Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du hatt en trekant?

L4r5

Har du hatt trekant?  

713 stemmer

1. 1. Har du hatt trekant?

• Ja
      64
    • Nei, men jeg vil prøve
      350
    • Nei, og jeg vil heller ikke prøve
      115
    • Whatever. Jeg vil kun svare
      95

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Var skeptisk til det jeg også, men var egentlig ikke så ille ;)

Stemte JA (og foreblir anonym)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker å ha min parntner for meg selv, og ville blitt skinnsyk om jeg måtte dele henne med noen andre! Og det tror jeg min kjære er glad for :)

Såå..nei, og jeg kan ikke tenke meg, i det minst ikke annet som en fantasi.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Har hatt det, men foretrekker faktisk 1on1. Det var selvsagt med to andre jenter.

Skrevet (endret)
Har hatt det, men foretrekker faktisk 1on1. Det var selvsagt med to andre jenter.

9107696[/snapback]

...See where I'm going with this now?

Endret av Eplefe
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Det går fint an å si to andre jenter, selv om jeg er gutt. De er andre enn meg og de er jenter.

Skrevet

Men har man da ikke hatt med to jenter? Det er vel bare det at når jeg sier "Jeg og to andre jenter" så mener jeg da at de er "andre jenter" fordi vi har samme kjønn. "Jeg og to gutter" ville vært grammatisk korrekt av meg om jeg hadde hatt med to gutter

Skrevet
Det går fint an å si to andre jenter, selv om jeg er gutt. De er andre enn meg og de er jenter.

9112129[/snapback]

Men for å være ærlig så høres det ut som du er jente når du skriver på den måten. Du må huske at det finnes mange med negativ iq der ute du må ta hensyn til :p

Skrevet

Jeg vil krysse det av på listen min for å si det sånn. Ville hatt det hvis jeg ikke var i et veldig seriøst forhold og sjangsen dukket opp.

Men jeg hadde sikkert fått prestasjonsangst i alle retninger.

Skrevet (endret)
Ikke prøvd, men det som frister mest er faktisk MFM. Så lenge jeg ikke hadde fått daska en penis over hele meg virker det bare spennende :D

9084483[/snapback]

Vi må ta en snakk. ;)

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet
Jeg foretrekker å ha min parntner for meg selv, og ville blitt skinnsyk om jeg måtte dele henne med noen andre! Og det tror jeg min kjære er glad for :)

Såå..nei, og jeg kan ikke tenke meg, i det minst ikke annet som en fantasi.

9106164[/snapback]

Er så enig med deg! :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...