Gå til innhold

Samsung SyncMaster 226CW vs. 226BW


Sky89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette trur eg ikkje det er så mange som kan svare deg på, gitt... Så vidt eg veit er ikkje denne skjermen i sal enno, i alle fall ikkje her i Noreg. :)

 

Eg vurderer og å kjøpe denne når han kjem, så eg er og spent på tilbakemelding her! :)

 

Det eg har høyrt så langt er at CW har høgare kontrast og skarpare fargar enn BW, samt at du er garantert å få S-panelet, som er eit veldig godt panel. Det er ein del som har klaga på A- og C-panela i BW-modellen.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Ser nå ut som at ComputerCity har den på lager. :hmm:

 

Men tror du jeg vil ha problemer med å se ordentlig på en av de nevnte skjermene pga at de (i hvert fall 226BW) mangler høydejustering? Jeg har skjermen på et databord, der skjermen står i det ene hjørnet (litt høyere enn resten av bordet). Og da må skjermen stå litt nedåvervinklet for at jeg skal se. Vil dette være et problem? :hmm:

Endret av Sky89
Lenke til kommentar

lurer egentlig veldig på hvor mange her som tror 226CW kommer til norge.

Den er ubekreftet eller ikke der i det hele tatt på de fleste steder. Og ut i fra det lille jeg har søket rundt etter den så er det bare mpx som har den bekreftet til 07.08.2007, men må si at jeg føler meg litt skeptisk.

 

har nemlig tenkt å kjøpe den om den kommer ut snart, ellers får jeg nøye meg med 226BW fordi jeg trenger en ganske snart, skjermen min døde nettopp..

Lenke til kommentar

Vel, for å seie det slik, så ser eg ikkje nokon grunn til at han ikkje skulle kome til Noreg. Det at han stadig vert forseinka hjå alle nettbutikkane i Prisguiden vil eg tru kjem av at dei brukar same importør, og at denne av ein eller fleire grunnar ikkje får inn skjermane til den tida dei fyrst har antyda. Kva som gjer dette kan ein berre spekulere i, men det kan vel vere at Samsung ikkje får produsert dei fort nok, at det vert uventa forseinkingar under transport, og så vidare.

 

Så eg bekymrar meg ikkje for akkurat det - skjermen dukkar nok opp her på berget og! :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Trådstarter.. : CW får bedre kontrast, bedre responstid og s-panel.. det er det hele ;) Selv så har jeg tenkt til å kjøpe den eller en 24" samsung med høydejustering.. er ikke sikker hva jeg skal velge.....

9183571[/snapback]

Forstår ikke hvordan du kan si dette.

Så vidt jeg ser så har begge skjermene 2ms, 3000:1 i dynamisk kontrast og A og C panelene er gått ut av produksjon så de nye skjermene som blir laget no har S panel.

Lenke til kommentar

Men selv om de nye 226BW-skjermene blir produsert med S-panel betyr ikke det dermed at man er garantert å få en slik skjerm når man kjøper den i butikken. Komplett, Netshop og alle de andre sitter sannsynligvis fortsatt på eldre modeller som de vil bli kvitt, så dermed er problemene med panelene på disse modellene fortsatt gjeldene.

 

Dette er grunnen vil at jeg kommer til å kjøpe med en 226CW, slik at jeg garantert det beste panelet.

 

sikker på det? mener å ha lest at c panelene er de som skal bli standard på disse skjermene, derfor de lanserte cw.

9211627[/snapback]

 

Har du en kilde på dette?

Endret av Madrigal
Lenke til kommentar
Sett litt rundt på google, ser de fleste er enige om at det blir S-panel på 226CW

9211763[/snapback]

 

omg.. man er ikke enig! Jeg har linket til en side hvor samsung france bekrefter at det er S-panel! Dessuten.. om man skal være ærlig så har faktisk BW 5ms svart-hvit tid.. 2ms grå-grå.. CW skal visst være 2ms grå-grå og svart-hvit! Og BW har 3000:1 dynamisk kontrast.. 1000:1 vanlig kontrast.. CW har 3000:1 begge steder

Lenke til kommentar
Har CW 3000:1 vanlig kontrast, ikke dynamisk? Det hørtes rimelig rart ut.

9212642[/snapback]

 

22" LCD Model SM226CW sort - Deluxe

Oppløsning:1680x1050 - Reponsttid:2ms

Kontrast:3000:1(dynamisk)

Lysstyrke:300cd/m2

Synsvinkel:160/160 grader

D-Sub - DVI

Mål:

Vekt:

 

STår det på Computer City

Lenke til kommentar

22" LCD Modell Syncmaster 226BW sort

Oppløsning: 1680x1050

Responstid: 2ms

Kontrast: 3000:1 (dynamisk)

Lysstyrke: 300cd/m2

Synsvinkel: 160/160 grader

D-sub - DVI med HDCP support

Mål: 515x219x422mm

Vekt: 4.9kg

 

Står på computercity....

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...