Gå til innhold

Diablo III: Rykter og Storyline


Anbefalte innlegg

Yes! Blizzard har offisielt gått ut med ny nyheter om produksjon av ett nytt MMORPG spill.

Altså rykte nr. 10 er på plass! les på første innlegg.

 

Og, jeg erklerer herved denne tråden som gjennåpnet!

 

Hvis man leser stillingsannonsene til Blizzard, vil man ha sett at de har søkt etter folk til "Next gen MMO" lenge. Skjønner egentlig ikke hvorfor det ble slik en nyhet nå, bare fordi en på forumet sa det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann folkens! Diablofan her. Gleder meg som en unge til Diablo 3 kommer. Det er en franchise de aldri kommer til å slutte med. Jeg er sikker på det kommer, om det er det som er det uannonserte prosjektet får gjenstå å se. Our time will come :)

Om jeg så er 36år når det kommer ut skal det spilles! :)

Endret av Rash
Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd dette?

 

Kan ikke forstå jeg skrev feil heller... det går nemlig innimellom.

 

Vanligvis når jeg skriver www.diablo3.com kommer jeg til diablo 3 forumet som er uavhengig av blizzard.

 

Denne gangen ble jeg redirected til Blizzard, dette tar jeg nesten som håndfast bevis på at "Top Secret" prosjektet dems er nettopp Diablo 3!!

 

Kan ikke utelukke at jeg skrev feil, må gjenta det, men er ganske sikker på at jeg ikke gjorde det heller.... hum....

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd dette?

 

Kan ikke forstå jeg skrev feil heller... det går nemlig innimellom.

 

Vanligvis når jeg skriver www.diablo3.com kommer jeg til diablo 3 forumet som er uavhengig av blizzard.

 

Denne gangen ble jeg redirected til Blizzard, dette tar jeg nesten som håndfast bevis på at "Top Secret" prosjektet dems er nettopp Diablo 3!!

 

Kan ikke utelukke at jeg skrev feil, må gjenta det, men er ganske sikker på at jeg ikke gjorde det heller.... hum....

 

Jeg kom nå til et Diablo 3 forum når jeg skrev diablo3.com (og når jeg skrev www.diablo3.com)

 

Kanskje du glemte 3 tallet? da får det værtfall inn på blizzard sin side...

Endret av Anech
Lenke til kommentar
Heisann folkens! Diablofan her. Gleder meg som en unge til Diablo 3 kommer. Det er en franchise de aldri kommer til å slutte med. Jeg er sikker på det kommer, om det er det som er det uannonserte prosjektet får gjenstå å se. Our time will come :)

Om jeg så er 36år når det kommer ut skal det spilles! :)

 

Og hvor gammel er du no da? :p

Lenke til kommentar
Det er ikke uvanlig at spill-utgivere og produsenter reserverer web-adresser for eventuelle oppfølgere, selv om de ikke er planlagt. Dette er for at man skal slippe at andre tar adressen hvis man i framtiden finner ut at man skal ha en oppfølger.

 

Jeg er 22 :p

altså! poenget var; uansett hvor gammel jeg er så skal det spilles! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blizzard har nå over 2700 ansatte, så det er mye mulig at de holder på med spill bortsett fra de som er annonsert. (Noe de sannsynlighvis gjør) Som f.eks Diablo. De er et stort team, og de har muligheten til det.

 

Så og si at de bare jobber med WoW eventuelt StarCraft II, så tror jeg at de driver med mye annet også.

Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg så jobber Blizzard med 3 prosjekt for tiden. World of Warcraft, Starcraft 2 og en tittel de ikke har sagt mye annet om enn at de driver på og utvikler. Mener å huske at de sa det var noe helt nytt, altså ikke et nytt spill i en av spillseriene, men noe helt nytt. Men ta dette med en klype salt, for jeg klarer ikke å huske hvor jeg eventuelt leste dette.

 

Det er et team som jobber kontinuerlig med World of Warcraft, mens de to andre teamene jobber med diverse andre prosjekter.

Lenke til kommentar

Helt sant. For alt vi veit kan diablo 3 bli annonsert any day, eller warcraft 4, eller enda ein pokkers wow expansion, uten at dei har sagt noko om det frå før.

 

Eg vil jo egentlig tru at dei fleste av dei 2700 ansatte jobbar med wow på ein eller anna måte, dei treng mykje folk rundt om i verda for å holde det maskineriet i gong. Men Blizzard som spelutviklar må jo vere ein at dei mest ressurssterke utviklarane som er der ute atm. så at dei har mange jern i ilden er eg nesten ikkje i tvil om. Då meiner eg ikkje at dei nødvendigvis jobbar med mange forskjellige spel, men kanskje berre kontinuerlig prøvar å finne nye idear til nye prosjekt til eventuelle oppfølgarar eller kanskje noko heilt nytt. Dei kan jo egentlig gjere akkurat kva dei vil med pengebingen sin.

 

Penny Arcade er nok også inne på noko her :p

Lenke til kommentar

jeg er helt enig med Mr. Wood, hellgate london kan ikke være diablo 3, hvis hellgate london hadde vert diablo 3 hadde det ikke vert et skyte spill og det ville vert et rolle spill og ikke et action spill.

Jeg syns det er helt på tryne att folk kan tro noe sånt, men jeg lurer på hvor diablo 3 blir av, diablo 2 er jo fra 2000 eller noe, men diablo 3 har jeg hørt at skulle ha kommi mange ganger, men ver gang det har vert at jeg har hørt om det har det bare vert et rykte.

Jeg spiller forsatt litte granne diablo 2, men jeg begynner å gå lei av det, jeg har runna det helt 2 eller 3 ganger nå, jeg er på 3 bane på det vanskeligste eller noe sånt, jeg husker ikke.

Lenke til kommentar
Diablo 1 og 2 var kjempe gode spill! Og fikk masse awards! Så hvorfor ikke lage Diablo 3 ???? :hmm:

 

Det lurer jeg også på, når diablo 1 og 2 får så god kritikk og blir solgt så bra da burde dem jo lage en 3'er, og diablo 1 og 2 blir fortsatt solgt i butikker.

Endret av rekordkris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...