Zoney Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Gleder meg til BlizzCon, moro å se hva Blizz kommer med i år Og, ja gi oss Diablo3
Mr_Wood Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Er det nå vi skal spør om at moderator kan gjør denne sticky?
Bruktbilen Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 (endret) De driter seg bra på leggen hvis de ikke gjør det til et MMO 9016906[/snapback] Hysj med deg. Vi vil ha vanlig Diablo stil! Ikke noe MMO greier, da får de heller lage WoW 2 9016943[/snapback] Merket jeg bommet helt der, tenkte mmo = D2 online. Måtte slå opp betydningen av mmo før jeg så at det ikke var et mmo, oh yes. Tenkte at de skulle gjøre D3 bare offline, og ikke online når det ble diskutert MMO Wiki goes: However, the boundaries between multiplayer online games and MMOGs are not always as clear or obvious. Neverwinter Nights (2002) and Diablo II are usually called online role-playing games. Endret 6. juli 2007 av Bruktbilen
Mr_Wood Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 De driter seg bra på leggen hvis de ikke gjør det til et MMO 9016906[/snapback] Hysj med deg. Vi vil ha vanlig Diablo stil! Ikke noe MMO greier, da får de heller lage WoW 2 9016943[/snapback] Merket jeg bommet helt der, tenkte mmo = D2 online. Måtte slå opp betydningen av mmo før jeg så at det ikke var et mmo, oh yes. Tenkte at de skulle gjøre D3 bare offline, og ikke online når det ble diskutert MMO Wiki goes: However, the boundaries between multiplayer online games and MMOGs are not always as clear or obvious. Neverwinter Nights (2002) and Diablo II are usually called online role-playing games. 9017012[/snapback] Burde jeg da forrandre på noe jeg har skrevet da?
Whalecore Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 De driter seg bra på leggen hvis de ikke gjør det til et MMO 9016906[/snapback] Hysj med deg. Vi vil ha vanlig Diablo stil! Ikke noe MMO greier, da får de heller lage WoW 2 9016943[/snapback] Merket jeg bommet helt der, tenkte mmo = D2 online. Måtte slå opp betydningen av mmo før jeg så at det ikke var et mmo, oh yes. Tenkte at de skulle gjøre D3 bare offline, og ikke online når det ble diskutert MMO Wiki goes: However, the boundaries between multiplayer online games and MMOGs are not always as clear or obvious. Neverwinter Nights (2002) and Diablo II are usually called online role-playing games. 9017012[/snapback] Ok, bra! Da er vi enige.
LarsP Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Forresten Lars: Kunne du tenke deg å lage ett lengre innlegg om Havok sånn at jeg kunne poste det i "Post 1", så vet vi litt om grafikk og fysikk i spillet også (Kanskje!) 9016947[/snapback] Vanskelig å si noe om den da den som regel kun blir brukt som et utgangspunkt til utviklernes egne motorer. Havoc (3.0) har såvidt jeg vet blitt brukt til alt fra Half-Life 2 til F.E.A.R og Oblivion. Ergo kan man ikke si noe om hvordan fysikkmotoren i et eventuelt Diablo III vil bli, siden utvilkerne står såpass fritt til å lage endringer/forbedringer.
Mr_Wood Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 En ting jeg lurer litt på da er: siden det blir ett 3dje person spill, vil da fysikk motoren ha så mye å si i det heletatt? eller kan de bruke den til magier og liknende?
LarsP Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Vel, den kan jo bli brukt til ting som f.eks ragdoll-effekt, nemlig at fiendene faktisk ramler bakover når du slår de, at kroppene deres kan splittes opp i gibs, samt at det kan gjøre at likene ikke bare ligger der som noen blodige hauger, men faktisk sperrer for veien. I tillegg vil en god fysikkmotor hjelpe til med ting som lys, røyk, vann m.m. Jeg skal ikke si så altfor mye her siden jeg aldri selv har prøvd ut Havoc (tipper den koster et par millioner). :-)
Mr_Wood Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Flottings, skal oppdatere første posten senere med denne infoen
Mr_Wood Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Oppdatert første post: Om Havok Physics, finner noen noe feil så si ifra!
mESA Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Historien er 1000 år gammel og Cane er der fortsatt? Damn den fyren er gammel da;p
Mr_Wood Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Det vet vi jo ikke noe om, må innrømme at det høres veldig merkelig ut, nå som du nevner det tviler jeg personlig (historie messig) på at Cane er der, men hvem vet. Hva syntes dere da om disse nye "prime evil"sene
Loeve Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Nå bruker vel de fleste nyere, mainstream action-spill Havok, så å spesifisere det for å forutse spillet blir litt rart. Det sier veldig lite, om noe om hvordan spillet blir. Endret 7. juli 2007 av Loeve
LarsP Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Correctomundo, Havoc og PhysX står vel får sånn ca 95% av markedet?
Mr_Wood Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 Oppdatert Rykte nummer 8 - Intervju med èn fra Blizzard under E3.
Ironmann Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det går krafitge rykter om at jeg digger Diabo og gleder meg sykt til III'a
Bruktbilen Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 When pressed for details regarding the new project, Pearce was cagey. “Team 3 is working on something really awesome. I can’t give you any hints, but it’s totally awesome.” All attempts to extract additional information were understandably met with looks of shock and horror from Blizzard’s director of global public relations, who also attended the meeting. Artige saker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå