Gå til innhold

Diablo III: Rykter og Storyline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! :)

Noen som vet 'når' Diablo 3 kommer ut da?

Jeg kan ikke vente så veldig lenge på det :(

9610853[/snapback]

Jeg ville ikke holdt pusten min, for å si det sånn. Diablo 3 kommer nok aldri ut.

 

Derimot så er snart Hellgate: London ute! :) Som vil være en "oppfølger" til Diablo 2.

9611083[/snapback]

Men det ligger jo ut SS fra D3 på goodle i massevis, hva kommer de fra?

Hellgate må jeg også prove^^

Lenke til kommentar

Diablo III kommer, vi vet bare ikke når. Jeg elsker Diablo-serien, men jeg orker bare ikke å gå tilbake for å spille de igjen. Diablo I har en fantastisk setting, men det er for mye som irriterer. 1) Man kan ikke løpe 2) Grafikken er dårlig.

Diablo II har bedre grafikk (spes. med LoD xp-pack), men jeg liker ikke settingen like bra. Hater Act 3 og 5. Masse små folk som løper/teleporterer seg rundt. Et slit for de som f.eks er melee. Men det største problemet for meg er at jeg har spillt så mye WoW. Det jeg savner mest av alt i DII, er muligheten til å respecce. Det er så kjiipt å komme til lvl 60-70 bare for å være låst til den speccen du valgte helt først i spillet.

Lenke til kommentar

Blizzard er altfor glad i penger til å ikke gi ut Diablo 3. Spillet kommer garantert til å selge i bøtter og spann bare på navnet. Jeg tror nok likevel de venter til tiden er riktig. WoW er populært som pokker, Starcraft 2 er på vei. Skulle de gitt ut D3 i nærmeste framtid ville de bare konkurrert med seg selv, så det drøyer nok ei stund til...

Lenke til kommentar

Riktig. Å ha rettighetene og mulighetene til å gi ut et nytt Diablo-spill, er som å ha lov til å trykke penger. Ikke det at det plager meg. Blizzard bruker så mye tid på hvert spill at de ikke akkurat kan anklages for å være grådige. De har ikke akkurat gitt ut Diablo/WarCraft/StarCraft-spill i Need for Speed-hastighet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Blizzard er altfor glad i penger til å ikke gi ut Diablo 3. Spillet kommer garantert til å selge i bøtter og spann bare på navnet. Jeg tror nok likevel de venter til tiden er riktig. WoW er populært som pokker, Starcraft 2 er på vei. Skulle de gitt ut D3 i nærmeste framtid ville de bare konkurrert med seg selv, så det drøyer nok ei stund til...

 

Prøvde Hellgate London demoen her forleden og den ga meg en trang til å spille diablo 2 igjen. Eneste problemet er at jeg kan hver kvadratcm av spillet ut og inn så jeg klarte å dy meg.

 

MEN, da slo det meg at det eneste blizzard trengte å gjøre for at jeg skulle spilt gjennom diablo 2 20 ganger til er å lansere en liten expansion til alla den første. Ser nesten for meg at dersom blizzard lanserte en slik expansion med kanskje 1 ny act, 1-2 nye klasser og litt stæsh ca. samtidlig som lanseringen av Hellgate London så ville de gruse salgstallene til HGL. :p

For min del trenger de ikke diablo 3, men bare en liiiiten oppdatering til diablo 2 hadde vært nok. :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-105082

Leste et innlegg på Blizzard sitt forum, der sa Community Manageren at de holdt på med flere spill som ikke er annonsert.

 

"Blizzard's unannounced games" lydet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...