Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
War Rhino må være det mest macho ridedyret jeg har sett.

Jepp, og jeg pre-ordret AoC på www.play.com siden de har War Rhino. Kostet bare 25 pund, og da gjør det ikke noe om jeg må ut med litt i toll og gebyrer (fordi prisen blir over NOK 200).

 

Da blir det nok ikke noe 3-dagers headstart på deg... dessverre :(

Lenke til kommentar
War Rhino må være det mest macho ridedyret jeg har sett.

Jepp, og jeg pre-ordret AoC på www.play.com siden de har War Rhino. Kostet bare 25 pund, og da gjør det ikke noe om jeg må ut med litt i toll og gebyrer (fordi prisen blir over NOK 200).

 

Da blir det nok ikke noe 3-dagers headstart på deg... dessverre :(

Hvorfor ikke det? 3-dageres headstart krever bare nedlasting av filer og en kode butikken sender ut for å laste ned. En må betale litt for det i tillegg, men det bør ikke være så vanskelig. Om jeg ikke har boksen i hendene den 20. mai er ikke så farlig.

 

Headstart er ikke så farlig for meg uansett, det var Rhino'en jeg ville ha. Jeg kan ikke spille så mye de første dagene eller første helg. Forhåpentligvis slipper jeg det verste kaoset med en gang, og Funcom får tid til noe brannslukking dersom det trengs.

Lenke til kommentar
War Rhino må være det mest macho ridedyret jeg har sett.

Jepp, og jeg pre-ordret AoC på www.play.com siden de har War Rhino. Kostet bare 25 pund, og da gjør det ikke noe om jeg må ut med litt i toll og gebyrer (fordi prisen blir over NOK 200).

 

Da blir det nok ikke noe 3-dagers headstart på deg... dessverre :(

Hvorfor ikke det? 3-dageres headstart krever bare nedlasting av filer og en kode butikken sender ut for å laste ned. En må betale litt for det i tillegg, men det bør ikke være så vanskelig. Om jeg ikke har boksen i hendene den 20. mai er ikke så farlig.

 

Headstart er ikke så farlig for meg uansett, det var Rhino'en jeg ville ha. Jeg kan ikke spille så mye de første dagene eller første helg. Forhåpentligvis slipper jeg det verste kaoset med en gang, og Funcom får tid til noe brannslukking dersom det trengs.

 

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=68519. Eidos har kuttet 3 dagers headstart for UK. Om du ser på play nå står det ikke noe om 3 dagers headstart lenger.

Lenke til kommentar
er det nå umulig å finne ett sted jeg kan forholdsbestille Collectors Edition ennå?

 

eventuelt møte opp ett sted å forhondsbestille?

 

jeg vet jeg skulle tenkt på dette før :hm:

 

Jeg har vondt i magen av dette.. :(

 

EBGames/Gamestop

 

 

Ja men vet jeg at jeg får den da? jeg bor et stykke unna og jeg vill ikke reise dit hvis ikke jeg er sikker på å få

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Noen som vet om det blir mye toll om jeg kjøper spillet fra england eller danmark? Collectors edition altså...

 

Og er det noen nettbutikker som har CE igjen?

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Noen som vet om det blir mye toll om jeg kjøper spillet fra england eller danmark? Collectors edition altså...

 

Og er det noen nettbutikker som har CE igjen?

Ifølge nettstedene jeg har sjekket. Utsolgt overalt :(

 

Play.com da? Litt stiv pris, men. Kan butikkene få inn nye CE før release?

http://www.play.com/Games/PC/4-/5366178/Ag...on/Product.html

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Noen som vet om det blir mye toll om jeg kjøper spillet fra england eller danmark? Collectors edition altså...

 

Og er det noen nettbutikker som har CE igjen?

Ifølge nettstedene jeg har sjekket. Utsolgt overalt :(

 

Play.com da? Litt stiv pris, men. Kan butikkene få inn nye CE før release?

http://www.play.com/Games/PC/4-/5366178/Ag...on/Product.html

 

Jeg har bare sjekket norske nettsteder, som sender ut fra Norge. Det kan hende varen kommer til fortolling og da kan det ta noen dager ekstra før man får det hvis man bestiller fra utlandet. I tillegg til at man da må betale mva.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Noen som vet om det blir mye toll om jeg kjøper spillet fra england eller danmark? Collectors edition altså...

 

Og er det noen nettbutikker som har CE igjen?

Ifølge nettstedene jeg har sjekket. Utsolgt overalt :(

 

Play.com da? Litt stiv pris, men. Kan butikkene få inn nye CE før release?

http://www.play.com/Games/PC/4-/5366178/Ag...on/Product.html

 

Jeg har bare sjekket norske nettsteder, som sender ut fra Norge. Det kan hende varen kommer til fortolling og da kan det ta noen dager ekstra før man får det hvis man bestiller fra utlandet. I tillegg til at man da må betale mva.

 

Ok. Det hadde vert kjekt med en Collectors Edition altså... Har play.com gratis frakt til Norge også, eller er det bare til UK?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...