Gå til innhold

Samsung SyncMaster 226CW vs. 226BW


Sky89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda.. jeg mener jeg leste et eller annet sted for en stund siden at CW hadde 3000:1 vanlig kontrast og 2ms svart-hvit tid.. Har ikke kilde på dette :( Gidder heller ikke gå gjennom loggen for en hel uke.... Kan godt hende jeg tar feil men er det ikke det så er det jo liten forbedring annet enn S-panel da.. og det alene er jo verdt de hundre kronene mer.

Lenke til kommentar

Computercity har 226cw på lager nå, bestilte min idag.

Vær obs på å skrive i "kommentarfeltet" på bestillingen at Ordren skal sendes til Alnabru, da computercity i sandvika ikke har den på lager ennå.

 

Computercity er pgså billigst på 226cw'n.

 

Forskjellen på 226bw pg cw'n er ny type fargeteknologi i cw'n, som skal være bedre. Responstiden er 2ms grå-grå, ikke sort-hvitt.

Om man skal tro Samsung, vil hovedforskjellen være et garantert S-panel

 

Info funnet på Samsung-canada: http://www.samsung.com/ca/products/monitor...22mexsfvxaa.asp

 

Det eneste som er sikkert er at Samsung, mildt sagt, har driti seg ut med å lage BW-modellene med forskjellige paneler, til samme pris. Cheers!

Endret av HakonDawg
Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å snakke med en ansatt på Computercity, gjennom mailen jeg nevnte ( [email protected] ) Han forklarte at det var noe kluss med lagerstatusen, og sa det bare var å bestille, og kommentere på bestillingen at ordren skal sendes til Alnabru ettersom den ikke er på lager i Sandvika.

 

Send først en mail til nevnt adresse, og hør om den fortsatt er på lager :p

 

Paradox: Ditt valg om du bestiller fra Computerciry, men ring amentio først å hør hvordan det stør til med ordren din, kanskje den er glemt;S

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
lurer egentlig veldig på hvor mange her som tror 226CW kommer til norge.

Den er ubekreftet eller ikke der i det hele tatt på de fleste steder. Og ut i fra det lille jeg har søket rundt etter den så er det bare mpx som har den bekreftet til 07.08.2007, men må si at jeg føler meg litt skeptisk.

 

har nemlig tenkt å kjøpe den om den kommer ut snart, ellers får jeg nøye meg med 226BW fordi jeg trenger en ganske snart, skjermen min døde nettopp..

9204115[/snapback]

 

Denne er kommet til Norge idag. Jeg har bestilt den og får den senest på torsdag :)) bestilte fra XD :)) Men datakjeden får den også på mandag :)

Lenke til kommentar

Kansellerer amentio orderen min, jeg, så sender jeg en mail til overnevnte adresse og spør om dem fortsatt har på lager. Så kommenterer jeg på bestillingen at den skal sendes til Alnabru hvis den ikke er på lager i sandvika? (Jeg skjønte ikke det med Alnabru)

 

Må bare beklage for min lave IQ i denne tråden, jeg graver og spør.

Lenke til kommentar

Min er også sendt i posten idag, gleder meg til å se hvordan bildet er på denne.

 

Hadde akkurat en 226BW med C-panel her hjemme og den var mildt sagt dårlig. Dårlige farger og backlight bleed langs hele karmen :thumbdown:

 

Håper virkelig disse har S-panel som de sier fra Samsung i Frankrike. Er veldig spent :D

Lenke til kommentar

Føyer meg inn i rekken av de som har bestilt 226CW fra ComputerCity. Under bestillinga skrev jeg bare i kommentarfeltet at orderen skulle sendes til Alnabru, siden det (ihvertfall når jeg bestilte) var det eneste lageret til ComputerCity som hadde skjermen inne.

 

Bestillingen var gjort mandag kveld, og skjermen min var registrert her i Trondheim i dag morges, så jeg forventer at den dukker opp på døra mi i løpet av kvelden. :)

Endret av Madrigal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...