Gå til innhold

Hvordan ser PC-kroken din ut?


Goof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her tilbringer jeg dagen min :

 

Legg merke til hvor god jeg er på touch metoden da...SHIT jeg må gå mutter er gæærn som ei fele for jeg sitter oppe hele natta cy guys... :)

 

Glemte en ting...lovte å legge ut fatterns krok også så her er den :-)

 

 

Må jo bruke 2 hender for å bevege den musa der :D

Lenke til kommentar
Her tilbringer jeg dagen min :

 

Legg merke til hvor god jeg er på touch metoden da...SHIT jeg må gå mutter er gæærn som ei fele for jeg sitter oppe hele natta cy guys... :)

 

Glemte en ting...lovte å legge ut fatterns krok også så her er den :-)

 

 

Må jo bruke 2 hender for å bevege den musa der :D

 

Det der er kongemus! Beste som er :)

 

(Om du ikke er gamer da :lol: )

Lenke til kommentar
Å ja, Divxdude skjermen er god den bortsett fra min grønne arg,arg...pixel..
Har du prøvd å massere den bort da? Ta noe mykt (ermet på ullgenseren) og masser forsiktig den grønne pixelen en stund. Da pleier de å gå bort.

 

Kødder du nå eller ? Det har jeg aldri hørt om...

 

Noen som støtter Simen1`s teori ? Noen som har lykkets med å gni bort en død pixel.....Hadde vært fornøyd hvis det gikk :-)

Lenke til kommentar
Å ja, Divxdude skjermen er god den bortsett fra min grønne arg,arg...pixel..
Har du prøvd å massere den bort da? Ta noe mykt (ermet på ullgenseren) og masser forsiktig den grønne pixelen en stund. Da pleier de å gå bort.

 

Jeg har kun en død pixel på skjermen min. Den synes ikke i det hele tatt. Og det hjelper faktisk å massere bort pixelen. Har gjort det med en anne skjerm. Bra tips Simen!!

 

Digger flatskjermer, har ikke det hjemme. Men vurdere skikkelig! Uansett sitter jeg mest foran pc'en på jobben! Det er der jeg trenger digg skjerm!

Lenke til kommentar
hhhmmmmmmmm teste teste....må man gni lenge eller ? hardt ?
Gni FORSIKTIG med noe mykt, ikke hardt. Om du presser for hardt tror jeg det er skadelig for skjermen. Det holder å gni ca et minutt, du kan jo prøve lengre om det ikke hjelper.

 

Jeg har prøvd det selv, og kjenner en til som har brukt dette trikset (han jeg lærte det av). Søker du i forumet tror jeg du finner enda flere.

 

Så lenge du er forsiktig, så skader det i hvertfall ikke å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...