hitokiri Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 En oppgradert utgave av Linux-mobilen Neo1973 er på vei. Les mer
Obi von Knobi Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Det er allerede en post om denne saken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=793495&hl=
qualbeen Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 gledelig nyhet, ser fram til lansering. Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da Stygg telefon? Nei, det er jeg ikke enig i Kontorstol. Men smaken er vel som baken...
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 gledelig nyhet, ser fram til lansering. Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da Stygg telefon? Nei, det er jeg ikke enig i Kontorstol. Men smaken er vel som baken... 9016380[/snapback] ...ja, den er delt
Skavold Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 (...)Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da (...) 9016380[/snapback] Fordi mange visstnok ser på den rake motsetning, nemlig iPhone, som Jesus-telefonen står det i artikkelen. Første gangen jeg har hørt, men OK.
SRD Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Gleder meg til denne telefonen kommer. Skal ha en slik En ting jeg lurer på, er det ikke umulig å selge en slik telefon med binningstid?? Hvis den hadde hatt bindingstid, så burde det jo ikke være så vanskelig å fjerne den når det er åpen kildekode? Eller tar jeg feil?
hitokiri Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 (...)Men hvorfor man skal kalle denne for antikrist-mobil forstod jeg ikke helt da (...) 9016380[/snapback] Fordi mange visstnok ser på den rake motsetning, nemlig iPhone, som Jesus-telefonen står det i artikkelen. Første gangen jeg har hørt, men OK. 9016478[/snapback] Dette kunne nok vært forklart bedre... Teknobloggen Gizmodo har omtalt iPhone som "the Jesus-phone" lenge, et uttrykk som har blitt snappet opp av andre. Det var kanskje litt vel smalt
lthorsen Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Elendig vinkling av overskrift og innledning til saken! Lite kreativt og latterlig saklig!
gotark Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Uten å stare noe heftige diskusjoner, så er vel iPhone mer "antikrist mobil".(hvis man i første omgang skal bruke ITavisen terminologi) Hadde Linuxmobilen i det miste het Nero og ikke Neo, kunne jeg skjønt det. Da Nero var en keiser i Roma, som visstnok ikke likte de kristne, og Neo er f.eks. "the one", frelseren i Matrix Ettersom det står i åpenbaringsboka om det her dyrets merke som alle må ha, og greiene der. Så må det da være opplagt at Jesus er open source og linux fan
Drømmemannen Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Tar nok ikke altfor lang tid fra denne er ute til noen har laget et iPhone-look til den
Anbefalte innlegg