feil? Jeg kjenner faktisk ingen som har hatt feil på sin maskin.

PS3 må være en knakende god stabil maskin som tåler det aller meste :)

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så langt jeg har sett så er PS3 den mest stabile maskinen på markedet nå. Har ikke lest om noen store problemer. Har vært noen maskiner som har låst seg på messer grunnet overoppheting, men her må man tenke på hva slags miljø maskinene befinner seg i.

 

Finner jeg noen vesentlige flaws så skal jeg si fra :)

Lenke til kommentar

Nei, Ps3 må være noe av det mest solide og stabile som er laget av konsoller. Med tanke på HW som er inni og innebygd strømforsyning er det imponerende at det ikke er mer feil. Hørte om noen som hadde problemer med at kontrollerene mistet kontakten med maskinen, men dette er sikkert fikset i en senere firmware.

Har også hørt om en eller 2 maskiner som har vært DOA eller som ikke ville spytte ut platen. Men alt i alt så er det utrolig lite problemer med maskinen.

Lenke til kommentar
Noe må jo sony ha gjort mens de venta på blu-ray-laserne :p

9224533[/snapback]

Hehehe er nok faktisk ganske mye rett i det du sier der. De hadde veldig god tid på seg til å bedrive veldig god kvalitets-kontroll før maskinene ble sendt ut på markedet. Så den blu-ray-ventingen kan nok godt ha hatt en positiv effekt sånn sett. PS3 slapp pga blu-ray rushing til markedet. Noe måtte jo gutta i Sony gjøre mens de ventet på dioder :D

 

Hjelper jo at Sony har laget 2-3 elektroniske duppeditter tidligere også da.. PS3 er ikke akkurat deres første forsøk innen forbruker elektronikk.

Lenke til kommentar
Aha,, jaja uansett prioriterer man da lappen framfor en spillemaskin!? PS3 vil jo uansett bare falle i pris og en dag gå ut på dato mens lappen mest sannsynlig stiger i pris pluss at den ikke går ut på dato før man selv går ut på dato..

 

Sånn nok off-topic fra meg.

9224767[/snapback]

 

Nåja. Min gikk ut av dato en sommerdag i mai. Om man skulle være så uheldig å få en defekt PS3, så har man ihvertfall garanti eller reklamasjonsrett. ;)

 

Min har låst seg to ganger siden jeg kjøpte den 23. mars.

Lenke til kommentar

Eg har eit svært godt inntrykk av kvaliteten på PS3. Har ikkje hatt nokon problem sjølv, og det ser ikkje ut til at det er mange andre som har det heller. Noko som er ganske imponerande, med tanke både på at det som er inni er ganske fersk teknologi, og at mange PS3ar køyrer under svært høg belastning. Tenker spesielt då på alle dei som køyrer Folding-klientar døgnet rundt.

 

Har generelt gode erfaringar med Sony-elektronikk, og PS3 er ikkje noko unntak. Synest eg fekk god valuta for pengane. :)

 

EDIT: Kan vi la vere å trekke inn 360 her? Der er vel nok av PS3 vs 360-trådar frå før.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...