Gå til innhold

beste(favoritt) standup komiker?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jimmy Carr og Jerry Seinfeld er de beste.

 

Begge er utrolig geniale på veldig forskjellige måter.

 

Jeg skjønner ikke at noen kan like Pablo. Har du sett 10min av showet hans har du sett alt.

 

Det blir jo sykt kjedelig i lengden. Så på en film av han som varte i 45min. klarte ikke å se på mere en 5min før jeg ble lei. Har sett flere show av Pablo, og kan med trygghet si at det ikke er noe for meg, og at jeg ikke forstår at noen liker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

George W Bush kommer jo med noen gullkorn av og til , f.eks den "vitsen" at Irak-krigen skulle vært fort gjort.....god dag mann økseskaft LOL !!!

 

Noen som husker Rune Andersens rollefigur Jimmi Kaze "omvendt strikkhopp......aldri vært gjort førr !"

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jonas Rønningen er morsom! Han har så god innlevelse på scena at det er moro bare å se på han. Også Thomas Gjertsen er god i showet "Thomas Giertsen slår i hjel 4627 sekunder". Har sett det mange ganger, og blir aldri lei. Leken blanding av vås og samfunnskritikk.

 

Nå i det siste har jeg også fått sansen for Doug Stanhope med hans usensurerte angrep på saker og ting, og George Carlin som absolutt var en gløgg komiker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...