Gå til innhold

Trailer: Metal Gear Solid 4


Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte på han hel-svarte-kledde-fyren-med-solbriller som gikk ned på kne og sjekket de som var påvirket. Visste ingenting om det du nettop fortalte. Veit nesten ingenting om "MGS-universet".

9059936[/snapback]

 

 

Han svart kledde karen VAR raiden....

9059990[/snapback]

 

 

Ja, jeg forstod det.

 

Men hvorfor er han forkledd der, og i fullt ninja-kitt et annet sted?

 

Trodde raiden var full-time ninja!

9060056[/snapback]

 

 

 

Vel, jeg anbefaler deg til og spille ALLE de 3 spillene av MGS før du spiller 4'ern, litt tamt i historien og tregt gameplay blir det når du ikke aner noe om noen.

 

Det jeg tror, er at ingen VET at raiden er der i det hele tatt, akkurat som NINJA i mgs 1 som var der uten at noen viste noe... han liknet på raiden, bare ikke så fancy... (GFX wise)

 

BTW, hvis du lurer på hvorfor de "cow" robotene er slik som de er, så er det små og self styrene roboter, designet ut i fra Metal Gear 'tanken' i MGS 1.

 

Som jeg sa, anbefaler deg og spille de 3 andre spillene først. Ellers blir det litt kjedelig og ikke ane noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg anbefaler deg til og spille ALLE de 3 spillene av MGS før du spiller 4'ern, litt tamt i historien og tregt gameplay blir det når du ikke aner noe om noen.

 

Det jeg tror, er at ingen VET at raiden er der i det hele tatt, akkurat som NINJA i mgs 1 som var der uten at noen viste noe... han liknet på raiden, bare ikke så fancy... (GFX wise)

 

BTW, hvis du lurer på hvorfor de "cow" robotene er slik som de er, så er det små og self styrene roboter, designet ut i fra Metal Gear 'tanken' i MGS 1.

 

Som jeg sa, anbefaler deg og spille de 3 andre spillene først. Ellers blir det litt kjedelig og ikke ane noe...

9060161[/snapback]

 

Jeg har allerede tenkt på at å skaffe seg MGS4 og bare spille det, ville gi meg for mange spørsmål, og ødelegge hele greia... siden jeg ikke aner noe fra begynnelsen av.

 

Jeg kan minimalt av historien, og den er fengende, så jeg får lyst til å skaffe meg spillet og lære mer (og de gamle kanskje), men samtidig trenger noe fram i meg og sier: "gidder ikke".

 

jeg tror det blir med det.

Endret av MetroN
Lenke til kommentar
Ikke for å være "grafikkhore", men...

 

Selv om ingen av spillene er ferdige, hva synes dere ser best ut grafisk av killzone 2 og mgs4?

 

Jeg sliter med å ta et standpunkt  :hmm:

9060321[/snapback]

 

 

MGS4 og Killzone 2 har ganske lik graffikk, jeg mener at killzone sin er litt 'statisk' i forhold til MGS 4 sin. MGS4 føles mer levende en Killzone 2.

 

Grafikken er veldig lik, og begge kommer i HD så skal du velge et spill ut i fra graffikken så ville jeg spilt Crytech sit spill, Crysis.

Lenke til kommentar
Vel, jeg anbefaler deg til og spille ALLE de 3 spillene av MGS før du spiller 4'ern, litt tamt i historien og tregt gameplay blir det når du ikke aner noe om noen.

 

Det jeg tror, er at ingen VET at raiden er der i det hele tatt, akkurat som NINJA i mgs 1 som var der uten at noen viste noe... han liknet på raiden, bare ikke så fancy... (GFX wise)

 

BTW, hvis du lurer på hvorfor de "cow" robotene er slik som de er, så er det små og self styrene roboter, designet ut i fra Metal Gear 'tanken' i MGS 1.

 

Som jeg sa, anbefaler deg og spille de 3 andre spillene først. Ellers blir det litt kjedelig og ikke ane noe...

9060161[/snapback]

 

Jeg har allerede tenkt på at å skaffe seg MGS4 og bare spille det, ville gi meg for mange spørsmål, og ødelegge hele greia... siden jeg ikke aner noe fra begynnelsen av.

 

Jeg kan minimalt av historien, og den er fengende, så jeg får lyst til å skaffe meg spillet og lære mer (og de gamle kanskje), men samtidig trenger noe fram i meg og sier: "gidder ikke".

 

jeg tror det blir med det.

9060214[/snapback]

 

 

 

Søk på google da vel og fin en side med all Metal Gear historie og slikt på og les, selv om det ikke er like bra som og lære spillene, lærer du en del om det.

Lenke til kommentar

Jeg tror, etter en teori jeg har hørt noen andre fortelle om, at ku-lyder og slikt skal gjøre et menneske mer avslappet og mindre krigsinnstillt på slagmarken.

 

Kan være en funny-sak som er gjort over akkurat denne tingen :p. Vi får sikkert vite hvorfor lyden er slik den er i spillet.

Lenke til kommentar
Jeg tror, etter en teori jeg har hørt noen andre fortelle om, at ku-lyder og slikt skal gjøre et menneske mer avslappet og mindre krigsinnstillt på slagmarken.

 

 

9060890[/snapback]

 

Det der har eg faktisk lest/hørt eit sted sjøl, så det kan jo vere noe i det.

Lenke til kommentar
Tenkte også det... :p

 

Men la oss nå holde det on-topic.

 

Eller vent litt. Jeg skjønte ikke helt jeg, var det noe kjemikalier eller noe...?

 

(som bl.a gjorde at de gjorde på seg :p )

9062234[/snapback]

 

Soldatene har nanomaskiner i kroppen. Tenk deg bittesmå datamaskiner implementert i hjernebanken. De som kontrollerer disse kan kontrollere alt du gjør (Merk deg hva de sier om å kunne kontrollere slagmarken fullstendig). FOXDIE kan sees på som et datavirus som påvirker de små datamaskinene. Det påfører soldatene for noe som ligner på et hjerteinfarkt, som i siste instans dreper dem.

Lenke til kommentar

Jepp. Foxdie infiserte originalt den første generasjonen nanomaskiner (i MGS 1). Når dette viruset er en del av de nye nanomachinene, så ser det ut som om liquid har funnet en metode å aktivere viruset på, etter hva man kan se i trailerene.

 

Anbefaler alle som tenker HÆ, HVAFF*EN? å spille MGS1 og 2.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...