Gå til innhold

Hvordan ser PC-kroken din ut?


Goof

Anbefalte innlegg

Fikk ideen til denne tråden på et annet forum jeg besøkte, husker ikke helt vilket :wink:

 

Vi hvet alle hva slags PCer folk her på forumet har, men hvordan ser det ut der de sitter? Sitter di i et trangt lite kott? Har noen utsikt mot fjorden? Hehe, legger ivertfall et bilde av min PC-krok, er ingen ting og skryte av..

 

Håper dere gidder og gjøre det samme, kan bli veldig morsomt og se på! :D

 

1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne blir sikkert straks stengt uansett.. men hvorfor i granskauen kan ikke du resample bildet til 640x480 istede for det megadritten der? :grumpy:

 

Blir frustrert når jeg sitter på jobb-pc'n her hvor oppløsningen er bare 1024x768 :cry:

 

Skal se om jeg har et bilde og poste når jeg kommer hjem, forutsatt at denne tråden ikke har blitt stengt...

Lenke til kommentar
kunne ikke dere henvist disse bildene til en hjemmeside? Det er mange isdn brukere forsatt og de bruker veldig lang tid på å laste ned disse store bildene!  :shrug:

 

Jeg tenkte på og legge til hjemmeside, men er jo mye greier og legge dem her, slik at man slipper og gå in på utallige sider for og se på bildene. Syns jeg ivertfall... Så lenge folk holder bildene innenfor en rimelig størelse går det vel greit for ISDN folka... :roll:

Foresten, poenget med denne posten var vel bildene? Ville det ikke da være enda mer å laste for ISDN folka viss det hadde ligget på mange forslkellige sider? :shrug:

Lenke til kommentar
bare synd at det alleredet finnes en slik trår i Søppel...  :roll:

 

btw, her har du pulten min, bildet var egentlig ment for å vise frem case-moden min, men men.. :)

 

pulten-min.jpg

 

Edit: har forminsket bildet, takk for hjelpen håvard! :)

Jeg vekke' vite hvor mange Watt den greia der har .... Litt dårlig plass til beina, men ? :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...