Gå til innhold

Hvordan ser PC-kroken din ut?


Goof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars73: Fin detalje med det at du prøver å vise forskjellen på din krok og jannis sin ved å ha oppe bildet av jannis sin på skjermen. :p

 

psilocybe: Er det lurt å ha høytaleren oppe på bordet når du skal spille spille høy musikk med bass i da? :roll:

 

 

Og til alle som ikke har det enda, invester i en kontor stol i skinn. Få ting som er noe mer digg enn det. :D

Lenke til kommentar
Lars: Du har musa på feil side :p

 

Noen som har et kamera og låne meg?

 

Sliter litt med senebetennelse :cry:

 

Savner AA :cry:

 

Vil bli bra igjen :cry:

 

Enig med at NickFalk hadde den beste plassen. Har dog mistanker om at han har jukserydda. Bråker maskina di NickFalk? :o

 

Cappo: Ikke dårlig observert :wink:

Lenke til kommentar
Off topic men: psilocybe, hvor fikk du tak i de cd skuffene, divx1, divx2 osv. Har leita etter noe sånt ei stund. Hvor dype er de?

 

De har sånne på Clas Ohlson. «Størr. 170x170x330 mm.» art nr. 32-3752 pris 159,00.

 

jepp, det er dem. plass til 150 cd'er, lommer følger med. helt grei deal.

 

letmein: bare til pynt. har tre andre som henger høyere opp.. en britisk, en israelsk og en ungarnsk (gammel) gassmaske.

 

cappo: funker helt fint, det. bor i et mini-kollektiv med to andre, en alkis som bor over, og to student-dutteberter som bor under. kan ikke pøse på med bass da. :D

Lenke til kommentar
Enig med at NickFalk hadde den beste plassen. Har dog mistanker om at han har jukserydda. Bråker maskina di NickFalk?  :o

 

He, he, har faktisk ikke jukserydda og er ganske streng med meg selv på det punktet. Grunnen er selvfølgelig at "kroken" er i stua og at i vår lille leilighet virker hele stedet "bomba" hvis skriverbordet mitt er rotete.

 

Noe viftelyd er det, men ikke så mye at det er plagsomt. ;)

Lenke til kommentar
Liker ikke å bli svett i ræva, ellers takk. Min HAG 03, med sideveis vip er ultradigg. Ikke noe armlene tull her nei....

Sitter du naken foran PC'en du eller? For jeg blir ikke svett i ræva av min stol. Ikke sitter jeg naken foran PC'en heller. :p

 

nuff said...

 

neida, men etter noen timer i 22-26 grader er man svett. Stresser litt med spillinga så blir det enda værre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...