Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker for slik at det er EBGames som har Mammoth utgaven av special offer i norge... om det så er tilfelle syntes jeg virkelig Funcom har bommet totalt... denne bonusen burde da følge med spill som kan kjøpes i en nettbutikk... Tviler på at EBGames vil hive opp en Norsk nettbutikk bare for dette spillet.. selv om de ville blitt lovpriset for det...

Lenke til kommentar

Han mener vel at dette ikke er noe god løsning for normenn, siden det er en del av oss som ikke har muligheten til å komme seg til EBgames. Synd dere ikke har noe nettbutikk, noe jeg trudde de fleste kjeder i norge hadde. Spesielt med tanke på at den eneste nettbutikken jeg kan få tak i Mammoth ikke ligger i Norge, så i det tilfelle har Funcom bommet helt for det norske folk.

 

Men vi i norge er et fåtall, og vi må bare akseptere at ingen gidder å bry seg :)

 

Edit: Bah, trøtt gitt. Men samme det, poenget kommer frem. Skaff dere nettbutikk, det er et potensielt marked for dere utenfor oslo og gitt;)

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Sant nok, det er for få av dere. Og dermed må vi bruke EBgames nettbutikken fra USA om vi vil ha Mammoth, og da ere game over. For da får vi den amrikanske versjonen av spillet og må leve med latency problemer og kan ikke spille med våre egne kamerater som kanskje ikke var pent nødt til å ha Mammoth. Det får bare være, får klare oss utenden mounten.

 

Syntes det er en rar holdning dere har til et marked utenfor byene forresten. Men det er nok folk i toppen hos EBgames/gamestop som har regnet på det for lenge siden og funnet ut at det ikke er noe vits å yte service for "bygda" :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sant nok, det er for få av dere. Og dermed må vi bruke EBgames nettbutikken fra USA om vi vil ha Mammoth, og da ere game over. For da får vi den amrikanske versjonen av spillet og må leve med latency problemer og kan ikke spille med våre egne kamerater som kanskje ikke var pent nødt til å ha Mammoth. Det får bare være, får klare oss utenden mounten.

 

Syntes det er en rar holdning dere har til et marked utenfor byene forresten. Men det er nok folk i toppen hos EBgames/gamestop som har regnet på det for lenge siden og funnet ut at det ikke er noe vits å yte service for "bygda" :p

 

Kanskje det snart kommer en Gamestop nær deg ;-)

Ikke umulig det nei..

Lenke til kommentar

Hadde vært greit å dra 100 km 1 gang for å skaffe spillet og slik, men man må jo gjøre det 2 ganger! 1 gang for å bestille og en gang for å hente det. For meg vil det si ca 600 kr i reiseutgifterm, og da blir det rett og slett ikke værdt det...

 

Synest det er veldig dumt siden jeg vil ha en CE utgace og kunne tenkt meg pre order bonusen. Finnes det ikke en engelsk versjon(eller et annet nærliggende land) av EBgames / Gamestop som har nettbutikk da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

preorder bonusen på absoluttspill er: war mammoth, 3 dagers forsprang :thumbup: (vi får begynne den 20 mai, hvis det mot alle odds kommer da :p) og vi får the inventory belt, som vistnok gir mer plass i inventoryen.

 

ce innholder også:

ring of acheronia: gir 2% xp bonus og økning av stamina

håndlaget ce boks

hyborian kart laget i lær på 14*20"

unik bonus dvd

aoc soundtrack

aoc kunstbok

the drinking cape som gir deg graits drikke i alle barene :D

og til slutt 5 gjestepass.

 

hele saken til 469kr

 

har alt bestilt et eksemplar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...