Gå til innhold

Diablo III: Rykter og Storyline


Anbefalte innlegg

Så klart, det var bare ett kjapt eksempel,

vi kunne hatt en regel, at hvis noe skulle komme i brevet skulle det vært enig av 10 personer, og viss 1 av 5 personer protesterer må det bli fjernet... eller noe lignende, det siste vi vil gjøre er å lage ett brev som er "waste of time" for leserne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som en die-hard Diablo II-fan som fortsatt spiller spillet på b.net et par ganger i uka, håper jeg på et D3 som er laget på samme vis som StarCraft II er. Ganske enkelt oppusning med ny, fet grafikk og noe smakfulle ekstrafunksjoner som gjør at det absolutt blir verdt pengene å kjøpe det.

 

Med det samme håper jeg også vi får nye, dedikerte D3 og SC2-servere.

 

PS: Ifølge månedens GameReactor har Blizzard noe fett til oss på BlizzCon:

 

Etter å ha tjent milliarder på World of Warcraft hadde det selvsagt vært enkelt å bare lage et onlinespill til, og lene seg tilbake, og bare se pengene rulle inn. Men Blizzard vil absolutt ikke stemples som en MMO-utvikler helt enda. Minst enda et spill er under utvikling, og det kan ikke være noe annet enn Diablo III. Fremtiden ser lys ut.

 

I'm a happy camper.

9008818[/snapback]

 

 

HURRA!

Da blir det nytt spill om et år eller noe.. :ermm:

 

Liker ikke de teite MMO'ene du må betale for.. De kan være så gode de vil, men jeg biter ikke på den pengesluken (dobbelmoralsk :p)

Lenke til kommentar

I Hand of God saken så dreier det seg hovedsakelig om at man treffer det man slår. I Diablo 2 så var det slik at du kunne vifte med klubba mot foten til en kjempe, så døde han til slutt. I Hand of God så treffer man faktisk det man slår mot, og hvis vesenet er lite så kan du klubbe det i hode, hvis det er stort så må du slå i knæra eller hoppe opp på ryggen og stabbe monsteret derfra osv.

Det går også motsatt vei: Hvis et kjempestort troll sår deg med en trestokk, så virker ikke skjoldet og du flyr mange meter bakover før du treffer bakken.

 

Det er da sagt at i kommende generasjons hack n slash spill så vil denne typen slossing bli mye brukt, og at Diablo 3 muligens vil bruke denne nye teknikken.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

:cool:

Dette er rykter ass, de produserer ikke diablo 3 enda, de driver å lager den nye expansion packen til wow samt at de jobber fullt med Star Craft 2.

De har også planer om å jobbe med expansion pack til star craft og wow ut de neste årene.

 

Det kommer nok ikke ut før 2017 minst.

ingen frist = hvertfall 10 år med blizzards jobbekapasitet.

diablo 2 ble langsert først i slutten av 1997-1998.

det skulle komme i begynnelsen av 1990.

samt at de lovte at det skulle være ferdig uten feil eller noe.

 

Bullshait fra Blizzard spørr du meg!

:thumbup:

Lenke til kommentar
:cool:

Dette er rykter ass, de produserer ikke diablo 3 enda, de driver å lager den nye expansion packen til wow samt at de jobber fullt med Star Craft 2.

De har også planer om å jobbe med expansion pack til star craft og wow ut de neste årene.

 

Det kommer nok ikke ut før 2017 minst.

ingen frist = hvertfall 10 år med blizzards jobbekapasitet.

diablo 2 ble langsert først i slutten av 1997-1998.

det skulle komme i begynnelsen av 1990.

samt at de lovte at det skulle være ferdig uten feil eller noe.

 

Bullshait fra Blizzard spørr du meg!

:thumbup:

9354315[/snapback]

 

Javel, så Diablo 2 var ment å bli utgitt FØR Diablo 1, Blizzard er noen smartinger ass!

Lenke til kommentar
:cool:

Dette er rykter ass, de produserer ikke diablo 3 enda, de driver å lager den nye expansion packen til wow samt at de jobber fullt med Star Craft 2.

De har også planer om å jobbe med expansion pack til star craft og wow ut de neste årene.

 

Det kommer nok ikke ut før 2017 minst.

ingen frist = hvertfall 10 år med blizzards jobbekapasitet.

diablo 2 ble langsert først i slutten av 1997-1998.

det skulle komme i begynnelsen av 1990.

samt at de lovte at det skulle være ferdig uten feil eller noe.

 

Bullshait fra Blizzard spørr du meg!

:thumbup:

9354315[/snapback]

Hvor har du alt dette fra? :!:

 

Expansion pack til StarCraft..

Diablo 2 tidlig på 90-tallet..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg óg håper og tror vi nok vil få se Diablo 3, men når gjenstår å se. I mellomtiden, for de som er interessert, kan jo kanskje Flagship studios' egne gratisspill Mythos apellere til Diablo-fans (det er beta for øyeblikket, men vil nok være ferdig i rimelig nær fremtid). :-)

 

Det ligger forsåvidt også noen trailers til D3 ute på YouTube, er bare å søke på Diablo 3 så finner man noen. Men om alle disse er offisielle eller ikke har jeg ingen anelse om.

 

Og nå har jeg lest gjennom hele tråden (og tror jeg fikk med meg alle ryktene) men så ikke noe til http://www.diablo3.com/ .

 

Sjekk ut! :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...