Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som fikk litt Clark Kent assosiasjoner når han tok Claire med på en flytur? Syns jeg kjente igjen scenen.

Øya Sylar er på hadde også et Lost preg over seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg liker fremdeles ikke han West. Håper han brenner opp og dør, så kan Claire gråte litt, og så er vi kvitt han.

Men ja, jeg tenkte også "Lost !!" når jeg så at de zoomet ut fra øya til Sylar.

Skrevet

Skikkelig Dårlig at de ikke kan finne opp nye superpowers 2 som kan fly og 2 healere. Genialt med ho illusion dama ^^ kanskje ikke sylar klarte å drepe henne fullstendig så det er ennå en illusjon. Han er kanskje nedi sewers til new york siden vi så blodspor ned i et komlåkk i slutten av sesong 1 ?

Skrevet
Bare jeg som fikk litt Clark Kent assosiasjoner når han tok Claire med på en flytur? Syns jeg kjente igjen scenen.

Tenkte det samme selv. :wee:

Dette var den beste episoden så langt i sesongen, mye på grunn av at det var mange scener med Peter, som er den helt klart mest spennende personen. Kan virke som det går mye i retning at han kan gå over til den onde siden nå, syns det er en spennende vri.

Skrevet

Sesong to har klart seg betre enn eg frykta. No når Sylar endeleg er tilbake så satser eg på at det kan bli ein god sesong.

Skrevet (endret)

Sylar kappa av hodet til folk for å tilegne seg kreftene dems, ikkesant? Hvordan klarte han å kappe av topplokket på hu illusjonistdama dersom han ikke hadde krefter?

Endret av Negotiation
Skrevet

Han hadde krefter før han begynte å drepe folk i sesong 1, viss det var det du tenkte på. No har han tilsynelatande ikkje krefter, og kutta heller ikkje av skallen på frøkna.

Skrevet
Han hadde krefter før han begynte å drepe folk i sesong 1, viss det var det du tenkte på. No har han tilsynelatande ikkje krefter, og kutta heller ikkje av skallen på frøkna.

Men hvordan skulle han da i det hele tatt hatt fått kreftene til hu dama? Var ikke den avkapningen av skallen noe av trikset?

Skrevet

Hvis Sylar virkelig så inni hodet hennes og lærte seg å lage illusjoner blir han vel nærmest ustoppelig? (Slik som han badguyen i X-men 3 som kan lage kopier av seg selv :) )

Skrevet

Jeg tror ikke han fikk evnen hennes, han får jo ikke kreftene til å fungere, han skulle ha hørt på henne og latt henne tatt "vare" på han til han ble frisk... dumme dumme Saylar :p

Skrevet
Blæh, Sylar er tilbake. Hvem overlever et sverd rett gjennom kroppen (og i tillegg lå han død på plassen en stund). Den der "etter 472 operasjoner og mye rehabilitering er han tilbake"-dritten er oppbrukt for lenge siden. Trodde Heroes skulle ta for seg noe nytt nå når det er ny sesong.

Hvem kan egentlig noe som helst av det folka gjør i Heroes? :p

Alle kreftene til Sylar var borte, inkl. den som fikk han til å forstå hvordan ting fungerer.. Det er derfor han ikke fikk kreftene :)

Hva tror dere blir denne sesongens store "oppgave"? I forrige sesong hadde man bomba. Kan Mr.Bennett være denne sesongens?

Skrevet
Hva tror dere blir denne sesongens store "oppgave"? I forrige sesong hadde man bomba. Kan Mr.Bennett være denne sesongens?

Tror det, han sa jo først noe sånt som "så lenge jeg er i live, så går alt bra og bla bla" for så at vi så det bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...