Gå til innhold

Kom med sommerens avis-agurker.


b-real

Anbefalte innlegg

Strengt tatt så vil jeg si at den der var ganske bra faktisk. Det var et "godt" intervju med en forsker om hvordan han tror verden kommer til å se ut om så og så mange år. Intet agurk med det, mer vitenskapelig okeie ting :p

9040280[/snapback]

Men det er ingen NYHET. Ikke er det noe nytt en gang. Det er bare fyllstoff som de sikkert har sittet på lenge og slenger ut nå for å ha noe å sette der. Det er i mine øyne dermed en agurknyhet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe synkende vannstand i Begna

 

"Vannstanden i Begnavassdraget har vært noe synkende siden lørdag, men situasjonen er fortsatt labil."

 

Anbefaler for øvrig å sjekke ut oa.no jevnlig, de er mestere på agurknyheter. Tror de fikk en pris i fjor for sin forsidesak "Arne har fått sudokufeber". Hovedsaken på forsiden, og to helsider i starten av avisen om at Arne fra Østre Toten hadde blitt forelsket i det meget hjernetrimmende tenkespillet Sudoku. Avslutningssitatet: "- Dette er enda større enn da sjakkfeberen nådde bygda, mener Arne bestemt" må være noe av det verste i en seriøst norsk avis noen gang.

9034162[/snapback]

 

<3 Oppland Arbeiderblad. Lokalavisa kan alltid forsyne meg med nye hendelser fra grisgrendte strøk, gjerne om Olga fra Otta i Gulbrandsdalen som nå har klart å så en rosebusk, helt alene!

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og her raser skjelettene ut av aftenpostens skap.

Kamp om knokler

Arkeologene fikk bokstavelig talt en kirkegård i fanget da de gravde i en dreneringsgrøft ved Oslo bispegård. Nå krangler de med Statsbygg om regningen.

 

Noen uker til med regn, og innsovningstabelettene kan arkiveres. :D

Link

Lenke til kommentar

Strengt tatt så vil jeg si at den der var ganske bra faktisk. Det var et "godt" intervju med en forsker om hvordan han tror verden kommer til å se ut om så og så mange år. Intet agurk med det, mer vitenskapelig okeie ting :p

9040280[/snapback]

Spesielt interresant siden vi har veldig stort behov for å vite hvordan Norge har blitt flyttet på når barn, barnebarn, oldebarn osv. er døde da.

Lenke til kommentar

Hamar Arbeiderblad:

 

Kan bli grønt lenger

 

Statens vegvesen vil vurdere å gi fotgjengerne i Furnesvegen er par ekstra sekunder med grønt lys, slik at alle kommer seg trygt over før bilene suser forbi.

 

EDIT: Furnesveien, det er faktisk den gamle skoleveien min. Sikkert noen som har klaga på at vi gikk så sakte over veien :p. De fleste biler måtte faktisk vente på grønn nummer to for å kjøre... :!:

Endret av Chao
Lenke til kommentar
Hamar Arbeiderblad:

 

Kan bli grønt lenger

 

Statens vegvesen vil vurdere å gi fotgjengerne i Furnesvegen er par ekstra sekunder med grønt lys, slik at alle kommer seg trygt over før bilene suser forbi.

 

EDIT: Furnesveien, det er faktisk den gamle skoleveien min. Sikkert noen som har klaga på at vi gikk så sakte over veien :p. De fleste biler måtte faktisk vente på grønn nummer to for å kjøre... :!:

9057302[/snapback]

Haha =P dagen etter kom prikken over i`en, en oppfølgingssak med at vegvesenet hadde klokket overgangen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...