Gå til innhold

Trailer: Metal Gear Solid 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin video, men jeg avventer et halleluja før de viser ingame :)

9058560[/snapback]

 

Alt i videoen er ingame.

9058568[/snapback]

MGS har ikke videoer eller slikt, alt som noensinne har vært vist på trailerne deres har vært ingame. Enkelt og greit :).

9058730[/snapback]

 

Det har du rett i, men det er framleis ein video :)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Pokker så digg dette her blir. Men skjønner ikke at det bare er 9 år etter Shadow Moses, hva har gjort at Snake er blitt så gammel på de fem årene etter MGS 2? Er det sprøyten som ble nevnt(av Niomi eller Meryl), som ikke bare bærer FOXDIE, men også en aldringsprossess i Nanomaskinene?

 

Nesten så jeg må spille MSG igjen her nå altså, lengesiden jeg tok REX.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Har aldri vert ekstrem stor fan av MGS, har bare prøvd et par av spillene, men dette så kjempebra ut!

 

Historien i spillet er vel det som interesserer meg mest.

 

Og denne traileren fikk meg til å stille noen spørsmål:

 

1. Hvorfor begynte alle leiesoldatene og (var det) FOXHOUND kommandoene å hyle, og brekke seg, før å så begynne å slåss med hverandre?

 

2. Og hvorfor så det ut som at SNAKE og en av FOXHOUND kommandoene (vet ikke om det er helt rett) ikke ble påvirket?

Lenke til kommentar

1. Hvorfor begynte alle leiesoldatene og (var det) FOXHOUND kommandoene å hyle, og brekke seg, før å så begynne å slåss med hverandre?

9059198[/snapback]

 

 

Hva jeg tror: Det var FOXDIE som spredde seg i deres systemer, et slags virus som i MGS gjorde at folkene som hadde FOXDIE i seg døde av hjerte attakk(finnes det annet ord for heart attack?). Dette ble spredd av Solid Snake(hvis jeg nå ikke husker helt feil), og drepte personene etter noen minutter.

 

 

 

2. Og hvorfor så det ut som at SNAKE og en av FOXHOUND kommandoene (vet ikke om det er helt rett) ikke ble påvirket?

9059198[/snapback]

 

 

Fortsatt bare hva jeg tror: Snake så for meg ut å bli påvirket, han sjanglet jo rundt som en full person helt ute av kontroll. Jeg kan ikke huske en FOXHOUND kommando som ikke ble syk der jeg. Eneste jeg så var Liquid, som ikke er smittet av FOXDIE(men hvorfor vil jeg ikke spoile). Eller tenker du på Raiden, som går ned på kne og sjekker de som blir syke? Raiden er fra MGS 2, og er nå blitt en Cyborg Ninja(eller noe i den dur, skal vel minne om Gray Fox fra MGS) og kan ikke bli smittet av FOXDIE. Det er samme personen som fighter mot slutten av filmen

 

 

Lenke til kommentar

1. Hvorfor begynte alle leiesoldatene og (var det) FOXHOUND kommandoene å hyle, og brekke seg, før å så begynne å slåss med hverandre?

9059198[/snapback]

 

 

Hva jeg tror: Det var FOXDIE som spredde seg i deres systemer, et slags virus som i MGS gjorde at folkene som hadde FOXDIE i seg døde av hjerte attakk(finnes det annet ord for heart attack?). Dette ble spredd av Solid Snake(hvis jeg nå ikke husker helt feil), og drepte personene etter noen minutter.

 

 

 

2. Og hvorfor så det ut som at SNAKE og en av FOXHOUND kommandoene (vet ikke om det er helt rett) ikke ble påvirket?

9059198[/snapback]

 

 

Fortsatt bare hva jeg tror: Snake så for meg ut å bli påvirket, han sjanglet jo rundt som en full person helt ute av kontroll. Jeg kan ikke huske en FOXHOUND kommando som ikke ble syk der jeg. Eneste jeg så var Liquid, som ikke er smittet av FOXDIE(men hvorfor vil jeg ikke spoile). Eller tenker du på Raiden, som går ned på kne og sjekker de som blir syke? Raiden er fra MGS 2, og er nå blitt en Cyborg Ninja(eller noe i den dur, skal vel minne om Gray Fox fra MGS) og kan ikke bli smittet av FOXDIE. Det er samme personen som fighter mot slutten av filmen

 

 

9059664[/snapback]

 

 

Ja, jeg tenkte på han hel-svarte-kledde-fyren-med-solbriller som gikk ned på kne og sjekket de som var påvirket. Visste ingenting om det du nettop fortalte. Veit nesten ingenting om "MGS-universet".

Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte på han hel-svarte-kledde-fyren-med-solbriller som gikk ned på kne og sjekket de som var påvirket. Visste ingenting om det du nettop fortalte. Veit nesten ingenting om "MGS-universet".

9059936[/snapback]

 

 

Han svart kledde karen VAR raiden....

Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte på han hel-svarte-kledde-fyren-med-solbriller som gikk ned på kne og sjekket de som var påvirket. Visste ingenting om det du nettop fortalte. Veit nesten ingenting om "MGS-universet".

9059936[/snapback]

 

 

Han svart kledde karen VAR raiden....

9059990[/snapback]

 

 

Ja, jeg forstod det.

 

Men hvorfor er han forkledd der, og i fullt ninja-kitt et annet sted?

 

Trodde raiden var full-time ninja!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...