Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blåser meg ikke opp for dette da. Er selvfølgelig litt bitter for at jeg bare var timer unna, men vi snakker om seks dager. Såpass lang tid klarer jeg og vente, får jo Rhino-mounten, ringen og den drinking-capen. Så jeg er fornøyd.

 

Hadde bare flere vært som deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm jeg får ikke lastet ned updatesene! starter spillet så kommer vinduet opp som det står downloading patch information, men download baren rører ike på seg i det hele tatt!er det veldig stor på gang eller? skal jeg liksom bare la den stå på, så vil den bli lastet ned så snart som mulig?

Lenke til kommentar
Hmm jeg får ikke lastet ned updatesene! starter spillet så kommer vinduet opp som det står downloading patch information, men download baren rører ike på seg i det hele tatt!er det veldig stor på gang eller? skal jeg liksom bare la den stå på, så vil den bli lastet ned så snart som mulig?

 

Har du lest teksten som står over "Downloading patchinformation" ?

Lenke til kommentar
Hmm jeg får ikke lastet ned updatesene! starter spillet så kommer vinduet opp som det står downloading patch information, men download baren rører ike på seg i det hele tatt!er det veldig stor på gang eller? skal jeg liksom bare la den stå på, så vil den bli lastet ned så snart som mulig?

 

Har du lest teksten som står over "Downloading patchinformation" ?

 

 

Sitter fast der selv også. prøvd i 3 timer. de må se til å få fiksa det snart da...

Lenke til kommentar
Er det helit umuligt å forhåndsbestille Age of Conan nå? Ringte til Eb games men dei sa det va fårsent. Men tenkte kanskje det va en nettbutikk eller noe som forsatt hadde. Har lyst å spille det 17 mai ikke 20 mai ;)

 

Du kan vel fortsatt forhåndsbestille noen plasser, men du vil ikke kunne spille den 17. da dette er utsolgt. Du vil fortsatt få Mount hvis du forhåndsbestiller da ;)

 

Og det er den 23. spillet starter, ikke den 20.

Lenke til kommentar
Hmm jeg får ikke lastet ned updatesene! starter spillet så kommer vinduet opp som det står downloading patch information, men download baren rører ike på seg i det hele tatt!er det veldig stor på gang eller? skal jeg liksom bare la den stå på, så vil den bli lastet ned så snart som mulig?

 

Har du lest teksten som står over "Downloading patchinformation" ?

 

jupp å får ikke noe godt ut av det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Der står det at patchserverne vil bli tatt ned enkelte ganger, da de forbereder å legge ut nye patcher. Det vil stå "Downloading Patch information", helt til de setter opp serverne igjen. Du vil kunne laste ned patchene når serverne kommer opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...