Gå til innhold

Aksjer i Funcom


Yamato47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet Age of Conan er et veldig bra konsept, det virker nesten som en revidert utgave av World Of Warcraft.

Eneste spørsmålet blir jo, er den gruppen som spiller slike spill allerede opptatt med WoW? Og vil WoW spillere velge Age Of Conan framfor ja, WoW?

 

Høres ut som et klokt valg, frister nesten å gjøre det samme selv.

Lenke til kommentar
husk å gjør det før lanseringen da.. den er vel rett rundt hjørnet.. skal du kjøpe ville jeg gjort det før helga...!!

9059086[/snapback]

Vell vell, Funcom blir lansert i Oktober/November. Funcom kan dog gå mange % før dette da f. eks om det skulle komme gode nyheter fra E3 messen i L.A. i August om jeg ikke tar feil. Skulle det bli mer enn 400.000 abb av AoC vil mange av de som sitter med aksjer i Funcom kunne gni seg i hendene og smile til banken ;) Kjøp nu før toget går!

Endret av brutti
Lenke til kommentar
husk å gjør det før lanseringen da.. den er vel rett rundt hjørnet.. skal du kjøpe ville jeg gjort det før helga...!!

9059086[/snapback]

Vell vell, Funcom blir lansert i Oktober/November. Funcom kan dog gå mange % før dette da f. eks om det skulle komme gode nyheter fra E3 messen i L.A. i August om jeg ikke tar feil. Skulle det bli mer enn 400.000 abb av AoC vil mange av de som sitter med aksjer i Funcom kunne gni seg i hendene og smile til banken ;) Kjøp nu før toget går!

9062517[/snapback]

 

 

Jeg vil gjerne ha aksjer i Funcom, men føler at jeg trenger å vite litt mer om framgangsmåten ved aksjekjøp, først. Noen som kan gi en liten og rask innføring? :blush: Det jeg fant på Google var litt vel innviklet :roll:

Lenke til kommentar

Du må opprette et kundeforhold til en megler. Jeg har brukt Nordnet og skandiabanken og har vært fornøyd med begge de (du trenger bare en).

 

Nordnet

 

I samme slengen opprettes det en verdipapirkonto som innholder oversikten over verdipapirer du har og logger hva som blir kjøpt/solgt for skattemessige årsaker.

 

Typisk så opprettes det og en "bankkonto" hos melgeren din som du setter pengene du vil investere over på. Når du har penger på denne kontoen kan du handle som du vil. Du bør sette deg inn i endel begreper før du begynner å handle, slik som feks kurtasje og børspost.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Tror ikke du bør legge for mye vekt på rådene du får her ang timing av kjøp. Prøv www.stocktalk.no eller få tak i en/lag en analyse.

 

Jeg har solgt meg ut på 40 kr (inn på 27) og er skeptisk inntil videre...det er ikke bare Funcom det dreier seg om, også hva konkurrentene gjør av grep.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...