burger`n Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har bitt meg merke i at det er noe hysteri rundt crysis. Så vidt meg bekjent har det ikke kommet ut noen demoer, kun filmsnutter. Poenget mitt er at det er vel ingen som vet om dette spillet svarer til de vanvittig store forventingene folk generelt har. At det er bra tviler jeg ikke på, men jeg ser ikke bort i fra at noen tenker "var det alt?".
MrL Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 "Akkurat nå virker jeg nok som en meget merkelig, langsom og uerfaren svenske uten egenskaper i hverken multitasking eller finmotorikk. Jeg forholder meg urørlig. Spillverdenen jeg kikker inn i er nemlig så ubetinget vakker at hjernen min krampeaktig har forelsket seg i den, og nå vil den ikke lenger kommunisere med kroppen min. Jeg er rammet av et grafikksjokk!... ...Crysis er helt klart like pent som bildene fra sniktitten ville ha det til. Det er så pent at en viss sjokkeffekt (som umiddelbart lammer kritiske deler av hjernen) lamslår deg og gjør deg til en grønnsak... ...Og ja, det er penere enn Gears of War og Unreal Tournament III ... jeg lover. Det er penest." ( Fra gamereactor) Er nok mye graffikk ja, men tror det er masse muligheter også: "Crysis handler om valg. Om valgfrihet, muligheter og konsekvensene av valgene dine... ...- Med Crysis vil vi at spilleren skal ha enda større frihet enn det man hadde i Far Cry. Vi vil gi deg 10 000 valg. Og vi vil at du skal bestemme akkurat hvordan du vil spille, og at spillverdenen skal reagere deretter... ...time sammen med Crysis er en av de beste forhåndsopplevelsene jeg har hatt med et spill noensinne, og lover selvfølgelig utrolig godt for den planlagte premieren... Crysis er noe mer. Noe større. Noe annet." Tror det blir DRIT bra jeg
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har bitt meg merke i at det er noe hysteri rundt crysis. Så vidt meg bekjent har det ikke kommet ut noen demoer, kun filmsnutter. Poenget mitt er at det er vel ingen som vet om dette spillet svarer til de vanvittig store forventingene folk generelt har. At det er bra tviler jeg ikke på, men jeg ser ikke bort i fra at noen tenker "var det alt?". 9025612[/snapback] Jo, sånn er det med alle spill, grunnen til "hysteriet" er at dette er en oppfølger til far cry som var/er et bra spill, og når de (crytek) sier at dette er en revolusjon innenfor grafikk noe vi også har sett, at gameplayen er fantastisk, men ja, det kan jo hende at folk blir skuffet og at folk som meg vender nesen tilbake til bf2, men jeg håper og også tror at dette blir bra
Ayb Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Jo, sånn er det med alle spill, grunnen til "hysteriet" er at dette er en oppfølger til far cry som var/er et bra spill... 9025843[/snapback] Blir det bare en slags "åndelig" oppfølger, eller vil det være lurt å spille Far Cry først?
lenny25 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Nei, dette blir et helt annet spill enn Far Cry og med en helt annen historie. Det er ingen sammenheng mellom de to spillene.
ttt Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 GW: Spelet har ikkje noko med Far Cry å gjere. Men Far Cry er eit godt spel, så sånn sett vil eg anbefale deg å spele det.
Idrin Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Far Cry 2 kommer etterhvert også har jeg hørt rykter om. Det skal visst bruke Cry Engine 2 det også. Gleder meg. - punk.
bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Jaja, Far cry er noe HELT annet, men det er samme utviklere, så far cry er jo fremdeles spillet som gjør at det i så høy grad er snakk om crysis
Kenny™ Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Må man ha Vista for å kjøre det, eller kan man ha XP? <.<
Glipp Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Må man ha Vista for å kjøre det, eller kan man ha XP? <.< 9026209[/snapback] xp -> dx9 vista -> dx10
burger`n Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Jo, sånn er det med alle spill, grunnen til "hysteriet" er at dette er en oppfølger til far cry som var/er et bra spill, og når de (crytek) sier at dette er en revolusjon innenfor grafikk noe vi også har sett, at gameplayen er fantastisk, men ja, det kan jo hende at folk blir skuffet og at folk som meg vender nesen tilbake til bf2, men jeg håper og også tror at dette blir bra 9025843[/snapback] aha, ja det forklarer vel litt. Har aldri spilt far cry, men er blitt dratt mye med i dette så jeg kommer garantert til å prøve det. får vel spillt det bra på brutterns 7800gtx.
KILMAS Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 gleder meg helt utrulig til spillet kommer ut i sep-okt.crysis er det spillet jeg gleder meg mest til i 2007
koronag Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg ser ikke hva som er så fett med dette. Seriøst, jeg prøver ikke å provosere, jeg synes bare det ser pent men ordinært ut. Endret 8. juli 2007 av koronag
mESA Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Mohahaha, fant en feil grafikkmesig se nøye på skyggen til hovedpersonen på 1:50-1:54, han har ikke noe våpen i hendene! 9023477[/snapback] Jaggu på tide at noen fant en feil 9023774[/snapback] Ikke si slikt høyt, ender opp med at de utsetter lanseringen med 6 mnd'er for de må fixe på skyggene:)
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg ser ikke hva som er så fett med dette. Seriøst, jeg prøver ikke å provosere, jeg synes bare det ser pent men ordinært ut. 9029947[/snapback] Jungelfighting, du får velge forskjellige veier, realistisk grafikk, digge våpen, du kan kutte ned trær, du kan sprenge bygninger, enormt kule eksplosjoner, kan bytte på våpenet, en drakt. Bare det at man kan kutte ned trær er nok til at jeg hadde kjøpt spillet. Endret 8. juli 2007 av Bruktbilen
Zappy Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg ser ikke hva som er så fett med dette. Seriøst, jeg prøver ikke å provosere, jeg synes bare det ser pent men ordinært ut. 9029947[/snapback] Jeg synes denne videoen så mer ordinær ut enn de tidligere. Om du ikke har sett de så vil du nok forstå hva som er så imponerende med spillet. Om du har sett de så er du umulig å imponere.
Coffey Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeezes, jeg er SPENT på om dette oppfyller alle drømmene mine ass! EDIT: Irriterte meg litt det at bilen TOK FYR, og han soldaten gikk bare rolig ut av bilen, men men Endret 8. juli 2007 av latter17
Ballastix Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Herregud jeg gleder meg til det spillet der! Bygger ny spillmaskin til høsten som skal få kjørt seg i Crysis! 9022870[/snapback] jeg også
Unickars Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Noen som vet om Crysis blir oppdelt i levels eller at mann må gå til en bestemt plass for å komme seg videre? Likte ikke det så godt i Far Cry. Endret 12. juli 2007 av Unickars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå