Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Ved innlevering av maskin, er det slik at Microsoft sender deg en eske før UPC kommer? Eller kommer UPC selv med esken og tar med seg maskinen?

 

Da jeg ringte support syns jeg de sa at de først skulle sende en ekse, så skulle jeg ringe nummeret til UPC, som skulle følge med esken. Men i dag tidlig ringte de fra UPC, og sa de skulle komme å hente maskinen min, og jeg har ennå ikke fått noen eske. :dontgetit:

 

EDIT:

 

...og der var det "bye-bye" til boksen. Håper det ikke tar altfor lang tid.

 

Forresten, til dere andre som har sendt inn sin maskin. Sendte dere inn kun maskinen eller la dere ved også kontroll og strømadapter? Er ganske sikker på at de på support sa at jeg ikke skulle legge ved ekstra utstyr, men på et instruksjonsark som kom med esken er det illusrtert at kontroll og strømforsyningen skal sendes med.

Endret av fAight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leverte inn selve konsollen, samt harddisk og strømforsyning. Leverte den 29/5-06. Ved å se statusen på pakken, så merket jeg at pakken ikke nådde fram før 07/06/06.

 

De har 10 arbeidsdager på seg, dette inkluderer ikke lørdag og søndag.. Selv vil de ikke komme til å sende den før 21/06/06.. Og hvis tilbaketuren tar like lang tid som turen ned til Tyskland ( 9 dager) så vil jeg ikke komme til å få den før 29/06/06 .. En forbanna måned..

Lenke til kommentar

Jeg ringte support 1. juni. Fikk eske og sendte konsollen 6. juni.

Ankom destinasjonen sin 13. juni, og har så langt ikke hørt snurten om når jeg kan vente den tilbake.

Argh!

 

Kanskje noen kan lage en poll på: "Hvor lang tid tok din 360-reperasjon?"

Jeg har jo hørt alt fra 10 dager til en måned så langt.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Min har allerede kommet seg til Tyskland. Den ankom Koeln idag kl 18:00, og der står den nå. Tror pakken skal til Weiterstadt. Vet ikke hvor langt unna Koeln det er.

 

Kjipt hvis det tar altfor lang tid. Medfølelser til dere andre, som fortsatt venter på sin maskin.

Lenke til kommentar

Ga min tilbake til elkjøp "Kan ta opptil 4 uker" hørte jeg da.. Leverte den 08.06..

 

Sendte mail til Elkjøp og fikk dette som svar:

 

Din spillkonsoll er sendt til vårt verksted og er nå under reparasjon/

vurdering. Den er ennå ikke ferdig. Du vil bli kontaktet så snart som

mulig når svar foreligger av våre reparatører.

 

Bleh, vil ha boxen min nå! :hmm:

Lenke til kommentar

Ringte MS og sa hva som var feil med min 360, så fikk jeg en pappeske 1-2 dager etter for å ha 360'n i. Jeg ringte UPS og de var her en eller to dager etter å hentet den. Så tok det dem mindre enn ei uke å få den tilbake til meg. Fikk en helt ny på veldig kort tid, så synes synd på dere!! :S

 

360 FTW :)

Lenke til kommentar

Jeg har offisielt gitt opp!

I dag er det 3 uker siden jeg meldte feil på min 360.

Den ankom serviceverkstedet for over en uke siden.

Ringte i dag support og oppgav mitt referansenummer.

Fikk vite at min konsoll ikke er reparert enda, men siden den den har vært inne i over en uke er det nok snart min tur, og de vil sende den tilbake fra tyskland.

 

På pakkesporing tok det 7 dager fra meg til den var framme i Tyskland, og med samme tid på returen har jeg tidligst 360 ved inngangen til Juli.

Det er en hel måned uten konsollen det.

 

Jeg ble så pissed off at jeg i dag gikk på Elkjøp og kjøpte en ny konsoll med plan om å benytter meg av 30 dagers retur når jeg får min egen igjen. Og det burde jeg strengt tatt gjort for 3 uker siden hadde jeg visst det hele skulle ta så lang tid.

Lenke til kommentar
Jeg har offisielt gitt opp!

I dag er det 3 uker siden jeg meldte feil på min 360.

Den ankom serviceverkstedet for over en uke siden.

Ringte i dag support og oppgav mitt referansenummer.

Fikk vite at min konsoll ikke er reparert enda, men siden den den har vært inne i over en uke er det nok snart min tur, og de vil sende den tilbake fra tyskland.

 

På pakkesporing tok det 7 dager fra meg til den var framme i Tyskland, og med samme tid på returen har jeg tidligst 360 ved inngangen til Juli.

Det er en hel måned uten konsollen det.

 

Jeg ble så pissed off at jeg i  dag gikk på Elkjøp og kjøpte en ny konsoll med plan om å benytter meg av 30 dagers retur når jeg får min egen igjen. Og det burde jeg strengt tatt gjort for 3 uker siden hadde jeg visst det hele skulle ta så lang tid.

6355262[/snapback]

er smart den ordninga. En kompiss av meg gjorde det med en router!

Lenke til kommentar

Hah.

Du fikk den til tyskland og tilbake på 4 dager.

Min brukte 3 dager bare på å komme seg til Oslo.

 

09.06.06  09.19  UTLEVERT  0020 OSLO

08.06.06  17.17  LEVERT / MOTTATT TIL UTKJøRING  0010 OSLO

08.06.06  08.15  ANKOMMET POSTKONTOR  0614 OSLO (ALNABRU BEDRIFTSSENTER)

07.06.06  07.40  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  0024 OSLO

06.06.06  17.48  INNLEVERT POSTTERMINAL  5020 BERGEN

06.06.06  15.45  INNLEVERT POSTKONTOR  5341 STRAUME

 

Tok ytterligere 4 dager å få den fra Oslo til service i Tyskland, og der ligger den fortsatt.

Lenke til kommentar

Hurra!

 

Fikk z-5500 i hus for noen dager siden. GÅr ut på friuke i dag og greier. De siste dagene har eg merket at ved spilling av demoer( MotoGP,Ridge Racer) så henger maskina seg litt for ofte for min smak ;) Også GRAW hang seg noen ganger,dette løste seg ved å flytte boksen ut av TV-skapet.

 

Eg begynner og tro at eg er i fare for å bli EID litt hardt her. Ingen røde lys enda da men :roll:

Lenke til kommentar
bare vent din maskin må inn den og. alle 360 skal MINST inn 1 gang te rep, virker sånn værtfall :yes:

 

min er inne for fjerde gang :w00t:

6373366[/snapback]

 

I hellvette da mann!

 

Men ja, tar det egentlig ganske rolig. OM Min må inn så er det ingen krise. det er tross alt sommer,og eg jobber jævlig mye. Så 1-2 uker uten xboxen går som fot i ost det :)

Lenke til kommentar
bare vent din maskin må inn den og. alle 360 skal MINST inn 1 gang te rep, virker sånn værtfall :yes:

 

min er inne for fjerde gang :w00t:

6373366[/snapback]

 

Du er jaggu med tålmodig.

Hadde rablet for meg.

Nesten så du bør ha 2 360-er. En som er på service mens den andre repareres, og så sender du den til service når den andre er reparert.

Lenke til kommentar
bare vent din maskin må inn den og. alle 360 skal MINST inn 1 gang te rep, virker sånn værtfall :yes:

 

min er inne for fjerde gang :w00t:

6373366[/snapback]

 

Du er jaggu med tålmodig.

Hadde rablet for meg.

Nesten så du bør ha 2 360-er. En som er på service mens den andre repareres, og så sender du den til service når den andre er reparert.

6373938[/snapback]

 

Haha, ingen dum idè :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...