Gå til innhold

Tråd om kledstil på gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei.

 

Ville kanskje prøvd litt annerledes om jeg var deg, og kanskje skippet steder der alle handler (JC, Carlings etc..  Ikke at du ikke finner kult tøy der)

 

 

Eks kan jeg linke her;

 

F.eks genser.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
artful%20beast%20hoody%20moss%20cc.jpg

artful%20beast%20hoody%20white%20cc.jpg

 

 

Bukse.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

230310.jpg

575%20oc%20mens%20cc.jpg

 

Skjorte.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

276571.jpg

 

Shorts.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

artful%20plaid%20shorts%20cc%20back.jpg

 

 

Pris;

 

Genserene ligger på en rundt 600-700 kroner. Den ene buksen ligger på 800, mens den andre ligger på rundt 2000.  Skjorta går vel for rundt 600,- mens skjortsen går for 300-400,-

 

Det er selvfølgelig smak og behag du også må gå ut ifra !  Ikke gå med tøy som andre synes er tøft, gå med tøy du selv synes er behagelig å gå med. 

 

Ps; Bjørn Borg boksere er alltid en vinner

9196711[/snapback]

 

Kneshortsen så ikke så dum ut, resten skulle jeg hatt betalt for å gå med. Andre innlegget til Epletyv var ikke så dumt, vet du hvor jeg kan få tak i den shortsen du postet der Epletyv?

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Enig Zephyros! :thumbup:

 

Men jeg lurer på om noen har en bukse/shorts og tskjorte som passer bra sammen ?

9208714[/snapback]

 

Det er et stort utvalg. Kommer an på stilen din. Jeg synes en plain svart V neck og khaki busker er fint. Det passe min stil. Fortell meg vilken stil du har så skal jeg prøve å hjelpe deg bedre.

Lenke til kommentar

Jau, det er alltids forskjell på personer når det kommer til klesstil da. Personelig synes jeg type butikker som JC, Carlings og f.eks Jack&Jones har alt for mye uorginalt tøy og omtrent alt likner på hverandre. Rett og slett kjedelig.

 

Skal vel også si meg enig at stayhard har en del kjipe klær, og vist du gidder å bruke 10 minutter så finner du stayhard klærene på andre utenlandske butikker for opptil 1500 kroner billigere.

Lenke til kommentar

Hei og hopp. Jeg leter etter en bukse, gjerne lys for det står bra til med mye av de andre klærne mine. Bor i bærum, så spesielt hygelig og nyttig om noen vet om butikke som selger ekstremt fete busker til en nogenlunde grei pris i de område (det inkluderer oslo). Og det er ingen vits og komme slegende med JC, for jeg er såpass oppegående.

Lenke til kommentar
Hei og hopp. Jeg leter etter en bukse, gjerne lys for det står bra til med mye av de andre klærne mine. Bor i bærum, så spesielt hygelig og nyttig om noen vet om butikke som selger ekstremt fete busker til en nogenlunde grei pris i de område (det inkluderer oslo). Og det er ingen vits og komme slegende med JC, for jeg er såpass oppegående.

9237438[/snapback]

 

J. Lindeberg har noen tøffe lyse. Det synes i hvert fall jeg. Skal kjøpe en når jeg får månedslønn neste gang :p Faktisk så jeg en av dem til halv pris. Selges i andre etasje på Tatler i Bogstadveien. Ellers er jeg veldig glad i Nudie sine modeller :) De selger ikke så mange lyse, men det de har i mørke og litt lyse jeans er absolutt og anbefale.

Lenke til kommentar
Hei og hopp. Jeg leter etter en bukse, gjerne lys for det står bra til med mye av de andre klærne mine. Bor i bærum, så spesielt hygelig og nyttig om noen vet om butikke som selger ekstremt fete busker til en nogenlunde grei pris i de område (det inkluderer oslo). Og det er ingen vits og komme slegende med JC, for jeg er såpass oppegående.

9237438[/snapback]

 

Tiger of Sweden har mange fine bukser. Evisu-buksene er også tøffe, men tror ikke de er så fine i lys..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...