Wooteman Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 hallo, dere jeg er banned fra TV2 severn hvordan får jeg vekk det hvem må jeg snakke med? har vært banned DRIT lenge og det samme på battlefield.no
Jigsaw V Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hva er ditt navn på BF2? Og du må BESØKE battle.no lage deg en konto der, og gå på klagemuren og spørr hvorfor. Sikkert en meget god grunn siden du er bannet. Du er bannet fra TV2 serverne og battelfield.no da er du ikke typen som skal spille BF2, stikk heller ut og deng småunger i stedet. Du har vell teamkilla noe så grassalt, eller jukset med stats ved og padde (startpadde = drepe noen, så få en teammate av den "avdøde" som du er god venn med til og få liv i han, og så drepe han igjen, osv). Andre former for padding er og få til og snu en båt i havet eller få en bil litt på sjøen slik at den tar skade "hele" tiden og så reparere den for og få poeng. Padding er PERMBAN grunn. Jeg fikk 3 stk permbannet fra battle.no fordi de startpaddet. De risikerer også nå og få statsen sin reset fra EA admins, admin har rapportert det som skjedde.
Frysning Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 TV2 sine servere er helt sløve, veldig dårlige. Vil anbefale deg å spille andre steder.
Jigsaw V Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 TV2 sine servere er helt sløve, veldig dårlige. Vil anbefale deg å spille andre steder. 9128747[/snapback] Enig. Lite Admins på serverne. Mye kødding foregår. Men hva annet har man? Battlefield.no og hva annet?
Axyon Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 TV2 sine servere er helt sløve, veldig dårlige. Vil anbefale deg å spille andre steder. 9128747[/snapback] Enig. Lite Admins på serverne. Mye kødding foregår. Men hva annet har man? Battlefield.no og hva annet? 9128766[/snapback] Haha, du kan jo prøve server browseren i spillet. Eller bli med i en klan som er har egne servere. Å spille public er da ikke no schpaa.
MrLee Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Wow, er det faktisk noen som bruker det uttrykket? ' Er du blitt bannet sier jeg bare en ting: good riddance!
Kvass Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Ahaha alltid like humoristisk med overfølsomme gamere som klikker fordi ikke alle tar et spill like seriøst. Skulle jo nesten tro at det var de som hadde lagd spillet. Kan jo være at han er banna fordi en eller anna surpomp av en admin ikke tålte å bli eid... Uansett bf2 begynner å dra på åra, kanskje du heller burde prøve noe nytt.
Bata Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 ...Uansett bf2 begynner å dra på åra, kanskje du heller burde prøve noe nytt. 9130843[/snapback] Men hvorfor skal man bytte et spill fordi det begynner å bli gammelt? Det er jo et like godt spill om det er 1-2 år som 2 uker gammelt, gjerne BEDRE p.g.a. patching.
Samegerilja Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 TV2 sine servere er helt sløve, veldig dårlige. Vil anbefale deg å spille andre steder. 9128747[/snapback] Enig. Lite Admins på serverne. Mye kødding foregår. Men hva annet har man? Battlefield.no og hva annet? 9128766[/snapback] EA UK jolt.co.uk Jolt har jo mange servere, Gottland osv. Finnes mange gode servere er bare å "lete" litt.
Wooteman Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 jeg spiller jo på 24/7 , gotland , EA , databutikken.se men jeg og en kompis ble banned der. enste vi gjøre der var å kjøre helikopter. jeg ble banned på tv2 severn fordi jeg teamkilla eller så var det at jeg sinpet på carriren (wake) men jeg kan ikke huske helt det har gått 4 månder fra jeg ble banned. den fyren jeg drepte blokka rullebannen med et heil, og når han tok flyet tok han bilde av meg å sa at jeg blokka han WTS. og på battlefield.no har jeg blitt banned fra severene i ca 5 månder. det jeg liker med tv2 at det er så lite ping.
Samegerilja Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Ble banna fra Gotland tror æ for 7 måneder siden. Har ikke snakket med admin enda.
R@ge Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 hallo, dere jeg er banned fra TV2 severn hvordan får jeg vekk det hvem må jeg snakke med? har vært banned DRIT lenge og det samme på battlefield.no 9128659[/snapback] Synes helt ærlig det er litt pussig at du syter og klager over dette her inne på dette forumet.... Hva skulle det være godt for...... Man blir heller ikke bannet sånn uten videre, og siden du er blitt bannet både på battlefield.no og TV2 så må man vel konkludere med at du på ett eller annet tidspunkt må ha oppført deg som en idiot... Dette er vel ikke et spørsmål om det er få, eller mange admins på serverne til TV2 heller, men et resultat av at du har blitt tatt med buksa nede og hivd på hue og ræva ut... Det kan selvfølgelig være mange grunner til det, men dersom du føler at du burde få muligheten til å spille på en av våre 70 servere kan du sende inn en klage på battle.no her Lykke til videre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå