Gå til innhold

saker og ting som skulle vært i wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guild borg!

9116605[/snapback]

Hadde vært digg, men ser ikke helt for meg hvor man skulle plassert disse.

9116638[/snapback]

 

Alle i guildet kunne fått en rod som teleporterte de dit. Som f.eks var utenfor resten av verden. (Hvis ikke hadde hele verden vært full av borger)

9116747[/snapback]

 

Folk er neppe interessert i å henge i et guild rom. Der kan man ikke gå i banken, sjekke AH osv. Man kan bare titte på de fjesene man allerede kjenner. Meningsløst etter min mening. Blizzard bør bruke ressurser på viktigere ting.

Lenke til kommentar

Implementer Furbolgs for alliance!

Og åpne Mount Hyjal for vanlig ferdsel, samt fikse på alle de fancy portalene rundt om i Azeroth som står der ubrukt og pirrer nysgjerrigheten min.

F.eks. i Stormwind.

 

Ellers hadde det vært fett med aksess til Old IF og flyplassen, anna enn å bugge seg gjennom vegger eller håpløst prøve å wallwalke fjella.

 

Noe annet som hadde vært litt fett, hadde vært å få en bedre emote enn /beg og slikt, som på en eller annen måte hadde klart å innvriste sympati eller bare daze gankerne så man rekker å komme seg unna de jævla lvl ?? som ganker fordi de ikke har annet å finne på og finner det moro å ganke og corpse campe folk som ikke kan forsvare seg.

 

Mer som USA ovenfor små land i Midtøsten, eller Frankrike ovenfor øyer i Stillehavet.

Lenke til kommentar

Noen av mine ønsker. Sikkert en del uoppnålige men samme det :p

 

- Alle mails instant

- Eget bilde som tabbard

- Lov til å ta dueller alle steder i cities

- Shattrath Arena, hvor folk kan "henge" et sted og se ekte arena matcher

- 500% speed på gryphons du betaler for å kjøre

- Mage lære teleport / portal til alle steder man er exalted med (tenk så digg)

- Bosser i normal instance burde droppet rundt 20g

- Billigere bytting mellom Shadow / Spellfire tailoring

- Elekk som PvP mount

- Noggenfogger i 3 forskjellige typer, altså ingen random effekt

Lenke til kommentar

Jeg synes gnome rasen skulle fått en healing class, mest sannsynlig priest eller paladin.

 

Også hadde det vært kjekt med litt mer avansert guild - Event history, kanskje guild level? Guild quest? Litt mer engasjerende del for guilds.

 

Raskere travel - gryphons(i azeroth spesielt).

 

Litt mer satsing på rp stuff og kjekke ting som egne hus, møbler osv. Ja dere hvet sikkert hvor jeg har fått inspiriasjon fra.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

flere yrker og classes, crossclasses (lvl 45 warrior, 25 shaman etc)

 

hairdresser og andre ting som er nevnt å tråden allerede (yaddayaddayadda)

 

nøytral faksjon som kan gå begge veier, valg på lvl 20?. pandaren, (troll burde være nøytrale Oo) goblin, etc.

 

og en hel bøttelast med mer mid level content så det faktisk var verd å levle en alt bare for å oppleve nye ting igjen!

 

også gief northrend expansion, er møkkalei oooOOooo spaceage outland.

Lenke til kommentar

En crowd controll klasse med som også fungerer som off tank.

en klasse som bruker fist weapon-bare henda bard eller noe..

 

instant travel fra sone til sone..

 

mere 5 manns instancer.

flere raser.

mye lenger avstand mellom mobs i instancene slik att selve pullsa ikke blir en utfordring. mindre trash mere bosser.

 

mere balanse mellom klassene slik att noen ikke er så ekstremt overlegene over andre det skaper stor iritasjon for mange. i tillegg en annen måte og bli sterkere på en bare gear når maks lvl er nådd.

 

Det var det for denne gang.

Lenke til kommentar
instant travel fra sone til sone..

9124417[/snapback]

Øh, hvor ligger realismen i det? Jeg vet veldig godt at WoW er ikke spesielt realistisk. Men mye av moroa mtp blandt annet low levels ligger i det å utforske ting, så jeg ser ikke helt greia med instant travel.

mye lenger avstand mellom mobs i instancene slik att selve pullsa ikke blir en utfordring.

9124417[/snapback]

Det er jo nettopp det som gjør det spennende. Det skader ikke å poppe et par cooldowns i et instance for å overleve et mulig wipe ;)

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar
nøytral faksjon som kan gå begge veier, valg på lvl 20?. pandaren, (troll burde være nøytrale Oo) goblin, etc.

9124263[/snapback]

Det ville vært tull imo.

 

For det første; det ville ødelagt det faktumet at man bare kan ha én faksjon på PvP-servere.

For det andre; det ville åpnet for trading mellom faksjonene.

For det tredje; kommunikasjon mellom faksjoner ville blitt mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...