Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du hatt en trekant?


L4r5

Har du hatt trekant?  

713 stemmer

  1. 1. Har du hatt trekant?

    • Ja
      64
    • Nei, men jeg vil prøve
      350
    • Nei, og jeg vil heller ikke prøve
      115
    • Whatever. Jeg vil kun svare
      95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jente og har hatt sex med to gutter. Det var en sær opplevelse sett i etterkant, og det er noe jeg er flau over nå fordi det ikke er så akseptert, men det er noe av den beste sexen jeg har hatt. Det var ingen ting homoseksuelt over det, det var bare veldig intenst. Og jeg har også hørt at MFM er veldig høyt oppe på ønskelisten hos jenter flest.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Ano-nym_*

Ja, det har jeg hatt. MFF

Var da i et seriøst forhold, og den andre jenta var en god vennine.. Til jeg fant ut at hun seriøst var ute etter kjæresten min. Noe som viste seg veldig godt under akten, ettersom hun kun var aktiv med kjæresten min, og tydeligvis trodde jeg hadde pest.

 

Jeg vil ikke anbefale 3kant hvis du er i et seriøst forhold, er usikker på deg selv/er sjalu av deg. Da går det for galt.

Og hvis man tar steget når man er i et forhold, for all del.. Velg 3 part veeldig nøye.

Lenke til kommentar
Jeg er litt nysjgerrig på hvor mange av forumbrukerne som har opplevd å være med på en trekant.

Likte dere det?

Var det MMF, MMM, FFM eller FFF?

Ville dere gjort det igjen?

 

 

Var ålreit, var 2 damer og meg, hu ene var litt lite frampå da, men hadde nå begge i senga og "kosa" oss=)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...