Gå til innhold

Antikrist-mobilen blir heftigere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gledelig nyhet, ser fram til lansering.

Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da :p

Stygg telefon? Nei, det er jeg ikke enig i Kontorstol. Men smaken er vel som baken...

Skrevet
gledelig nyhet, ser fram til lansering.

Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da :p

Stygg telefon? Nei, det er jeg ikke enig i Kontorstol. Men smaken er vel som baken...

9016380[/snapback]

...ja, den er delt :whistle:

Skrevet
(...)

Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da :p (...)

9016380[/snapback]

Fordi mange visstnok ser på den rake motsetning, nemlig iPhone, som Jesus-telefonen står det i artikkelen. Første gangen jeg har hørt, men OK.

Skrevet

Gleder meg til denne telefonen kommer. Skal ha en slik :)

En ting jeg lurer på, er det ikke umulig å selge en slik telefon med binningstid?? Hvis den hadde hatt bindingstid, så burde det jo ikke være så vanskelig å fjerne den når det er åpen kildekode? Eller tar jeg feil?

Skrevet
(...)

Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da :p (...)

9016380[/snapback]

Fordi mange visstnok ser på den rake motsetning, nemlig iPhone, som Jesus-telefonen står det i artikkelen. Første gangen jeg har hørt, men OK.

9016478[/snapback]

Dette kunne nok vært forklart bedre... Teknobloggen Gizmodo har omtalt iPhone som "the Jesus-phone" lenge, et uttrykk som har blitt snappet opp av andre.

Det var kanskje litt vel smalt :dontgetit:

Skrevet

Uten å stare noe heftige diskusjoner, så er vel iPhone mer "antikrist mobil".(hvis man i første omgang skal bruke ITavisen terminologi)

Hadde Linuxmobilen i det miste het Nero og ikke Neo, kunne jeg skjønt det.

Da Nero var en keiser i Roma, som visstnok ikke likte de kristne,

og Neo er f.eks. "the one", frelseren i Matrix

Ettersom det står i åpenbaringsboka om det her dyrets merke som alle må ha, og greiene der. Så må det da være opplagt at Jesus er open source og linux fan :D

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...