Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette en bra Forsterker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor spørre når du allerede har kjøpt?  da kan du jo like gjerne finne utav det sjøl..

Neste gang tror jeg du tjener på å spørre først og handle etterpå.

9214563[/snapback]

 

Hvordan skal jeg finne ut av det nå jeg ikke har så bra peiling på det??

 

der jeg kjøpte det, sa han som solgte det til meg at det er et bra merke og on bra forsterker. men jeg vil være sikkert på at det er sant..så derfor spør jeg om dette her..

Lenke til kommentar

For det første, så er det en 2 kanals forsterker, så den egner seg heller dårlig til 2stk høyttalere OG sub...

 

Den er alt for liten til sub, men med sine 2x110watt, så kan den vel kanskje drive noen 6x9" eller noen fronthøyttalere...

 

Håper ikke du har betalt så mange hundrelappene for den....

Lenke til kommentar

amerikansk brokobling? du kan jo ikke brokoble en forsterker til å ha flere kanaler enn den har. på linken står det 2ch å da betyr det 2ch. som cossie sa så blir den nåkk litt liten til sub men får all del du får den nåkk til å dunke med mindre forsterker også. men da er man ikke særlig kravstor til lyden.

Lenke til kommentar
Om den takler tri-mode eller såkalt "amerikansk brokobling" går det helt fint med to høyttalere og sub ;)

 

Og 300 watt for lite til sub-bruk? Get real! Jeg tror ikke det er snakk om at den skal tynes til å levere 152,4 dB akkurat. 300 watt er plenty til vanlig "dunka-dunka".

9221344[/snapback]

 

Sa ikke at det ikke var mulig, men at den er lite egnet... om den kan kjøres med amerikansk brokobling står det ingenting om, men det er mye mulig den kan det, men det blir ikke spes bra... må til med passive delefilter osv...

Lenke til kommentar

Insignia er Best Buy sitt eget merke. De oem'er deler fra forskjellige fabrikker. Mye som COOP/OBS hadde Lumatron eller noe slikt. En del Insignia greier er kjempebra til prisen (9" høyoppløst portabel DVD spiller f.eks.) mens andre ting ikke er like bra. Siden den kun selges hos BB i USA finner du sansynligvis ikke så mye om den på nettet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...