Gå til innhold

Skate demo ute no!


clinton

Anbefalte innlegg

Electronic Arts har kunngjort at det prisbelønte videospillet SKATE for Xbox 360™ ankommer butikkene den 14. september i Europa. PLAYSTATION®3 versjonen kommer til Europa den 5. oktober.

 

For spillere som er ivrige etter å prøve spillet før lanseringen, vil EA lansere en SKATE demo på Xbox Live Marketplace den 15. august slik at spillerne selv kan oppleve spillets banebrytende nye stil.

 

Demoen blir også helt gratis.

 

Kilde

 

Ett par trailere mens vi gleder oss.

 

Trailer 1

 

Trailer 2

 

Trailer 3

Endret av clinton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gleder meg sykt til demoen og ikke minst selve spillet! Fy faen så rått!

 

Edit: Helvette! jeg har ikke Xboxen min her! Er i tyskland, har vært der i hele sommer. Værste sommeren jeg har hatt!

9253828[/snapback]

den er kjip ass!

kommer du ikke hjem til demoen slippes synes jeg super synd på deg!

Lenke til kommentar
noen som vet om skate.Reel vil bli sånn att vi kan lagre filmklippene på pc'n fra EA sin nettside? eller er det sånn att vi bare kan se dem på sia?

9259903[/snapback]

Man kan bare se filmen på 360'n, og sikkert laste ned filmer derfra også. De lagres jo ikke i filmformat, men heller i tekstformat. :)

 

Samme med Halo 3.

Lenke til kommentar

Synes dette så utrolig bra ut første gang jeg så det, noe som begynner å bli en god stund siden.

Da var alle bevegelser myke og naturlige, og det virket som at vi endelig skule få ett ordentlig skatespill, hvor det og fullføre en line faktisk var vanskelig.

 

Men det jeg har sett i det siste minner meg mer og mer om Tony Hawk serien :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...