Gå til innhold

Hvordan ser PC-kroken din ut?


Goof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ lars 73

 

Lillebror pult? Nææ ikke kødd a? Kan bekrefte det var et lite puslespill og få den opp jah... Betalte 2995,- for den. Ser nå den er satt ned endel.. Men synes likevel det var mye for pengene!

 

Apropos god stol, kontorstol, skinnstol og stressless...

Vel, jeg har aldri hadd sansen for "kontorstoler" Lite for pengene, og ikke spesielt gode å sitte i. IMO Vanskelig og finne en i skinn også.

Og stresslesser er alt for lave, ingen regulering i høyden, men de er veldig gode og sitte i.

Så det var dillemaet mitt. Så jeg drev litt rundt på møbelbutikken og funderte. Men så kom det en fyr og spurte om han kunne hjelpe meg, tja sa jeg, kan du finne en stressless med gasslift og hjul til meg? (Dette sa jeg da mest på fleip) Svaret var at det kunne han faktisk! Så jeg plukket ut en veldig god stol i "stueavdelingen" og mot et pristillegg og litt leveringstid, så fikk jeg faktisk stresslessen min med kontorstol undertell! :woot: Anbefales!

Lenke til kommentar
digg tastatur du har Arctic :yes:

 

Har det samme selv, og det verste er at det ikke kostet mange kronene heller! Skjønner ikke alle som må ha de største tastaturene som er ute på markedet med en million knapper og dippedutter. Lenge leve enkeltheten.. :)

 

Skulle akkurat si det samme. Det er ikke akkurat det dyreste man kan kjøpe, kostet vel 150 kroner eller no, men det duger da!

Lenke til kommentar
For vel slenge med et bilde av redet mitt.. [bilde fjernet...]

 

La forresten merke til at en annen bruker her hadde PC-bord fra samme produsent/serie som mitt :yes:

 

Jepp, var ikke sikker på om du var en jente Arctic, men etter å ha sett pulten din så er jeg overbevist (hvis ikke du er en gutt med ei dame som konstant rydder pulten din :rofl: )

Lenke til kommentar

min sin lille krok, men er vel egentlig en vegg da hybelen min ikke er noe særlig stor :-(

 

men plass nok for en og ikke så stor plass å rote på.

http://www.aaseboe.com/Bilder/teknokrok.jpg

 

Kenwood ds21 series, Mark drittv 28", Compaq 17xl569 (40gb 384mb ram)

Samsung 191T,logitech desktop pro, wacom tegnebrett, agfa 1236scsi scanner, lian-Li som står i mitt egetbygde stativ med praktisk hylle oppå der switchen står. Ikke verdens beste høgtalerstativ (postens brevpakke), men den står da.

Lenke til kommentar
For vel slenge med et bilde av redet mitt.. [bilde fjernet...]

 

La forresten merke til at en annen bruker her hadde PC-bord fra samme produsent/serie som mitt :yes:

 

Jepp, var ikke sikker på om du var en jente Arctic, men etter å ha sett pulten din så er jeg overbevist (hvis ikke du er en gutt med ei dame som konstant rydder pulten din :rofl: )

 

Ehmm, javel. Ingen jente her som jeg kan se...

Strengt tatt, det tar ikke mange sekundene og kvitte seg med den verste papirflommen :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...