Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holy mama, viss ikke du vill punge ut med 4700, så kan du droppe Elkjøp.

 

Ikke sikker på hvilken side du har funnet prisene dine... men men

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...p;submit=submit

 

desuten har elkjøp noe som heter pris garanti, finner du den billigere noe andre plasser er det bare å "klage" så får du den til samme prisen (gjelder ikke internett butikker btw :( )

Les hva jeg skreiv, jeg var i butikken og spurte en ansatt. IKKE nettbutikken.

Lenke til kommentar
Har nettopp fått telefonen, og installert LG PC Suite, mens beistet vil ikke koble til med

USB-kabelen.

 

Kjører WinXP og har aldri hatt problemer med USB-tilkoblinger før.

 

Kanskje noen har tips til hvordan telefonen kan kobles til PCen, slik at jeg deretter kan synce?

Har du prøvd dette?

 

Telefoninnstillinger --> Tilkoblingsmuliheter --> USB-Tilkoblingmodus. Så velger du masselagring.

 

Ellers kan det vere du har brukt feil USB-port. Den støtter vel bare USB 1.0 :hmm:

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Tilkoblingsmodus skal være datatjeneste, men jeg har for sikkerhetsskyld også prøvd masselagring, med samme negative resultat.

 

Selv om telefonen ikke støtter høyere en USB 1.x så skal det vel gå å koble den til en PC med høyere USB-standard?

 

Hvis ikke det går, er det noen som har forslag til hvordan jeg da skal løse tilkoblingen til PC. Er vel ikke mange PCer i dag som har USB 1.xx vel?

 

Har til nå brukt Windows-mobil og den synker og kobler til helt fantastisk.

 

Etter å ha prøvd telefonen et par timer, så kjenner jeg på meg at jeg angrer litte grann.........jeg hadde nok litt høye forventninger etter alle skriveriene.

Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd telefonen et par timer, så kjenner jeg på meg at jeg angrer litte grann.........jeg hadde nok litt høye forventninger etter alle skriveriene.

 

Jeg har også angret kjøpet, men nok mest pga utseendet og designet, er alt for stor til meg, hadde forventet at den skulle være som Prada, den har finere design, så hvis det er noen som er interessert så er min til salg på qxl (sjekk det ut eller send meg mail)

Lenke til kommentar

Størrelsen synes jeg er grei, men noe skuffet av at den virker treg. I tillegg så ser jeg for meg å være nødt til å dra med en pusseklut til å dra over skjermen med. Utrolig fort fettet den blir!

 

Er vant med touchscreen-telefoner fra før, men har aldri hatt en som har blitt kladdet så fort.

 

Det er riktig at masselagringsmodus ikke kan brukes uten installert minnekort.

 

Jeg skal ikke svartmale telefonen helt :blush: Mest av alt kjøpte jeg den for å ha et brukendes kamera med meg overalt, og satser på at det innfrir. Nå som det er lite dagslys, så har jeg ikke fått prøvd kamera enda, men satser på å få til noe i morgen.

 

Ingen andre som har hatt problem med USB-tilkoblingen?

Lenke til kommentar
Størrelsen synes jeg er grei, men noe skuffet av at den virker treg. I tillegg så ser jeg for meg å være nødt til å dra med en pusseklut til å dra over skjermen med. Utrolig fort fettet den blir!

 

 

Hehe, akkurat det er til å le seg ihjel av. Er vel ingen som har problemer med å forstå hvor fettet kommer fra? FINGRENE DINE! Prøv og vask deg litt oftere;)

 

Dette er da verdens minste problem, og er ikke telefonens skyld. Skal man slutte å bruke touch, fordi folk skal skrive meldinger når de spiser kylling??? Nei, min blir fettete etter EN GOD STUND, uten noe store synlige merker. Litt dugg blås på den, og en liten puss på innsiden av t-skjorta eller noe, så er den tilbake og like fin. :love:

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Joda, jeg vet godt at fettmerkene kommer fra fingrene, men mitt poeng var at denne telefonen

blir merkbart mer fettete på skjermen enn andre touchsreen-telefoner jeg har.

 

Jeg har blant annet en HP Ipaq rw6815 og en HTC Tytn, og de er ikke i nærheten av å bli så fort

fettet som LGen.

 

Er det forresten noen som har prøvd å synke ved hjelp av bluetooth?

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen skinn cases til Viewty'en? Føler det blir litt tungvint å ha den i en sokk.

 

Etter å ha hatt telefonen i ett par dager må jeg si att jeg er Svært fornøyd. Null bugs og null irritasjoner med den sålangt. Telefonen hadde mye bedre respons enn det jeg hadde forventet, og de som sier den er treg kan bare ta seg en bolle. Har stappet minnekortet fult og den er fortsatt raskere enn de fleste nokia og SE telefonene jeg har testet.

Lenke til kommentar
Hei. Kan noen fortelle meg hva de syns om å skrive meldinger på denne telefonen? Bruker du QWERTY eller det vanlige tastaturet?

 

Vurderer å kjøpe denne sammen med freetext abbonementet til Netcom, og som dere da sikkert skjønner, så blir det en del meldinger i måneden :)

Jeg bruker QWERTY. Nå er ikke jeg noen reser på SMS, men i mitt tillfelle skriver jeg ca. dobbelt så fort med QWERTY tastaturet enn det jeg gjør med vanlige telefoner. Så jeg digger det i hvertfall.

 

Men som sagt, det er i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...