Gå til innhold

Noen som vet fartsgrensen her?


Memphis88

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet, dårlig emnetittel. Men vet ikke hva det heter der.

 

Se på denne linken og etter 413 km står det at det er en fotoboks (etter bomstasjonen). Noen som vet hva fartsgrensen er her? For jeg ble tatt av den fotoboksen, og hadde ca 110 km/t. Og lurer bare på hva jeg kan forvente i bot, jeg er usikker på om det er 80- eller 90-sone.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror 110 km/t i 80 sone er 6500kr og 2 prikker. Vet ikke om det er 90 eller 80 sone på denne veien, men det er sure penger. Tror du er 6 km/t fra å miste lappen, men husk at mange speedometer også har 5-7 km/t i feilmargin. Husk at det ikke er alle fotobokser som har kamera montert inni boksen. I byen jeg kommer fra driver de å veksler litt på det.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Er helt sikker på at det er 80 km/t der.. Regner med at den fotoboksen er sånn ca. mellom Stjørdal og Trondheim.. Pappa ble knipsa i en av di fotoboksene der i 92 km/t såe :p

 

Tror faktisk ikke at det er noen 90 soner i Nordland/Trøndelag... Har vertfall ikke sett det før!

 

OT: Vært i Brønnøysund? Har bodd der ett år nå og gått på skole.. Ser at du har stopp i Farmenveien(Tilfeldig?) Bodde to minutter unna Farmenveien.. Men jeg har vært i den gata myye å snekret opp et tilbygg -> Sopm praksis gjennom skolen!

Lenke til kommentar

For å svare på OT: tilfeldig at jeg har stopp der, kjørte til Brønnøysund ja, men ikke akkurat dit.

 

Så du mener at det er 80 der? Shit! Det var ikke bra. Om det hjelper, så var fotoboksen i en tunnel.

 

Og etter tunnellen, så var det ei 90-sone, det husker jeg. Så det er 90-soner i Trøndelag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...