Gå til innhold

Musa henger seg fast når jeg spiller UT2004


Anbefalte innlegg

Jeg har spillet en del Unreal Tournament2004 men nå i den siste stunden har musen begynt å sette seg fast på skjermen i et par sekunder å det er til tider veldig irriterende.

 

Er det noen her som vet hva det kommer av :hmm: .

 

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, regna med det ja. Har hatt både MX 518 og G5. Alt fungerte perfekt i noen måneder (518 i nesten ett år, G5 et halvår) helt til den begynte å henge seg. Først i spill, etterhvert begynte de å henge seg når som helst og oftere og oftere. Etter å ha saumfart nettet etter løsning på problemet gav jeg til slutt opp. Har prøvd det meste, men som sagt, ikke funnet løsningen enda. Føler meg sikker på at det er et problem med musen (les: logitech-produkter). Går du innom logitech-forumet ser du det er flere som har samme problemet med forskjellige logitech-muser. Kan bare anbefale deg å levere den tilbake der du kjøpte den, eventuelt sende den til logitech, for det finnes ingen løsning kan det virke som. Det eneste man får til svar hvis man skriver på logitech-forumet er å prøve forskjellige setpointversjoner. :roll:

 

Hvis du på et eller annet magisk vis skulle trylle frem løsningen, så please...let me know! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...