Gå til innhold

beste(favoritt) standup komiker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Her ser jeg det nevnes både gode og, i mine øyne, «dårlige» stand-up-komikere. De «dårlige» er kanskje ikke direkte dårlige, men de befinner seg i en helt annen liga enn f.eks Bill Hicks, Eddie Izzard, Richard Pryor og George Carlin. Disse personene farer med sylskarp humor og politisk satire som er i en klasse for seg selv. Pablo Francisco er også en god stand-up-komiker, men han har, som nevnt tidligere, et noe begrenset materiale. Dere som ikke har sett noe av de overnevnte personene, anbefales å ta en titt på noe av materialet deres. Eddie Izzard har en helt genialt absurd humor av ypperste klasse, helt ubeskrivelig morsomt. Bill Hicks har masse bra materiale som omhandler alt fra seksualitet, til politikk og populærultur. Orker ikke å skrive noe spesielt om de andre overnevnte personene, men de må for all del ikke gjemmes bort. Let opp alle personene på YouTube, og få deg ditt livs beste latterkick!

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jerry Seinfeld!

Helt klart! Synes andre som Pablo også veldig godt, men jeg synes det i lengden er for ensformig?

Bare hvordan Jerry klarer å være så observant . Tenk på alt han legger merke til! Utrolig ...

Finnes mange andre som er utrolig morsomme, men Jerry på toppen. Ingen over , ingen ved siden av ^^

Lenke til kommentar

Noe annet svar en Dave Chappelle hadde vært blasfemi.

For What It Is Worth, Killing Them Softly & Chappelle's Show.

Tett fulgt opp av Cedric The Entertainer.

Taking you to the lionsden & Original Kings Of Comedy

 

 

Chappelle, her som Black Bush. Som var en av de siste skittene i hans siste offisielle episode. Sinnsykt komisk.

94737__chappelle_l.jpg

Se filmen hos Youtube

 

"Tryna get that Oi*cough*OHOOOO...."

 

 

 

 

En av hans mest kjente klippa.

Se filmen hos Youtube

Endret av Loso
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...