Skinney Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Hei, var nettopp på denne siden: http://www.wiili.org/index.php/Wii_Updates og der ser jeg en ganske kul seksjon om fremtidige Wii oppdateringer... Future (as Stated by Nintendo) * Add External USB saving support * Add USB Mouse/Keyboard support * Add DS Download Station Channel * Add Music Channel * Add New Mii Channel * Add Wii Demo Channel Men jeg finner ingen andre kilder til dette... Kan dette være sant mon tro?
LucarioX Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Om dette er sant hopper jeg i taket Da blir jo Wii rene multimedia senteret Jaja, må vel ta dette med en liten trailer salt Endret 7. juli 2007 av LucarioX
Szmekken Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Jæss! Hvis dette er sant så hopper jeg ut i stratosfæren og bader med englene!
Dunedain Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Og etter kjøpet av DS, frister Wii bare mer og mer - spess etter dette.
skurken Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Men dette er jo en wiki, noe alle kan redigere. Tar dette med en klype salt eller to.
Bear^ Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Future (as Stated by Nintendo) * Add External USB saving support * Add USB Mouse/Keyboard support * Add DS Download Station Channel * Add Music Channel * Add New Mii Channel * Add Wii Demo Channel Det har florert rykter rundtomkring på nettet angående disse ryktene. Et USB device for ekstern lagring er det ymse rykter om som har et bedre standpunkt siden Nintendo har leid inn et selskap for å utvikle et fil system til Wii. Det er bare logisk da å tenke at Nintendo har noe stort i gjæret siden de åpner for ekstern lagrings enhet. Det er da og tenkelig at Nintendo blir å lansere en Demo kanal for å ta nytte av lagrings kapasiteten. De har jo allerede annonsert WiiWare for ikke lenge siden, og 512 Mb interminne blir sikkert for lite, og det er grenser for hvor mange 2 Gb SD kort noen gidder å kjøpe. DS download høres meget logisk ut, ettersom Nintendo hele tiden liker å ha en vis "kobling" mellom de forskjellige platformene sine. NGC hadde GBA, så det er nesten 100% sikkert at det kommer noe for DS i nær fremtid og. Ny Mii kanal var vel oppe for ikke lenge siden, mener det er på vei, sammens med den nye Multiplayer kanalen til Nintendo. Jeg tror vi har noen ting i vente i fremtiden. Venter spent på hva Nintendo kommer med på E3.
Snikpellik Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 "DS Download Station Channel".' Dette ble sagt av Nintendo allerede på E3 i 2005, men etter det har vi ikke fått vite noe mer.
Skinney Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvis alle disse kanalene kommer til Wii så er det eneste som mangler støtte for DVD... som kommer med en ny versjon av konsollen Undres om Music channel bare kan skaffes på den nye wiien... hvis det da i det hele tatt kommer en slik channel... Endret 7. juli 2007 av Skinney
jon-t Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Tipper faktisk at dei lanserer ein ny "premium" edition wii med dvd playback og 2-4gb flash minne. Hadde vert kjipt for dei som allerede har kjøpt seg ein wii då Endret 7. juli 2007 av jon-t
Szmekken Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Hvorfor maser folk slik om DVD kompatibelitet til Wiien? Jeg persolig vil jo kunne gjengi DVDer bedre enn en Wii Alle har jo en DVD spiller.
Skinney Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Joda, selv har jeg ikke bruk for en DVD spiller på Wiien, men det er flere som har det. Og spesielt kjekt er det jo å ha på hytta
LucarioX Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Tipper faktisk at dei lanserer ein ny "premium" edition wii med dvd playback og 2-4gb flash minne.Hadde vert kjipt for dei som allerede har kjøpt seg ein wii då 9026591[/snapback] *grøss* Håper ikke det
Skinney Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 De har snakka veldig lenge om en kanal der du kan kle ut Miien din og sende den ut i et moteshow, catwalk og hele greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå