Gå til innhold

Statistikksentralen - Tall og fakta om forumet - Sist oppdatert 07.07.2009


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Vanskelig å si. Men det er kommet frem til at det er rundt 10.000 brukere som jevnlig bidrar med innhold. Forumet har passert over 200.000 unike besøkende i uken i høst og har rundt 700.000 unike besøkende i måneden. Det vil si at de 10.000 har litt av et publikum :)

 

Google er en god venn og veldig mange kommer til forumet via Google (30-40%).

 

Når det gjelder å få oppdatert så vet jeg ikke helt når tiden strekker til. Men det vil gjøres på wikien fremfor i en tråd, det blir lettere slik.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Da er statistikken oppdatert. 2 år siden forrige oppdatering, så det var etterlengtet. Dessverre måtte jeg sløyfe statistikken hentet fra Big-Boards og Alexa Ranking fordi jeg ikke har tid til det nå. Men om noen har tid og ork til å lage litt statistikk fra disse sidene og poste det i tråden, så kan jeg tilføye det i førsteinnlegget.

 

Hygg dere. :)

Lenke til kommentar

Ja, det skulle egentlig bare mangle. Men statistikken over visninger er bare antall visninger for tråder opprettet i et gitt tidsrom. Det er mange problemer med denne typen statistikk, så man må ta det med en klype salt. Personlig mener jeg visningsstatistikken egentlig burde være byttet ut med antall nye innlegg pr. kategori for hvert år. Men IPB har ikke ferdig funksjonalitet til å vise sånn statistikk, så vi må i så fall finne en lur SQL-spørring for det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...